Jij bent Dr. Spock ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:55 schreef Tokay het volgende:
Kom maar op dan. I'm all ears...
quote:
Ja joh, het was ook niet mijn bedoeling dat je Joep Onderdelinden moest raden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ken hem wel. Neem je daar genoegen mee ?
Goed, dart!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef dartfanaat het volgende:
Joep onderdelinden
Ja? Ja?quote:
Ja.........Plaatje gevangen. Geen idee, wie het is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavondvolgens mij is Joep goed, dus ik gooi mijn plaatje er weer even in ... komt ie vangen!! ik wacht nog even tot Tokays plaatje is geraden.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef Z het volgende:
Is dat Django Tokay?
Geen Aziaat/Europeaan al is zijn land wel door de Spanjaarden gekoloniseerd geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:11 schreef dartfanaat het volgende:
Jemig...lastig. Ik twijfel, enerzijds denk ik een Aziaat (Taiwan of China) Anderzijds Europeaan (Spanje)
Thanx voor je bevestiging.quote:
Is ook goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:26 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Thanx voor je bevestiging.
Morales!
Yes!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is ook goed![]()
Waar is iedereen trouwens???
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:36 schreef Z het volgende:
Samson & Delilah ?
Ja, na de afgelopen plaatjes dacht ik ook......oke, ik ben een dummiequote:
Zwart-witte dames (ouwe knaken) kent hij niet, maar zwart-witte heren des te beter!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef Treinhomo het volgende:
Abbott & Costello.
Veel plezier en rij voorzichtigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Z het volgende:
En nu ben ik helemaal weg. Het zijn jazz-meneren. Tot over een week.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
Cast van een TV-serie ?
Dat zijn ze, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:32 schreef Gellius het volgende:
Dat zijn de Crash Test Dummies.
Daardoor is ze niet beroemd geworden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
Da's een dwarsligster.
Ze is dan ook niet zó beroemd dat ik 'r (her)ken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:46 schreef wyccie het volgende:
Daardoor is ze niet beroemd geworden.
Bekend danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ze is dan ook niet zó beroemd dat ik 'r (her)ken.
Niet overdrijven he?! Het is leuk, maar ik kan niet meer dan 2 nummers na elkaar horen van haar...quote:
Ik wel hoor, ze is heel goed te genieten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:41 schreef peaceman het volgende:
Niet overdrijven he?! Het is leuk, maar ik kan niet meer dan 2 nummers na elkaar horen van haar...![]()
Oja, .....zo heette hij. Wist 't niet meer. Maar nu ik de naam zie, komt wel meer boven. Kan me herinneren dat er een vakje was waarop stond: als je Afred E. Neumann heet dan krijg je (en dan stond daar een onnoemelijk hoog bedrag) Was een groen biljet, als ik het goed heb. Leuk spel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:19 schreef Tokay het volgende:
Yep, het mannetje van Mad, Alfred E. Neumann.
Iets anders kreeg je niet te eten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef Tokay het volgende:
Dat spel ken ik niet, maar ik verslond vroeger wel die tijdschriften.
Oja, je had er ook tijdschriften van. Nu je het zegt.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef Tokay het volgende:
Dat spel ken ik niet, maar ik verslond vroeger wel die tijdschriften.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:13 schreef peaceman het volgende:
Iets anders kreeg je niet te eten?
Over eten gesproken......ik ga dat maar eens doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iets anders kreeg je niet te eten?
Als ik mij niet vergis, waren de tijdschriften en boekjes er eerder dan het spel, hoor!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:13 schreef dartfanaat het volgende:
Oja, je had er ook tijdschriften van. Nu je het zegt.....
Ga je weer de bloemetjes buiten zetten, dart?! Veel plezier dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:14 schreef dartfanaat het volgende:
Over eten gesproken......ik ga dat maar eens doen.
En daarna ben ik weg. Tot vanavond allemaal
Ga vanmiddag lekker darts kijken... 2 oerspannende wedstrijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:15 schreef Tokay het volgende:
Ga je weer de bloemetjes buiten zetten, dart? Veel plezier dan.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:20 schreef dolle_hond het volgende:
martin adams
Neen. Een muziekmeneer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Schrijvert?
Niks mis met je waarnemingsvermogen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is zeker niet de zanger van één of andere Metal-band?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Meer mensen genoten van het Darten ?
Dat was mijn vraag nietquote:
Laat ik dan alvast zeggen, voordat ik zo off line ga, dat dat niet om je plaatje isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef Tokay het volgende:
Hey, de peacemannetjes zijn weer off line...
Het zou toch niet aan mijn plaatje liggen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef Tokay het volgende:
Ah. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Laat ik dan alvast zeggen, voordat ik zo off line ga, dat dat niet om je plaatje is![]()
Welk plaatje?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef Tokay het volgende:
Si.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:03 schreef peaceman het volgende:
Pasta-man?
Nee...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef peaceman het volgende:
Hij ziet er niet uit als een bouwvakker, dus zal wel een pen-kweller zijn?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef peaceman het volgende:
Dirigent?
Okay. Doei!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef peaceman het volgende:
Maar zijn naam weet ik niet.... Ga dus maar even Herman Finkers kijken, later
Bravo.quote:
quote:De Italiaanse pianist en dirigent Claudio Abbado werd in 1933 geboren in Milaan. In 1965 begon zijn internationale loopbaan met het dirigentschap bij het filharmonische orkest in Wenen. Later werkte Abbado onder meer bij de Weense Opera en het symfonie orkest in Londen.
Naast het werk van klassieke Weense en Italiaanse opera's (Rossini en Verdi) werd hij vooral bekend door zijn uitvoeringen van Gustav Mahler en hedendaagse avant-garde.
In 1989 werd Claudio Abbado door de Berliner Philharmoniker benoemd tot opvolger van Herbert von Karajan.
Zeker weten........ Kan niet wachten!quote:
Ik hoop dat Jelle wint, maar het zal waarschijnlijk van Barneveld wel weer worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef dartfanaat het volgende:
Ja, he......
En wat denk jij....wie wint er morgen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef brother52 het volgende:
O'shea (silverback)
Als RvB morgen zo gooit als vandaag wel.......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jelle wint, maar het zal waarschijnlijk van Barneveld wel weer worden.
Dat wordt het echt niet.quote:
Dan doe ik ook even een voorspelling, 7-0 voor Jelle, ik hoop dat Raymond afgemaakt wordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Als RvB morgen zo gooit als vandaag wel.......
Voorspellingkje doen: 7-5 voor Raymond.
ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als ik ongelijk heb......en dat Jelle dus wint.
Het is sowieso een best of 13, dus volgens jou 7-0.quote:
raymond is erop gebrand om voor de 5e keer de titel te winnen. Dan evenaart hij Eric Bristow (naar mijn idee de meest arrogante darter die er rondloopt)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan doe ik ook even een voorspelling, 7-0 voor Jelle, ik hoop dat Raymond afgemaakt word
Darter?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef pos het volgende:
Die darter...iets met Per of Par?
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:19 schreef pos het volgende:
Een Fin?
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
Niet van der voort. Maar die ander Nederlander. Black ou.
Ken ik nietquote:
Ah, een hulplijn.quote:
quote:
Tong ik heb wat leuks gevonden...maar misschien heb je het al.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:33 schreef dartfanaat het volgende:
Nu m'n plaatje geraden is kan ik gaan afsluiten.
Welterusten en tot morgen
Goedemorgen, Andre is goedquote:
Ligt eraan of je in reincarnatie gelooft....quote:Op zondag 15 januari 2006 11:59 schreef pyl het volgende:
En Shelley Winters, komt die nog een keer terug?
Jammer, is niet Robert Wagnerquote:Op zondag 15 januari 2006 11:59 schreef pyl het volgende:
Da's Robert Wagner, vermoed ik.
En Shelley Winters, komt die nog een keer terug?
Hmmmmmm........dus als je in reïncarnatie "gelooft", dan komt Shelley Winters terug? Lijkt me niet, peace.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:02 schreef peaceman het volgende:
Ligt eraan of je in reincarnatie gelooft....
Maar wel een darter, hè?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef dartfanaat het volgende:
Jammer, is niet Robert Wagner
Ooit, lang geleden, was ze nog best mooi ook.quote:Enne.......Shelley Winters was dus goed. Op jouw verzoek, hier nog een keer
[afbeelding]
Ach een tikfoutje kan iedereen maken zelfs jij en ik, maar toch snijdt de opmerking van mij wel hout.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm........dus als je in reïncarnatie "gelooft", dan komt Shelley Winters terug? Lijkt me niet, peace.![]()
Zeker een darter. Had even de hoop dat z'n naam eerder geraden werd dan de man zelf gooit.quote:
En als binnen dat half jaar nu weer een of meerdere grote darttoernooien zijn......quote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef Tokay het volgende:
3e amendement: na elk groot darttournooi minstens een half jaar geen plaatjes van darters plaatsen.
Hmmmm, daar zeg je zo wat.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef dartfanaat het volgende:
En als binnen dat half jaar nu weer een of meerdere grote darttoernooien zijn......
Zoals nu......?
Trouwens, ik parkeer het plaatje even tot vanavond. Ik ga zodirect off.
Tsja....ik kon het niet laten je het te vragenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmm, daar zeg je zo wat.![]()
Jij gaat je mentaal en fysiek voorbereiden op dé wedstrijd?
Veel plezier dan maar! Vind je het heel erg als ik niet kijk?![]()
Al minstens zeven minuten langer dan jij.quote:
Je doet maar wat je wil.quote:Als de jouwe een darter is, weiger ik.![]()
Hoe weet jij dat!?quote:
quote:Je doet maar wat je wil.
Is het dan die omroeper bij het darten?quote:Mijn meneer is geen darter, natuurlijk.
![]()
Nope, geen van beide.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:14 schreef Treinhomo het volgende:
's die van pyl een acteur, of wellicht een ouwe mode-nicht ?
Politiker ?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef pyl het volgende:
Nope, geen van beide.
Omdat mijn plaatje al zeven minuten stond, toen jij - geheel overbodig en tegen de etiquette in - het jouwe plaatste.quote:
quote:Is het dan die omroeper bij het darten?![]()
Tuurlijk, maar dat doet er nu niet toe.quote:PS Weet jij mijn meneer?
Drie keer fout.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:22 schreef Tokay het volgende:
Meneer is een (louche) zakenman. En hij is Frans. En hij heeft een voorliefde voor foute zonnebrillen.
Hmm..... nee, geen wereldkampioen, wel een onverwoestbare wereldkampioenskandidaat, in de tijd dat dat er nog toe deed. Hij speelde drie matches tegen Karpov, die maanden duurden (en al die tijd het wereldnieuws in hun greep hadden) en buiten het bord even spannend waren als op het bord (verkeerde stoelen, bekertjes yoghurt met geheime zetten uit het Kremlin, hypnose en allerlei andere straling .... vandaar - dertig jaar later - die bril....).quote:Op zondag 15 januari 2006 16:36 schreef Tokay het volgende:
Is het een schaker?
Een oud-Wereldkampioen, misschien?
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:43 schreef pyl het volgende:
Hmm..... nee, geen wereldkampioen [..........]![]()
Gewoon voorzeggen is wel zo gemakkelijk, bedenk ik me nu.
Gelukkig, nog een levende ziel!quote:Op zondag 15 januari 2006 20:44 schreef Treinhomo het volgende:
Wissenschaftler ?
Hmmm.... goed hoor! Alfons Mucha.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm........Alphonse Mucha?
quote:Alfons Maria Mucha (24 juli 1860 - 14 juni 1939) is een in Moravië, het huidige Tsjechië, geboren kunstenaar. Zijn werken zijn onlosmakelijk verbonden met de Jugendstil-stijl, populair aan het begin van de twintigste eeuw. In 1887 vertrok Mucha uit zijn geboorteland naar het toenmalige broeinest van de kunst: Parijs. Zeven jaar later, in 1894 brak hij door met een affiche voor het toneelstuk Gismonde, met de Franse actrice Sarah Bernhardt in de hoofdrol. Zij was de ster van het Parijse theater. Zijn werk bestond voornamelijk uit affiches maar hij maakte ook decors, meubelen, kostuums en juwelen. De affiches werden toentertijd zelfs van de straat geroofd. Zijn stijl kenmerkt zich door de sierlijke lijnen, frisse pastelkleuren en weelderige motieven.
Oeps! Is dat kunst?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:47 schreef pyl het volgende:
Koddig was het, geloof ik, nietwaar?
[afbeelding]
Tokay!quote:
Hoe kóm je erbij?quote:En meneer is de schepper van dat fraais?
Niet zo boos en zo streng!!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef pyl het volgende:
Tokay!Dat fietswiel op witgeschilderd tabouret dateert van 1913! Daar zou je toch onderhand wel aan gewend kunnen zijn.
![]()
In-ge-ving......quote:Hoe kóm je erbij?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef Tokay het volgende:
Jean Tinguely? Die deed toch vaak iets met (tand)wielen??
Ja, ik heb hem onlangs nog geciteerd, met The Carpenters.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef Tokay het volgende:
Die bewerkte Mona Lisa ken ik dan weer wel....![]()
Echt grappig.
Nee nee, Tokay. Dat is niet eerlijk - en niet leuk.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef Tokay het volgende:
Weet je pyl, de geschiedenis gaat zich gewoon weer herhalen....
Geef jij nou maar de naam van die grappige meneer, dan beloof ik dat ik hem voor altijd opsla in mijn intern geheugen.
Okay, goed dan...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:11 schreef pyl het volgende:
Nee nee, Tokay. Dat is niet eerlijk - en niet leuk.
Ook mooi... Meer, meer!quote:Hier, nog een, we zijn toch maar met zijn tweeën:
[afbeelding]
Wanneer was dat, ongeveer?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef pyl het volgende:
Ja, ik heb hem onlangs nog geciteerd, met The Carpenters.![]()
Ongeveer? Een tijdje terug.quote:
Twee keer een oui, een oui oui dus, Tokay!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:18 schreef Tokay het volgende:
Is het een Fransman?
Hij is zeker al gestopt met roken?
quote:Bijvoorbeeld de anekdote van K.Schippers, die in 1965 aanwerd voorgesteld in het Stedelijk Museum.
was daar omdat hij samen met samen met Magritte, Max Ernst, Man Ray en Dorothea Tanning (een schilderes en een vriendin van Picasso) aanwezig was om een tentoonstelling van de Amerikaanse schilder en miljonair William Copley bij te wonen. Schippers: "Ik herinner mij nog dat ook Hein Donner, de Nederlandse schaker, was gekomen. Donner vond het een grote eer om aan
te worden voorgesteld en hij stond al met de hoed in de hand. Maar
- over ironie gesproken - keerde onmiddellijk alles om en riep tegen zijn vrouw: 'Chérie! C'est Donnèrre! Donnèrre!'. Ik zie nog hoe directeur De Wilde een of andere schilder aan
wilde voorstellen, maar die wuifde dat weg met een handgebaar. Hij wilde alleen maar over schaken praten. Ik denk dat hij dat meende. Een schaakpartij was voor hem even belangrijk als een kunstwerk".
quote:Of K.Schippers gelijk heeft weet ik niet, in ieder geval vondin 1927 het schaken belangrijker dan zijn huwelijk. Volgens een andere anekdote zou zijn eerste vrouw, Lydie Lavassor-Sarrazin, al na een week zijn vertrokken toen zij bemerkte dat
's avonds liever naar de schaakclub ging dan naar het echtelijk bed. Voor haar vertrek lijmde zij nog wel alle stukken aan het bord.
quote:Voor haar vertrek lijmde zij nog wel alle stukken aan het bord.
Okay.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef pyl het volgende:
Ja.
En nu? Wachten tot Z terug is van de wintersport?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:43 schreef pyl het volgende:
Wacht, ik doe er gewoon nóg eentje:
[afbeelding]
Potje schaken?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:43 schreef Tokay het volgende:
Wat zullen we in de tussentijd doen?
Uhm... lijkt me héél leuk.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef pyl het volgende:
Potje schaken?
Nee, da's juist.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Tokay het volgende:
Deze had je geloof ik nog niet geplaatst, hè pyl?
[afbeelding]
Forgive me pyl for I have sinned...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef pyl het volgende:
Nee, da's juist.
Gij hebt weêrom aan zelfbevlekking gedaan, zie ik wel.![]()
Hoi dart.quote:
Hé, de docent is 'm gepeerd...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef Tokay het volgende:
Best leuk, zo'n privélesje kunstgeschiedenis.![]()
De docent heeft soms ook andere verplichtingen.quote:
Ja ja, koffiedrinken, zeker?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef pyl het volgende:
De docent heeft soms ook andere verplichtingen.![]()
Ja, mooi he........helemaal te gekquote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef pyl het volgende:
Dart is dronken van geluk natuurlijk (en daardoor de weg een beetje kwijt), vanwege de overwinning van Jelle Klaasen.![]()
Het was ook wel heel erg mooi, moet ik zeggen!![]()
Ik heb naar de BBC gekeken, waar Bobby George helemaal wég van hem was. George zei ook (gisteren meen ik) dat Klaase een spectaculaire manier van gooien heeft, mede omdat hij anders, in ieder geval nóg sneller, rekent dan de andere darters. Dat vind ik fascinerend, moet ik zeggen. Gisteren gooide hij de voorlaatste set uit met zes laatste pijlen waar ik niets van begreep: het begon met 3x19, 3x19, bull's eye - en daarmee kwam hij op 145 of zoiets; en bij de volgende beurt gooide hij het uit. Ongehoord! Kun jij je dat moment herinneren - en snapte jij dat?quote:
Ik kan me dat niet zo voor de geest halen..eerlijk gezegd. Maar, idd wat kan hij snel rekenen....quote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik heb naar de BBC gekeken, waar Bobby George helemaal wég van hem was. George zei ook (gisteren meen ik) dat Klaase een spectaculaire manier van gooien heeft, mede omdat hij anders, in ieder geval nóg sneller, rekent dan de andere darters. Dat vind ik fascinerend, moet ik zeggen. Gisteren gooide hij de voorlaatste set uit met zes laatste pijlen waar ik niets van begreep: het begon met 3x19, 3x19, bull's eye - en daarmee kwam hij op 145 of zoiets; en bij de volgende beurt gooide hij het uit. Ongehoord! Kun jij je dat moment herinneren - en snapte jij dat?
Ik ga ook slapen...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:38 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmm.....het ging ook allemaal zo snel; ik hoop dat dat moment nog eens wordt uitgezonden.
Ik wens eenieder, en vooral mijn privé-studente!, welterusten.
Een muziekinstrument?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:40 schreef Gellius het volgende:
Nee, hij speelde graag.
Spieken is daarbij natuurlijk strèng verboden, hè?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:44 schreef dartfanaat het volgende:
Dacht heel even dat het Tito was, maar nu ga ik toch twijfelen
Oh, maar spieken of opzoeken doe ik ook niet.....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Spieken is daarbij natuurlijk strèng verboden, hè?
Geen van beide, Tokay.
Gelukkig maar. Dan heb ik het plaatje niet voor niets met opzet zo hernoemd voordat ik het plaatste.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oh, maar spieken of opzoeken doe ik ook niet.....
Dat weet ik niet. Zijn beroep in aanmerking genomen ga ik er vanuit dat mijnheer graag solistisch opereerde.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef Tokay het volgende:
Speelde hij graag ergens de baas, dan?
Het verloop van deze topic in ogenschouw genomen is dat niet alleen een voor de hand liggende, maar ook juiste gedachte.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:29 schreef Berkery het volgende:
Ik denk dat meneer schaakte.
Hmmmm........ ik wel......quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef Berkery het volgende:
Ik ken niet zoveel voormalige schakers....
Die schaakte wel. Dames én heren, naar het schijnt.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef Treinhomo het volgende:
Rudolf Valentino zal 't vast niet zijn ?![]()
Ah; de Eazy-E van zijn tijd, dus...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef pyl het volgende:
Die schaakte wel. Dames én heren, naar het schijnt.
Toch schijnt het Jose Raul "Tito" Capablanca te zijn, die wij hier in eeuwige sluimer zien liggen. Of ik moet mij hebben laten bedotten. Dat is niet ondenkbaar, de site waarvan ik deze foto geleend heb, is Deens, ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm........ ik wel......Maar voormalige wonderkinderen die in het zwart-wittijdperk overleden? Dan denken wij natuurlijk meteen aan de Cubaan Jose Raul Capablanca, maar ik herken hem niet in de foto. De Amerikaan Samuel Reshevsky was ook zo'n jong talentje, en inmiddels overleden, maar dat was al in het kleurentijdperk.
Ergo:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |