Hij is inderdaad een beetje irritant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:42 schreef Arcee het volgende:
Hè bah, die zanger zingt de scores weer.
en weer teruggebrokenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gelijk al gebroken!
van mij niet, ik wil een compleet nederlandse finalequote:
Om gek van te worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:42 schreef Arcee het volgende:
Hè bah, die zanger zingt de scores weer.
Als t even kan wel jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
van mij niet, ik wil een compleet nederlandse finale
Ik wil puppy!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:48 schreef borisz het volgende:
wat een kut mastercaller zeg die gaat bij 60 al doen dat er 180 gegooid is, en zijn stem is klote
Oke, dat is een duidelijke redenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:48 schreef zijle het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een sympathieke kerel en gun hem zijn eerste titel![]()
Vind ik iig wel ja! Erg aangenaam om naar te luisteren!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De allerbeste caller ter wereld.![]()
Wat was ook al weer de naam van de andere caller van de BDO die naar Australië is verhuist.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vind ik iig wel ja! Erg aangenaam om naar te luisteren!
Geen idee!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat was ook al weer de naam van de andere caller van de BDO die naar Australië is verhuist.
Ik zapte er toevallig langs, wist niet dat ze vandaag zo vroeg begonnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is hier niet zo druk als anders, maar dat komt natuurlijk dat het in de middag is
Ik las soms mee, maar dan zat ik met anderen.
Maar aangezien ik nu alleen kijk vind ik het leuk om dat met jullie te delen
Zijn geloof ik veel meer mensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zapte er toevallig langs, wist niet dat ze vandaag zo vroeg begonnen
maar effe googelen dan, want nu wil ik het weten ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik ken ze meestal alleen van gezicht en niet van naam.
Alleen puppy onthoud ik omdat die zo leuk is![]()
Laat je het even weten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
maar effe googelen dan, want nu wil ik het weten ook.
idemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zapte er toevallig langs, wist niet dat ze vandaag zo vroeg begonnen
iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:03 schreef Bayer het volgende:
Die callers worden toch gewisseld na de break?
Of is dat slechts wishfull thinking van mijn kant?
Die man is serieus de wedstrijd aan het verzieken.
Nou verzieken is een groot woord maar het is wel reuze irritant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:03 schreef Bayer het volgende:
Die callers worden toch gewisseld na de break?
Of is dat slechts wishfull thinking van mijn kant?
Die man is serieus de wedstrijd aan het verzieken.
vast welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou verzieken is een groot woord maar het is wel reuze irritant.
Zouden zij zich daar ook niet aan ergeren? (Barney en Adams)
Steve Nicolas.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Laat je het even weten?
Ik wil het nu natuurlijk ook weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |