Doet 'ie al een aantal jaar na een overwinning. Belachelijk iets.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:54 schreef Cheiron het volgende:
Dat met de armen wijd naar boven kijken, is dat het nieuwe "ding" van Van Barneveld?

Ja, afschuwelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:54 schreef Cheiron het volgende:
Dat met de armen wijd naar boven kijken, is dat het nieuwe "ding" van Van Barneveld?

Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef komrad het volgende:
is dit al de finale gulliver tegen hoenselaar?

Nee. De werkelijke finale is Mieke de Boer die een striptease gaat geven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef komrad het volgende:
is dit al de finale gulliver tegen hoenselaar?

zo idd, hoeveel kansen wil je (zelfs als vrouwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
wat laat ze het liggen !

Doet mij een beetje aan de kruisiging van Jezus denken.. het ziet er in ieder geval erg vreemd uit.quote:

Of Ellen Hoog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig niet gekeken.Ik kan er niet tegen. We zien toch ook geen damesvoetbal live op prime time. Laat ze naar de tupperware avond gaan of een lingerieparty houden. Maar blijf ajb weg van mijn tv, of je moet Fransiska van Almsick heten.

Hij doet het al lang, geloof of na zn eerste titel op de toenmalige Embassy al, kan ook vanaf de tweede.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:03 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Doet mij een beetje aan de kruisiging van Jezus denken.. het ziet er in ieder geval erg vreemd uit.
Overigens kan ik het mij van "vroeger" niet herinneren.

Omdat ze redelijk kan darten. De rest is gewoon slecht.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
toch wint ze zo 6 maal de lakeside bij de vrouwen
Zometeen leukere partij

Heerlijk tenenkrommend is dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:54 schreef Cheiron het volgende:

Het is ook echt een niveau lager.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Omdat ze redelijk kan darten. De rest is gewoon slecht.
Het heeft niets met kracht te maken, dus vrouwen moeten het in principe net zo goed kunnen als mannen. Het probleem is gewoon dat er te weinig vrouwen fanatiek darten, anders was er al lang een hele goede geweest die Gulliver volkomen van het podium afgooit.

Nou, dat vind ik ook ERG meevallen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:20 schreef komrad het volgende:
wat zijn het ook 2 lelijke vrouwen zeg, gadverdamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |