Ron was te sociaal om voor zijn beurt te praten. Jammer, het hadden wel leuke discussies kunnen wroden....quote:Op maandag 27 februari 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Nee die trut was irritant. Hij zat er voor Jan Lul bij.
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:24 schreef ETA het volgende:
leuk topic, ik heb Ron Jans dus een tijdje als Duits leraar gehad en als mentor. Wel een goeie gast, ik kan me nog herinneren tijdens de wedstrijd om de wereldbeker (??) Ajax - Gremio, had hij een radio in de klas aan staan, konden we live meeluisterenNa winst is de helft van de klas juichend de klas uitgerend, waarna sommigen niet meer zijn teruggekeerd..........
Hij kwam zelfs mij bezoeken toen ik in het ziekenhuis zat, hij nam zelfs een cadeau mee voor me
En een keer tegen hem gevoetbalt tijdens een wedstrijd leerlingen - docenten (overigens niet gerelateerd aan dat ziekenhuis bezoekje), nou ja, ik stond op doel. Hij kwam wel paar keer op mijn doel af, geen enkele doorgelaten
Op het laatst trap hij die bal met een noodgang richting doel, ik stop hem met mijn blote handen..... dat deed dus pijn, verontschuldigd hij zich erna, het was niet de bedoeling dat die bal gestopt werd
![]()
heb je die video op www.hanx.net niet gezien dan? Daar geeft ie toch een aantal goede tipsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Goed verhaal inderdaad!
En tong, je zou het kunnen proberen bij Groningen natuurlijk. "Ik wil cd-tips van Ron".
Waarom zou je dat willen? Gewoon niet reagerenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:21 schreef Rekkie het volgende:
Kan deze niet uit My AT?
Omdat hij om de zoveel tijd weer boven aan staat........quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Gewoon niet reageren
Belachelijk hoe laconiek hij reageerde. Als nummer 5 mag je niet zo worden geveegd door de nummer 17! En zeker niet als je er al meer dan 10 jaar niet hebt gewonnen (dus gewaarschuwd bent). Ongelofelijk dat hij ontiegelijk kwaad was, of hij wist het goed te verbergen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, hij verliest liever één keer met 5-0 dan vijf keer met 1-0, zei hij.
Hij was juist realistisch. En Ron J. is juist goed omdat hij zo geen onrust zaait. Boos zijn kan hij beter zijn als hij voor de spelersgroep staat dan voor de camera (zoals vele andere trainers). Zo ontstaat er geen vuile was. En mocht er wel iets vies worden, blijft het in ieder geval binnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Belachelijk hoe laconiek hij reageerde. Als nummer 5 mag je niet zo worden geveegd door de nummer 17! En zeker niet als je er al meer dan 10 jaar niet hebt gewonnen (dus gewaarschuwd bent). Ongelofelijk dat hij ontiegelijk kwaad was, of hij wist het goed te verbergen.
![]()
"Curiosity killed the cat..." Noem je dat realisme?quote:
Ik heb hem ook wel eens boos gezien voor de camera; en als er ooit één aanleiding voor was in zijn carrière bij de FC dan was het nu.quote:En Ron J. is juist goed omdat hij zo geen onrust zaait. Boos zijn kan hij beter zijn als hij voor de spelersgroep staat dan voor de camera (zoals vele andere trainers).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |