AZ genaaid? Door het play-off systeem bedoel je? Dat was van te voren bekend. Van Gaal mag op een officiele persconferentie als verliezende coach - ervaren bovendien- zich nooit verlagen tot dit soort persoonlijke aanvallen op de coach van de winnende tegenpartij. Dus, nee, niet begrijpelijk in mijn optiekquote:Op zondag 23 april 2006 21:27 schreef Trancelocator het volgende:
Mooie, die reactie van Ron, maar Van Gaal was gewoon pissed omdat AZ genaaid is. Zijn reactie is begrijpelijk.
Ach, Louis van Gaal toont zich geregeld een slechte verliezer en het levert in mijn ogen mooie tv op. En ik denk dat het voor Ron toch wel zijn finest moment geweest moet zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
AZ genaaid? Door het play-off systeem bedoel je? Dat was van te voren bekend. Van Gaal mag op een officiele persconferentie als verliezende coach - ervaren bovendien- zich nooit verlagen tot dit soort persoonlijke aanvallen op de coach van de winnende tegenpartij. Dus, nee, niet begrijpelijk in mijn optiek
Hij is de winnende coach, meer heeft hij niet nodig.quote:Op zondag 23 april 2006 21:50 schreef Doezelhaar het volgende:
Van Gaal is gewoon vermaak en nu dus ook weer. Waarom zou die man zijn frustaties niet mogen laten gelden? Laat hem lekker.
Ik vind het jammer dat Ron Jans niet reageerde, hij had gewoon alles moeten afdoen met een keihard lachen.
Dat is een genot om naar te kijken,quote:
Bij mij wisselt de grijns af met nagels die ik in mn bureaublad boor.quote:Op zondag 23 april 2006 21:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is een genot om naar te kijken,de grijns op mijn smoel wordt alleen maar groter als ik naar die man kijk
![]()
Mooie televisie. wat zet Van Gaal zichzelf en Az daar voor lul zeg.
ghehehe, idd.. alsof het een klein kind betrofquote:Op maandag 24 april 2006 00:15 schreef MaxPower het volgende:
"Ik mag Louis wel, ik kan niet kwaad op hem worden."
Ik zie Louis al verslikken in zijn borrelnootjes thuis.
Jans is slim. Slimme mensen doen dat niet.quote:Op zondag 23 april 2006 21:50 schreef Doezelhaar het volgende:
Van Gaal is gewoon vermaak en nu dus ook weer. Waarom zou die man zijn frustaties niet mogen laten gelden? Laat hem lekker.
Ik vind het jammer dat Ron Jans niet reageerde, hij had gewoon alles moeten afdoen met een keihard lachen.
Hij had van mij nog wel even mogen zeggen: Louis, wij dicteerden de wedstrijd, maar jij hebt het hele interview gedomineerd..quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 15:31 schreef Baklap het volgende:
Ron Jans lijkt teveel op Graaf Tel.
Maar hij heeft van Gaal wel geowned door de wijze waarop hij met de persconferentie omging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |