Dat is weer snel... gele kaart voor aanstellenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
Kelly is weer wakker.
Hey moppie,quote:
Iemand van de radio... weet niet wie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:31 schreef melke het volgende:
Wie hebben ze aan de telefoon?
Omdat ze verdrietig wordt van het doel waar ze het om doen. Doodzieke kindjes. Een vriendin van haar heeft zelf ook een doodziek kindje en daar wordt ze emotioneel van.quote:
Daar is ze ook big boss c.q. manager c.q. nummero uno c.q. head chief voorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Micky weet het wel te verkopen hoor...
Zit bij 48quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey moppie,
Ik heb het opgegeven bij 46 , ging mij teveel tijd in zitten en wat denk je wat? Streams streams en nog eens streams..dag tijd!
LekkerSimpelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
penisnijd, iets met vriendin, aandacht, jullie zijn lekker duidelijk.![]()
Ik ga dus voor wat Peter zegt .![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
penisnijd, iets met vriendin, aandacht, jullie zijn lekker duidelijk.![]()
Ik ga dus voor wat Peter zegt .![]()
de meeste nummers kan je gewoon op het internet vinden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef melke het volgende:
Als je goed oplet kun je de nummers overnemen haha
Waarom huilde kelly danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vraag het dan voortaan maar aan Peter
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vraag het dan voortaan maar aan Peter
en dan? Wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef melke het volgende:
Als je goed oplet kun je de nummers overnemen haha
Dit leek me wel oprechtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
Alhoewel, een aandachttrekker is ze ook wel.
Ik post toch nooit zomaar ietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Moet jij maar eerlijk antwoord geven.
Alhoewel, een aandachttrekker is ze ook wel.
Ja, maar persoonlijk zou ik haar snel zat zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Micky weet het wel te verkopen hoor...
afkickverschijnselenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:38 schreef PH52 het volgende:
Volgens mij heeft Bonnie komt Clair een hele pot drop opgevreten![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:38 schreef PH52 het volgende:
Volgens mij heeft Bonnie komt Clair een hele pot drop opgevreten![]()
hey wurm, ik ben juist zo blij dat dat blonde domme jankende wapperende mytyltje van mijn netvlies is opgezout en dan kom jij met dergelijke off topic uitspraken. Een abuse is derhalve verzonden!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:37 schreef regenworm het volgende:
Vraag je van Lieske wanneer zal Kelly voor de tweede keer gaan huilen?
En wie gaat dat serieus nemen denk je?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey wurm, ik ben juist zo blij dat dat blonde domme jankende wapperende mytyltje van mijn netvlies is opgezout en dan kom jij met dergelijke off topic uitspraken. Een abuse is derhalve verzonden!![]()
![]()
je hebt toch wel naar bewoners@endemol.nl gestuurd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey wurm, ik ben juist zo blij dat dat blonde domme jankende wapperende mytyltje van mijn netvlies is opgezout en dan kom jij met dergelijke off topic uitspraken. Een abuse is derhalve verzonden!![]()
![]()
zal jou serieus nemen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wie gaat dat serieus nemen denk je?
Pssssst.... volgens mij Kelly ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
Iemand moet het dan maar zeggen ....
VOLGENS MIJ IS BONNIE BEZOPEN!
ik begreep dat ze haar 'cola' in de kast inschenktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
Ik geloof je niet, bewijs wil ik zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
Ik ben d'r alweer een tijdje kwijt, ligt ze op bed?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
Goed dat je het even meldtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
VOLGENS MIJ IS BOMMIE BEZOPEN!
Volgens mij is Bonnie niet dronken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, bewijs wil ik zien.
nee, abuse@bijonsingroningen.nl met een cc naar flugeltjedoettochniets@fok.nlquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
je hebt toch wel naar bewoners@endemol.nl gestuurd.
nee, gewoon onder invloedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is Bonnie niet dronken.
bewijzen dat Bonnie lazerus is, is ongeveer hetzelfde als bewijzen dat de aarde rond is ....;)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, bewijs wil ik zien.
bij die eerste krijg je een reactie van lieske pas maar op dat wordt een mailbomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, abuse@bijonsingroningen.nl met een cc naar flugeltjedoettochniets@fok.nl
En dat is allemaal de schuld van die ( en ik quote dat wicht van Rob) nare internetters!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef Bijna35 het volgende:
Bart zegt dat Ruud zeer zeker niet meer het huis in wil. Ook omdat de reacties op zijn presenteren niet echt laaiend waren.
Je hebt me gemist hè.... Geef maar toequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal jou serieus nemen!![]()
![]()
zo, de toon is gezet!
Ik geef het grif toe!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt me gemist hè.... Geef maar toe![]()
Waarom blijf je dan ook zo lang weg...quote:
Ik heb zoveel liefde in mij en werd derhalve verteerd door gevoelens, mijn liefste...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan ook zo lang weg...![]()
MinXss, hoe oud ben je?quote:
ruud wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef versabommie het volgende:
ohw fuck, emielebiel aan de lijn ....brrrrrrrrr
Zal afen toe spelen dat ik t eens benquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd, ik vind ook altijd dat iedereen het met me eens moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |