Beetje respect voor je medemens.quote:
Kijk... die mag er veel beter zijnquote:
weet ik niet, vond het een opteltopicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom zou deze afgekeurd moeten worden![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet ik niet, vond het een opteltopic
Doe normaal man... Je hebt geen schrijntje gevoelens... Dan zou je wel anders praten...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
Je hebt wel respect voor een freak die zich tegen de wil god's keert en zich om laat bouwen en daarmee volledig tegen natuurlijk opereert. Maar je kan het niet opbrengen respect te hebben voor 2 dames op leeftijd die mi heel wat meer hebben gepresteerd dan menig fokker??
Ze zijn door hun agenda's heen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Omdat 'deel 2' altijd een zwaktebod is![]()
Wat een bekrompen opvatting zeg. Jij kunt je niet voorstellen dat iemand gewoon in het verkeerde lichaam is geboren en dat later graag recht wil zetten? Alleen maar respect voor zo iemand, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje respect voor je medemens.
Je hebt wel respect voor een freak die zich tegen de wil god's keert en zich om laat bouwen en daarmee volledig tegen natuurlijk opereert. Maar je kan het niet opbrengen respect te hebben voor 2 dames op leeftijd die mi heel wat meer hebben gepresteerd dan menig fokker??
Beetje krom mijns inziens, en nogal een beperkte kijk op de zaken. Ikzou haast zeggen een bekrompen kijk op de zaken!![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:08 schreef Bijna35 het volgende:
Wat een bekrompen opvatting zeg. Jij kunt je niet voorstellen dat iemand gewoon in het verkeerde lichaam is geboren en dat later graag recht wil zetten? Alleen maar respect voor zo iemand, wat mij betreft.
Teamlead?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ze zijn door hun agenda's heen.
Het lijkt de eerste nacht een mislukking te worden.
Alleen als ze Fok vragen.
Hier zijn wel vrijwilligers die vannacht daar willen slapen
(en gesponsord worden door heel Fok)![]()
Best wel lekker dat "sikje" van Bart....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |