hahahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef Icaä het volgende:
Zooow, ik ben meteen van een boel decemberzegels af....
Dank je wel! Echt goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Jelief het volgende:
Daan, ik heb wat oudere badcapes (ik heb er geloof ik 6 in de la liggen en aan drie of vier heb ik wel genoeg) ik wil er wel twee doneren. Ook heb ik een roze kruikenzak met beestenhoofd. Dan ga ik ook nog even in de kleertjes spitten die al bij mijn mams staan voor de verkoop. Als ik wat bij elkaar heb denkik wel even na over hoe het bij jou komt, Misschien kan ik iets met Rewimo regelen.
toen ik met 2 kids en eentje op komst, door scheiding en allerlei andere omstandigheden, zonder partner in de bijstand zat, vonden 'ze" dat ik geen kinderwagen nodig had... Moest toch overal met de bus naar toe ( wat 5 kwartier heen en 5 kwartier terug betekende, alleen naar de zwemles al....) En dan kon ik de baby toch wel gewoon even dragen.....quote:Op zondag 12 februari 2006 18:07 schreef Xanthe het volgende:
Weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort , maar kan ze geen geld uit een "potje" krijgen van de sociale dienst of op een andere manier via de gemeente (sociale zaken). NIet geschoten is altijd mis
Precies, ze regelen ook voor haar helemaal niks.. geen extra geld, geen extra voorzieningen. Het is haar schuld dat ze zwanger is geraakt dus waarom zouden hun haar moeten helpen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
toen ik met 2 kids en eentje op komst, door scheiding en allerlei andere omstandigheden, zonder partner in de bijstand zat, vonden 'ze" dat ik geen kinderwagen nodig had... Moest toch overal met de bus naar toe ( wat 5 kwartier heen en 5 kwartier terug betekende, alleen naar de zwemles al....) En dan kon ik de baby toch wel gewoon even dragen.....
Zit momenteel ook in een klote situatie... Maar zo gauw ik weet wat voor geslacht het mormeltje in mijn buik heeft... Duik ik de babyspullen eens in!
Dat zal op zich wel gaan, qltel werkt geregeld in de buurt waar de boel moet worden afgeleverd en hij wil het best langsbrengenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Jelief het volgende:
Daan, ik heb wat oudere badcapes (ik heb er geloof ik 6 in de la liggen en aan drie of vier heb ik wel genoeg) ik wil er wel twee doneren. Ook heb ik een roze kruikenzak met beestenhoofd. Dan ga ik ook nog even in de kleertjes spitten die al bij mijn mams staan voor de verkoop. Als ik wat bij elkaar heb denkik wel even na over hoe het bij jou komt, Misschien kan ik iets met Rewimo regelen.
Als dit mormeltje een jochie blijkt te zijn, heb ik aan meisjesspul nog best t een en ander liggen... Ik heb op de eenof andere manier vast ook nog wel t een en ander dubbel.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:03 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Precies, ze regelen ook voor haar helemaal niks.. geen extra geld, geen extra voorzieningen. Het is haar schuld dat ze zwanger is geraakt dus waarom zouden hun haar moeten helpen?![]()
![]()
Ik vind het heel rot dat je zelf ook in een kutsituatie zit.. dus do alsjeblieft geen moeite en hou het lekker voor jezelf! Ik krijg al zoveel en ik voel me dan zo lullig. Ik denk dat jij het net zo hard kunt gebruiken! Maar in ieder geval heel lief dat je het aanbiedEn heel veel succes voor jezelf.. en je 4 kleintjes..
Ik ben 1.56 dus aan mijn broeken heeft ze ook niksquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:56 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
ze is 1.80 dus dat gaat niet werken denk ik nee...
sokjes ga ik schrappen!
dank je wel
Als je bij de soos niets voor elkaar krijgt kun je altijd naar het spreekuur van de wethouder sociale zaken en indien je daar geen gehoor krijgt nog naar de burgemeester. Op die manier kun je vaak nog wel dingen voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
toen ik met 2 kids en eentje op komst, door scheiding en allerlei andere omstandigheden, zonder partner in de bijstand zat, vonden 'ze" dat ik geen kinderwagen nodig had... Moest toch overal met de bus naar toe ( wat 5 kwartier heen en 5 kwartier terug betekende, alleen naar de zwemles al....) En dan kon ik de baby toch wel gewoon even dragen.....
Zit momenteel ook in een klote situatie... Maar zo gauw ik weet wat voor geslacht het mormeltje in mijn buik heeft... Duik ik de babyspullen eens in!
Hier ook niet helaas.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:41 schreef DaanBanaantje het volgende:
Xanthe die link die je hebt gegeven die werkt niet als ik verder klik, maar de bijzondere bijstand heeft ze aangevraagd en is tot 2 keer toe afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |