Ik denk dat je vibrator is overledenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef linda22222 het volgende:
Ik heb altijd vroeger geleerd, dat wanneer je iets kwijt bent, je een kaarsje moet branden en de woorden 'heilige antonius, beste vrind, zorg dat ik mijn ..... vind' moet uitspreken.
Ik gisteren mijn vibrator kwijt, en ik twijfelde nog of ik bij zoiets intiems ook heilige antonius' hulp in kon roepen...
Dus ik: 'heilige antonius, beste vrind, zorg dat ik mijn vibrator vind' .
Hoor ik ineens vanuit een andere kamer iets trillen... Ga ik erheen, zie ik een ENORME vibrator MIDDEN in mijn kamer staan met een aureool!
Weet iemand wat dit te betekenen heeft??
Ik vond het super eng en kon heilige Antonius ook niet goed in het geheel plaatsen.. jullie wel??
Maar dit is TRU!quote:
Oh?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef Tobbes het volgende:
Vibrators zijn zó 2005.
Ik zie wel wat verbanden tussen een vibrator en het heilige kruisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef linda22222 het volgende:
Hoor ik ineens vanuit een andere kamer iets trillen... Ga ik erheen, zie ik een ENORME vibrator MIDDEN in mijn kamer staan met een aureool!
Weet iemand wat dit te betekenen heeft??
Ik vond het super eng en kon heilige Antonius ook niet goed in het geheel plaatsen.. jullie wel??
Kijk, hier kan ik wat mee:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:07 schreef cinnamongirl het volgende:
15. Hij zei ook, "Wie geen verzoeking heeft ervaren kan niet het Koninkrijk der Hemelen binnengaan.” Hij voegde er zelfs aan toe, “Zonder verzoekingen kan niemand worden gered.”
als je kritiek hebt doe het dan opbouwend hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef BaajGuardian het volgende:
jullie mogen van mij alemaal een ban , doei.
Nee, jij opent alleen maar juweeltjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:32 schreef BaajGuardian het volgende:
mischien als je zelf hersennen had , had je kunnen begrijpen dat dit topic te zielig voor woorden is
jullie te zielig voor woorden zijn , en ik een ban voor jullie allemaal toejuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |