Bij Nike winkel zie ik alleen thuis shirtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:35 schreef satecl het volgende:
weet iemand waar ik het europeese shirt van Inter Milaan kan kopen voor een mooi prijsje...?
Vond het altijd al een mooi shirtquote:Atlético Madrid verruilt het traditionele rood-wit gestreepte shirt volgend seizoen voor eentje met slechts één rode en één witte verticale baan, ongeveer zoals het Feyenoord-shirt, zo meldt de Madrileense sportkrant MARCA.
De laatste keer dat de rojiblancos niet in het gebruikelijke thuisshirt aantraden, was in de periode 1937-1939, toen ze fuseerden met Aviación Nacional. Een geheel blauw tenue was het tijdelijke resultaat.
Aan het rood-wit gestreepte shirt hebben de spelers en fans van Atlético hun bijnaam colchonero, dat letterlijk matrassenmaker betekent, te danken. Vroeger waren in Spanje alle matrassen van een bepaalde fabrikant rood-wit gestreept.
Bij Aktiesport zeker?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef DeRCT14 het volgende:
Vanavond heb ik het nieuwe shirt in mijnen bezit![]()
kan niet wachten
![]()
1) Helemaal mee eens dat AS roma tegenwoordig ( lees de laatste jaren ) ook allerlei extreem rechtse groepen op de tribune heeft.,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat tuig van AS Roma![]()
[..]
blah blah bij AS Roma zie je ook extreem rechtse leuzen
Als je je als club en aanhang, profileert als Joods/ Israelisch, ga dan niet hypocriet 'rascisme' roepen als men k*nk*rjoden op een muur kalkt..![]()
Je verwart de club met een groepje aanhangers die er radicale gedachten op na houden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat zo'n verkeerde club zo'n mooi shirt kan hebben....
Aanhangers van FC Groningen, Boeren noemen.. Ok..quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:40 schreef manny het volgende:
[..]
2) Deze gedachtengang blijft me verbazen. Als iemand zich jood noemt, dan is het "normaal" dat je diegene uitscheldt voor kankerjood.
quote:Op zondag 2 april 2006 10:37 schreef sjimz het volgende:
the soca warriors van Leo!
[afbeelding]
GAME ON!![]()
Idd, hier ook. Balen. Wat al helemaal kut was, was dat Nike Aktiesport niet toestond om die avond open te gaan (Koopavond van 22.00 tot 01.00 was gepland) maar er speelde weer 's geld meequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:51 schreef DeTolk het volgende:
Bedrukking van het shirt duurt nog minimaal een week![]()
Ai. Das minderquote:Op zondag 2 april 2006 19:34 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Idd, hier ook. Balen. Wat al helemaal kut was, was dat Nike Aktiesport niet toestond om die avond open te gaan (Koopavond van 22.00 tot 01.00 was gepland) maar er speelde weer 's geld mee![]()
![]()
Ik vind 'm wel fraai.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:05 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Kleurig shirt dat van Roemenie!
Deze club bestaat niet meer.. Ze heten nu de NY Red Bullsquote:Op donderdag 6 april 2006 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[afbeelding]
waar die ergens te koop?
die site zelf heeft hem niet :/
Het shirt van Italie is van Pumaquote:Word eigenlijk tijd, dat je weet welk spelers nou mee naar het wk gaan
wil nationaal shirtjes bestellen van : Italie en Nederland, en 1tje van Puma, want die zijn gewoon mooi
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:39 schreef Afunados het volgende:
Ik had 'm hier al eens geplaatst enkele maanden geleden, maar productie ervan liet lang op zich wachten. Vanaf vrijdag dan eindelijk in het bezit van:
[afbeelding]
Prachtig ding, al zeg ik het zelf![]()
Wel vet shirt hebben ze nuquote:Op donderdag 6 april 2006 05:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Deze club bestaat niet meer.. Ze heten nu de NY Red Bulls
[afbeelding]
[..]
Het shirt van Italie is van Puma
Heb ik ook, alleen dan het thuisshirt van Nederland.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb em ook bij Aktiesport besteld. met HUNTELAAR 9 achterop.
Dus toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Rothen zal het dan zijn
Ik heb hem in Firenze gekocht, maar online kan je 'm bestellen via www.violashop.it of www.fiorentinastore.com/quote:Op donderdag 6 april 2006 10:03 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?![]()
Site van Fiorentina?
Thuis shirt vind ik ook tegenvallen. Het heeft een beetje de uitstraling van een afgedankt hockeyshirtje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Uit-shirt van Nederland valt trouwens verschrikkelijk tegen![]()
Hij is als je hem zo ziet veel te simpel, en het KNVB en Nike-tekentje zijn vééls te groot.
Op de foto's lijkt ie iig een stuk mooier![]()
Vet!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:07 schreef Afunados het volgende:
Ik heb hem in Firenze gekocht, maar online kan je 'm bestellen via www.violashop.it of www.fiorentinastore.com/
je hebt gelijk, kleine typoquote:
Ik zie er een Poema in. Dat uitsteeksel is zijn staart en niet zijn slurfquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
nieuwe shit van Ivoorkust is ook mooi :
[afbeelding]
niet echt duidelijk foto
maar ja ik zie er toch een olifant in
Wel cool dat je een shirtje hebt van een club die niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooi heb het Metrostars shirtje besteld
die daarboven staat in me post is 2004
WARNINGquote:Op donderdag 6 april 2006 14:07 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ik heb hem in Firenze gekocht, maar online kan je 'm bestellen via www.violashop.it of www.fiorentinastore.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |