quote:Al paaldansend hield je je onderweg van Utrecht naar Voorburg staande in de trein van 08.17 uur.
We keken elkaar wel aan, maar waren sprakeloos.
Het staan werd je teveel. Je ging door je hurken, steunend aan de paal zitten.
Volgende keer op mijn schoot?
quote:Ik zag je staan in je rode badpak... erg dubieus maar oh zo misterieus zo in die kou. Je vertelde mij dat je op Rotterdam afgesproken had met iemand om de nieuwjaarsduik te doen, een Australische jongen die je via een vriendin ontmoet had (niet je vriend???). Ik had er graag bij geweest en een prive duik met je gewaagd. Wil jij ook die duik eens met mij wagen, ik hoor GRAAG van je!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:42 schreef DutchTrain het volgende:
oh ja, deze is er ook nog:
http://www.ovontmoetingen.nl/
(maar ja, ik zit altijd tussen de oude mannetjes in de eerste klas. Overigens was het wel grappig; meisje komt binnen en vraagt aan oude man of ze hem een vragenlijst mag geven voor het reizigersonderzoek; oude man reageert door de plek naast hem vrij te maken en te vragen of ze er bij wil gaan zitten
)
Lekker duidelijk.quote:id=533 - Ik heb je nu 4x in de trein gezien, had elke x te laat het lef om op je af te stappen, je stapte uit in hoogezand
En het is ook niet bepaald makkelijk om door het raampje van een trein naar buiten te klimmen. IN die oude Duitse rijtuigen kon het nog, maar daar hebben ze nu stopblokken op het raam gezet zodat ze ook niet echt ver open kunnen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef Douwe het volgende:
Wel een vreemd ongeval trouwens. Hoe bedreigd moet die jongen zich wel niet gevoeld hebben, wil hij zich onder een trein gooien?
zie: http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1132916405372&pagename=www.ns.nl%2FPersbericht%2FPersberichtenDetail&p=1104751930615&c=Persberichtquote:NS gaat Intercity’s van het type Koploper volledig moderniseren. De reizigers krijgen 15% méér stoelen in een eigentijds interieur met airconditioning en geavanceerde reisinformatiemiddelen. NS-dochter NedTrain voert de renovatie van de 261 rijtuigen uit tussen 2006 en 2010. De investering van 190 miljoen maakt dat méér reizigers comfortabel over het drukbezette spoorwegnet kunnen reizen. Daardoor draagt de modernisering bij aan ‘Benutten & Bouwen’, de aanpak van de spoorsector om kwaliteit en capaciteit van het gehele spoorsysteem te vergroten.
Werken de TV's nou al?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
Overigens zijn die duw en trektreinen tussen Haarlem en Maastricht/Heerlen een verademing om in te rijden en te reizen. Zitten stukken beter dan die Koplopers.
Die tv's werken allang, ze zitten alleen niet op elke trein. Vanochtend had ik er 1 met beeldschermen. Jammer dat het beeld een beetje blas is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:00 schreef Douwe het volgende:
[..]
Werken de TV's nou al?
[afbeelding]
Intercity's tussen Haarlem en Amsterdam. Ja, ik schrok van die tegemoetkomende trein
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
2350 / 261 rijtuigen = 9 stoelen per rijtuig. Dat schiet op. Ik lees niks over bekleding, of ik moet er over heen gelezen hebben.
Moet dus nog maar snel een foto gaan maken van die prachtige oranje stoelenquote:De reizigers krijgen 15% méér stoelen in een eigentijds interieur met airconditioning en geavanceerde reisinformatiemiddelen.
Ah net gemist met lezen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[..]
Moet dus nog maar snel een foto gaan maken van die prachtige oranje stoelen
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
Jag... Inkoppertje: Marmaris of Alanya ?
Die stoelen in de VIRM's zijn het best; losse stoelen en verstelbaar... ik zou er ook thuis nog wel ergens een plek voor wetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Douwe het volgende:
Jag >> Die stoelen zijn toch ook oranje? Het eerste-klasse interieur in die treinen vind ik ook niet alles; het is wel lekker ruim opgezet, maar de stoelen zijn niet verstelbaar, en er zijn te weinig stopcontacten.
Ja, maar de keren dat ik in de vernieuwde BeNeLux-trein zat werkten de stopcontacten ook niet, dus ik ging er eigenlijk niet van uit dat ze in de andere treinen wel zouden werkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Douwe het volgende:
Ja, maar die treinen hebben weer geen stopcontacten, wat goed waardeloos is als je een brakke laptop accu hebt
Die stopcontacten zijn geschikt voor maximaal 100 Watt denk ik zo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef Douwe het volgende:
De keren dat ik de BeNeLux trein nam werkten de stopcontacten wel, en het is wel fijn om iets te doen hebben in de 3,5 uur die de trein er over doet van Amsterdam naar Brussel op wat te kunnen doen.
Ik denk er nog over om eens met een Senseo apparaat de trein in te gaan
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Tussen Krakau en Berlijn zo een keer m'n telefoon opgeladen. Telefoon in de stuurtas van de fiets, kabeltje naar de lader in het stopcontact. Dachten er mensen dat m'n fiets electroaandrijving had....
Tweede klas is gelig. Eerste klas is rood met wit, een soort leer. Voordeel is ook dat de tafels een stuk groter zijn, je kan er makkelijk een laptop op kwijt. Dat is nu nog maar moeilijk in die Koplopers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Douwe het volgende:
Jag >> Die stoelen zijn toch ook oranje? Het eerste-klasse interieur in die treinen vind ik ook niet alles; het is wel lekker ruim opgezet, maar de stoelen zijn niet verstelbaar, en er zijn te weinig stopcontacten.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Tussen Krakau en Berlijn zo een keer m'n telefoon opgeladen. Telefoon in de stuurtas van de fiets, kabeltje naar de lader in het stopcontact. Dachten er mensen dat m'n fiets electroaandrijving had....
Of ik ontregel daardoor het hele stroomcircuit in de trein wat resulteert in defecte transformatoren, wat weer leid tot chaos op het spoor. Duizenden reizigers vertraagd, woeste mensenmassa's, rellen in het land, revolutie, Beatrix wordt afgezet... Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef DutchTrain het volgende:
Ik hoor het omroepbericht al:
"dames en heren. De reden dat wij vandaag zo langzaam rijden is omdat de conducteur ook graag een kopje Senseo wilde hebben. Wij vragen öm uw begrip hiervoor
Net of er iemand luistert of het überhaupt verstaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef Jaguarized het volgende:
Vanochtend Utrecht - Amersfoort in de richting Zwolle:
"Dames en heren goedenmorgen. Het nu volgende station is Amersfoort. Na Amersfoort rijdt deze trein verder als Intercity naar Zwolle met een gedeelte voor Groningen en een gedeelte voor Leeuwarden. Reizigers voor Apeldoorn, Deventer en Twente alsmede de stoptrein naar Harderwijk, Zwolle, Barneveld, Lunteren, Ede-Wageningen en Hilversum, u dient hier over te stappen. Maar nu eerst, station Amersfoort"
Gewoon twee dagen mensen kijken, zo erg kan dat niet zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef Douwe het volgende:
EasyCruise lijkt me wel een beetje té basic hoor, je moet werkelijk voor alles betalen. En het leeuwendeel van het meevarende publiek lijkt me -hoe verwoord ik dit tactisch- niet bepaald aangenaam om mee op een boot te verblijven
in die treinen zaten nog ruimtes voor keukentjes en voor het karretje met eten enzo. Door ook de stoelen nog anders op te stellen (achter elkaar in plaats van tegenover elkaar) krijg je zelfs meer beenruimte en privacy (dan zit er niet iedere keer iemand naast je mee te lezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:14 schreef flipsen het volgende:
In treinen wel dan? Dus dit betekent niet dat de 'beenruimte' krapper wordt?
Van welke site heb je dat gekoppiepeest?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:31 schreef Douwe het volgende:
Lijkt me een wild gerucht... Sterk punt van Ryanair is nu juist dat ze maar één type toestel in de vloot hebben, en met een dusdanig moderne en energiezuinige vloot vliegen dat ze enorm besparen op brandstof. Met de komst van een 747 in je systeem zet je beide zaken overboord, wat de operationele kosten van een dergelijke vlucht zo hoog maakt dat het niet economisch is om de plas over te vliegen.
Ik stem overigens voor een Burger King
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik was het topcreeks even kwijt!... maar ik heb vrij gekregen 5 weken deze zomer en ik heb een optie voor 2 vliegtickets._O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |