In het AD.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:41 schreef Sethje het volgende:
waar is die column te lezen?
Alleen maar omdat hij aan zijn eigen houdbaarheid twijfelt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef Barnet_Bee het volgende:
Een sympathieke man inderdaad. Hij heeft gezegd dat hij zichzelf niet nog jaren bij Groningen ziet zitten.
Ik was meteen blij met zijn aantreden. En, "wie Ik liefheb, die bestraf en kastijd Ik"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:42 schreef MaxPower het volgende:
Ondanks alle lof nu, lijken de Groningensupporters toch als allerlaatste in te zien dat Jans gewoon een goede (en leuke) trainer is. Zelfs dit seizoen was er nog felle kritiek van de eigen aanhang.
Onbegrijpelijk!
Ik hoop het daar wil ik meer van wetenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:36 schreef MaxPower het volgende:
Ben benieuwd of zijn platencollectie weer ter sprake komt.
Je vergeet K's Choice en de 4 non blondes.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
In VI praten ze daar helaas meestal niet over, hoewel ook Derksen een zeer goede smaak heeft. Babs zal echter wel zweren bij Melissa Etheridge en Skunk Anansie...
Derksen is Cuby & the Blizzards.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:50 schreef pfaf het volgende:
Derksen is toch Jazz en Blues fan? Dat haalt het natuurlijk nooit bij de Richmond Fontaine in Jans' lijstje.
Overigens luistert Lindgren ook naar indiepop.![]()
Heeft zelfs Cuby weer op pad geholpen als manager.Maar Cuby/Harry dronk te veel en alle optredens mislukten. Derksen trok zich toen terug.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Derksen is Cuby & the Blizzards.
Dat ook natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Derksen is Cuby & the Blizzards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |