alleen als we ook gaan douchenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef mark_03 het volgende:
Top. Kunnen we binnenkort weer een keer stappen
.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent toch niet van de. koffie.
. he?
aaaaaaah het leventje van de studentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie de talkshow van. Sally Jessy Raphael?
.
Whehehe, vind het nog steeds jammer dat ik Koffietijd nooit bewust heb meegemaakt. In de vakanties kwam het nooit op TV!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
aaaaaaah het leventje van de studentfoute ochtendtelevisie
![]()
* Babette verlangt plots hevig terug naar Koffietijd![]()
![]()
ik heb dat zo verschrikkelijk veel te vaak gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whehehe, vind het nog steeds jammer dat ik Koffietijd nooit bewust heb meegemaakt. In de vakanties kwam het nooit op TV!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb dat zo verschrikkelijk veel te vaak gezien
met Hans en Mireille en... en..... hetboodschappenspel
Ja, die heb ik vaak genoeg geluisterdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb wel de leader op mp3.. Gezongen door Marlayne Sahupala!
Ik heb 'm ook, volgens mij van jou gekregen of nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb wel de leader op mp3.. Gezongen door Marlayne Sahupala!
Ik geloof het ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:52 schreef PeRi het volgende:
Ik heb 'm ook, volgens mij van jou gekregen of niet.
niet in juni hoor.... dan heb ik al 2 bruiloftenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, prik dan een datum!
Ja, dan krijgt iedereen een bakkie thee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef PeRi het volgende:
Over twee weken, als stufi er is?
Mits ze een onderdeel van onze uitzet meebrengen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dan krijgt iedereen een bakkie thee.
Dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:02 schreef PeRi het volgende:
Mits ze een onderdeel van onze uitzet meebrengen.
Gierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:04 schreef babette21 het volgende:
heb ik ff mazzel dat ik geen thee lust....
scheelt me weer een kaasschaaf
mja dat kan ook natuurlijk, wat jij wil...quote:
Oh dat mag! Gaarnequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich.
Zal ik Antony bellen en vragen of 'ie een hummetje wil spelen op het feest?
Ik denk dat er iemand al van de gastenlijst geschrapt gaat worden. Ik moet geen wijsneuzen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat kan ook natuurlijk, wat jij wil...
al denk ik persoonlijk dat je meer aan een kaasschaaf hebt....
maar goed, alsjeblieft, veel plezier ermee [en alvast gefeliciteerd]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |