Ja, maar jij bent bijna 35quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik ook ERG meevallen.
Heb ze ook wel erger gezien, zoals die man/vrouw (doorhalen wat niet van toepassing is) waar Francis gisteren tegen gooidequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik ook ERG meevallen.
Tja... soms denk ik wel eens als ze weer over het publiek beginnen:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat het publiek eens stil is
Ik erger me er ook aan
Ja hier staat echt iets op het spel. Nu moet je echt presteren, anders is het voorbij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja... soms denk ik wel eens als ze weer over het publiek beginnen:
kom op zeg je bent toch ook gewoon in de pub begonnen met darten, daar vraag je toch ook niet of even iedereen stil kan zijn.
Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat het enorm storend werkt...
Op zo'n podium is het anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja... soms denk ik wel eens als ze weer over het publiek beginnen:
kom op zeg je bent toch ook gewoon in de pub begonnen met darten, daar vraag je toch ook niet of even iedereen stil kan zijn.
Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat het enorm storend werkt...
Idd moeten eigenlijk gezamelijke klagmail sturenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef pascalheister het volgende:
wat is die stem van die speaker irritant zeg![]()
Tja ik gooi zelf competitie (op heel bescheiden niveau hoor) en ik moet zeggen dat ik nooit echt erop let wat er gezegd wordt langs de kant, ik hoor het vaak niet eens. Het enig wat ik wel hoor is wat mijn tegenstander zegt, maar het komt maar zelden voor dat de tegenstander praat als ik gooi, en zo sportief hoort het ook te zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op zo'n podium is het anders.
Ik zit achter de tv en erger me er ook aan
ik kan nog altijd gaan wildwaterkantklossenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |