abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35086681
k heb m gewijzigt!

ik had gewoon nooit verwacht dat iedereen zo zou willen helpen.. ben zo onder de indruk en vind het gewoon zo.. nou ja.. je weet wel
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:07:34 #277
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_35086979
Zooow, ik ben meteen van een boel decemberzegels af....
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_35087355
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef Icaä het volgende:
Zooow, ik ben meteen van een boel decemberzegels af....
hahahaha
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:21:14 #279
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35087564
Daan, ik zie nu pas dat je vroeg of ik je wilde mailen . Het is een rieten reiswieg, ik ga even uitvogelen of en hoe ik dat ding richting Ridderkerk krijg, en dan hoor jij nog van mij.
Ik ga het nl niet redden met de decemberzegels , het is nogal een groot ding.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:24:48 #280
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35087699
Ik kijk je lijstje nu na, en ik heb nog wel wat rompertjes. Na het weekend weet ik het zeker, dan ben ik bij mijn ouders op zolder geweest. spuugdoekjes? Want die heb ik ook nog een hele stapel.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35088017
Leah, ik wacht geduldig op je mail

Lishe, dank je wel! Rompertjes en spuugdoekjes zijn idd hardstikke welkom
pi_35089304
Daan, ik heb wat oudere badcapes (ik heb er geloof ik 6 in de la liggen en aan drie of vier heb ik wel genoeg) ik wil er wel twee doneren. Ook heb ik een roze kruikenzak met beestenhoofd. Dan ga ik ook nog even in de kleertjes spitten die al bij mijn mams staan voor de verkoop. Als ik wat bij elkaar heb denkik wel even na over hoe het bij jou komt, Misschien kan ik iets met Rewimo regelen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:08:01 #283
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35094378
Ik heb alleen maar jongensspul dus kan je helaas nergens mee helpen Daan..
Tearsong..die box..wilde je die of niet?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35101044
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Jelief het volgende:
Daan, ik heb wat oudere badcapes (ik heb er geloof ik 6 in de la liggen en aan drie of vier heb ik wel genoeg) ik wil er wel twee doneren. Ook heb ik een roze kruikenzak met beestenhoofd. Dan ga ik ook nog even in de kleertjes spitten die al bij mijn mams staan voor de verkoop. Als ik wat bij elkaar heb denkik wel even na over hoe het bij jou komt, Misschien kan ik iets met Rewimo regelen.
Dank je wel! Echt goed Ik word er helemaal blij van!
pi_35101343
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:07 schreef Xanthe het volgende:
Weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort , maar kan ze geen geld uit een "potje" krijgen van de sociale dienst of op een andere manier via de gemeente (sociale zaken). NIet geschoten is altijd mis
toen ik met 2 kids en eentje op komst, door scheiding en allerlei andere omstandigheden, zonder partner in de bijstand zat, vonden 'ze" dat ik geen kinderwagen nodig had... Moest toch overal met de bus naar toe ( wat 5 kwartier heen en 5 kwartier terug betekende, alleen naar de zwemles al....) En dan kon ik de baby toch wel gewoon even dragen.....

Zit momenteel ook in een klote situatie... Maar zo gauw ik weet wat voor geslacht het mormeltje in mijn buik heeft... Duik ik de babyspullen eens in!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_35101545
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:47 schreef vamperotica het volgende:

[..]

toen ik met 2 kids en eentje op komst, door scheiding en allerlei andere omstandigheden, zonder partner in de bijstand zat, vonden 'ze" dat ik geen kinderwagen nodig had... Moest toch overal met de bus naar toe ( wat 5 kwartier heen en 5 kwartier terug betekende, alleen naar de zwemles al....) En dan kon ik de baby toch wel gewoon even dragen.....

Zit momenteel ook in een klote situatie... Maar zo gauw ik weet wat voor geslacht het mormeltje in mijn buik heeft... Duik ik de babyspullen eens in!
Precies, ze regelen ook voor haar helemaal niks.. geen extra geld, geen extra voorzieningen. Het is haar schuld dat ze zwanger is geraakt dus waarom zouden hun haar moeten helpen?

Ik vind het heel rot dat je zelf ook in een kutsituatie zit.. dus do alsjeblieft geen moeite en hou het lekker voor jezelf! Ik krijg al zoveel en ik voel me dan zo lullig. Ik denk dat jij het net zo hard kunt gebruiken! Maar in ieder geval heel lief dat je het aanbied En heel veel succes voor jezelf.. en je 4 kleintjes..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 februari 2006 @ 09:09:55 #287
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35101646
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Jelief het volgende:
Dat zal op zich wel gaan, qltel werkt geregeld in de buurt waar de boel moet worden afgeleverd en hij wil het best langsbrengen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35101673
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:03 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

Precies, ze regelen ook voor haar helemaal niks.. geen extra geld, geen extra voorzieningen. Het is haar schuld dat ze zwanger is geraakt dus waarom zouden hun haar moeten helpen?

Ik vind het heel rot dat je zelf ook in een kutsituatie zit.. dus do alsjeblieft geen moeite en hou het lekker voor jezelf! Ik krijg al zoveel en ik voel me dan zo lullig. Ik denk dat jij het net zo hard kunt gebruiken! Maar in ieder geval heel lief dat je het aanbied En heel veel succes voor jezelf.. en je 4 kleintjes..
Als dit mormeltje een jochie blijkt te zijn, heb ik aan meisjesspul nog best t een en ander liggen... Ik heb op de eenof andere manier vast ook nog wel t een en ander dubbel.....

Met wat ik zelf niet nodig heb, maak ik graag iemand anders blij!

ik hou het hier allemaal een beetje in de gaten.. En als ik bij mij iets tegenkom wat ik nog niet in allerlei "lijstjes" ben tegen gekomen, geef ik gewoon een gil!

Succes voor je vriendin...
En met vrienden zoals jij gaat ze een heel eind komen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 09:16:35 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_35101760
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:56 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

ze is 1.80 dus dat gaat niet werken denk ik nee...
sokjes ga ik schrappen!

dank je wel
Ik ben 1.56 dus aan mijn broeken heeft ze ook niks Ik duik straks de zolder even op, er staat me iets van bij dat ik nog een hele AH tas vol met katoenen en flanellen luiers heb, zelf ooit eens gekregen. Ik kan dus nog niks beloven maaar ik ga straks even spitten op zolder wat ik nog heb aan praktische dingen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35101797
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:47 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Als je bij de soos niets voor elkaar krijgt kun je altijd naar het spreekuur van de wethouder sociale zaken en indien je daar geen gehoor krijgt nog naar de burgemeester. Op die manier kun je vaak nog wel dingen voor elkaar krijgen.
Zelf in het verleden dus gaan samenwonen met iemand die op dat moment een soos uitkering had en toen we gingen samen wonen was ik nog geen 21 , mijn inkomen werd uieraard gekort op de bijstand , maar samen kregen we zelfs minder dan toen hij alleen was. Soos kregen we niets voor elkaar en we zijn toen samen met de wethouder en de burgemeester eruit gekomen dat we bijzondere bijstand kregen tot echtparen norm tot ik 21 was.
Soos is vaak niet echt van plan om geld uit te geven uit de potjes , maar via de andere wegen is vaak wel iets voor elkaar te krijgen. Dus wie weet is het een mogelijkheid voor je ?

Kjk hier eens ; http://overheidsloket.overheid.nl/producten.php?p_id=1000180
En ze kunnen zich niet gaan verschuilen achter het feit dat ze straks kinderbijslag krijgt Daanbanaantje.

[ Bericht 8% gewijzigd door Xanthe op 15-02-2006 09:23:47 ]
pi_35102133
Rewimo.. dank je wel! qltel ook!

Vamperotica, natuurlijk is het hardstikke welkom, en als je het echt kunt missen dan graag.. maar anders niet doen hoor.. dan voel ik me zo ontzettend rot..

Moussy, dank je wel! Aan katoenen en flanelle luiers had ik nog helemaal niet gedacht En aan broeken heeft ze niks dan nee of ze moet ze als 3/4 gaan dragen

Xanthe ik ga even lezen, dank je voor de info!
pi_35102268
Xanthe die link die je hebt gegeven die werkt niet als ik verder klik, maar de bijzondere bijstand heeft ze aangevraagd en is tot 2 keer toe afgewezen.
pi_35102345
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:41 schreef DaanBanaantje het volgende:
Xanthe die link die je hebt gegeven die werkt niet als ik verder klik, maar de bijzondere bijstand heeft ze aangevraagd en is tot 2 keer toe afgewezen.
Hier ook niet helaas.
Maar laat dr een contact opnemen met dr gemeente. Dan moet ze even vragen wanneer de wethouders open spreekuur houden en wanneer de burgemeester. Eventueel meteen een afspraak maken. En daar haar situatie weer uitleggen. Hier werkt het juist daar wel...
pi_35102374
ga t gelijk doen
pi_35102505
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:46 schreef DaanBanaantje het volgende:
ga t gelijk doen
Suc6 en hopenlijk werkt het bij jullie daar ook beter!
pi_35102648
zijn er mensen die spulletjes hebben om een bedje op te maken? en dan het liefst echt een meisjesbedje.. dus molton, roze/paars hoeslakentje, iets met roze lakentje en een roze deken? heel misschien?
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 10:18:58 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35103169
vind je dat niet erg roze?
ik wil best lakentjes maken hoor, als niemand ze heeft liggen.
dan vraag ik mijn vriendin wel of ze dr wat roze frutsels op wil borduren
pi_35103392
ze is helemaal rozefreak, dus hoe meer roze hoe beter

[ Bericht 3% gewijzigd door DaanBanaantje op 15-02-2006 10:36:31 ]
pi_35103559
Heb net vorige week wat roze lakentjes weggegeven Daan En een mooie lila deken
pi_35103620
ach.. jammer maar helaas