Gisteren waren z'n finishes juist prima en z'n scores voor zijn doen aan de lage kant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hij had toch problemen met uitgooien vooral daardoor?
problemen met uitgooien doordat je een hoog gemiddelde hebt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hij had toch problemen met uitgooien vooral daardoor?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn gevoel zegt nu eigenlijk gewoon dat barney gaat winnen ( toernooi )
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn gevoel zegt nu eigenlijk gewoon dat barney Klasen gaat winnen ( toernooi )
Ik zou de statistieken van de afgelopen jaren maar even naast elkaar liggen als ik jou wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
Wel jammer dat het niveau van het toernooi zeer belabberd is. Op de PDC werd er veel beter gegooid (en niet alleen door Taylor)
Verschil wordt elk jaar groter heb ik het idee.
Klopt, al is het verschil de laatste jaren minimaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou de statistieken van de afgelopen jaren maar even naast elkaar liggen als ik jou was
Vriend en vijand zijn het er over eens dat het nivo op de BDO gemiddeld (iets) hoger ligt dan bij de PDC.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:22 schreef Naggelwauz het volgende:
minimaal.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Swetsenegger het volgende:
(iets)
Valt wel mee denk ik, vooral de eerste paar ronden op PDC-wk zijn vaak dramatisch qua gemiddelden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:28 schreef Naggelwauz het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat de gemiddelden van de PDC dit jaar hoger liggen.
v. Barneveld gooit al een jaar niet zo indrukwekkend meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Leatherface het volgende:
Meestal ligt het gemiddelde niveau van de BDO inderdaad wel iets hoger dan bij de PDC. Maar het kan zijn dat de BDO - toppers dit jaar gewoon minder in vorm zijn.
Ik vind Barney bepaald niet zo indrukwekkend gooien als de 3 jaren hiervoor. Dat zal al het nodige verschil maken.
Maar toch goed genoeg om in ieder geval weer bij de laatste 4 van de Lakeside te komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
v. Barneveld gooit al een jaar niet zo indrukwekkend meer.
3 uurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:02 schreef sr_firewire het volgende:
Hoelaat begint Klaasen ?
Ik denk dat die winnaarsmentaliteit, of arrogantie of hoe je het noemen wilt hem ook deze editie weer tot de finale brengt. Ondanks dat een Adams op dit moment beter in vorm is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar toch goed genoeg om in ieder geval weer bij de laatste 4 van de Lakeside te komen.
Dat pleit voor hem, dat hij toch de routine en winnaarsmentaliteit heeft om weer ver te komen.
Ik zie Barney gewoon weer het toernooi winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat die winnaarsmentaliteit, of arrogantie of hoe je het noemen wilt hem ook deze editie weer tot de finale brengt. Ondanks dat een Adams op dit moment beter in vorm is.
Zometeen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:45 schreef Leatherface iets, waaronder het volgende:
Zal vanavond nog wel een spannende partij worden tegen Adams.
Niémand die 't weet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef Verfokker het volgende:
Zometeen!
Zometeen (om 15:30) is Adams tegen Van Barneveld, om 17:30 is Klaasen tegen Greatbatch.
Jawel, Grandstand (BBC) zei het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |