quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik aan het pijpen ben, heb ik het tegenovergestelde. Heel veel speeksel. Wat er bij mij van onder ontbreekt, komt er van boven dubbelop uit.
als ik deepthroat heb ik meestal ook een overvloed aan speeksel en gewoon tijdens het pijpen ook maar eigenlijk alleen als ik gedronken heb dan heb ik wel eens last van n droge mond, zal wel aan de uitdrogingsverschijnselen liggenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik aan het pijpen ben, heb ik het tegenovergestelde. Heel veel speeksel. Wat er bij mij van onder ontbreekt, komt er van boven dubbelop uit.
Huh?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef Mikkie het volgende:
Dus eigenlijk word je gewoon niet geil van pijpen, maar krijg je er vooral honger en dorst van?
Bij mij komt het van beide kanten dubbel eruit...hmzzzz...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Deepthroat? Stoeriteiten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:46 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als ik deepthroat heb ik meestal ook een overvloed aan speeksel en gewoon tijdens het pijpen ook maar eigenlijk alleen als ik gedronken heb dan heb ik wel eens last van n droge mond, zal wel aan de uitdrogingsverschijnselen liggen![]()
soms verbaast het me zelf hoe nat ik kan worden tijdens het pijpenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
jawel....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoef 'm toch niet echt uit te leggen hè?
Euh, ik snap 'm al geloof ik ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoef 'm toch niet echt uit te leggen hè?
haha ik ook ja, pijpen is voor mij altijd een goed voorspel, ookal ben ik in het begin nog helemaal niet geil, na een paar minuten pijpen ben ik er wel klaar voorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
soms verbaast het me zelf hoe nat ik kan worden tijdens het pijpen![]()
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Als je 'm diep in je mond hebt krijg je idd van dat gladde 'dikke' spuug, sowieso wel handig want dan glijdt de boel nog beter![]()
Je zal nu vast veel reacties op je msn krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:46 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als ik deepthroat heb ik meestal ook een overvloed aan speeksel en gewoon tijdens het pijpen ook maar eigenlijk alleen als ik gedronken heb dan heb ik wel eens last van n droge mond, zal wel aan de uitdrogingsverschijnselen liggen![]()
Idd, lijkt mij ook. Dat plus het feit dat je heel wat meer door je mond ademt dan normaal (ik althans wel).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
maar over die droge strot: komt het niet door de inspanning? Bv als ik heb gerend (met die superconditie van mij) heb ik ook een superdroge bek..
psst.. het ging eigenlijk over neuken hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik adem juist zo min mogelijk door m'n mond als ik aan het pijpen bent. Alleen af en toe even een flinke teug tussendoor.
Oh.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
psst.. het ging eigenlijk over neuken he
Ik stik soms ook zowat nadat ik flink heb lopen hijgen, erg charmant
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh.Ik heb al die tijd in de OP iets gelezen wat er niet stond.
Ik dacht te lezen: "Als ik seks heb met mijn mond...".
in mn mondje 'geneukt' worden is helemaal niet bahquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
"Schat.. ik heb echt zin in sex met jouw mond
"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |