Nee!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
sjiek
hey geleensequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:47 schreef Imberr het volgende:
Wat n enthousiaste reacties van de jongens weer..
uit men wat? lijst? omdat ik alle fokkers deruit heb gegooid.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:49 schreef Fwnk het volgende:
Maar waarom heb je me eigenlijk uit je liefst getieft imberr?
Behalve TLKquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
uit men wat? lijst? omdat ik alle fokkers deruit heb gegooid.![]()
o stoer mij ook ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ok maar waarom dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, jij bent er ook uit.quote:
Jou al veel eerder.quote:
Omdat toch bijna niemand iets zei..quote:
Ik ben school na deze ene week wel weer zatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef Ayaxola het volgende:
Wie niet?
Omdat ik niks zei?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb Imberr er ook al uitgegooid, al een paar maanden terug![]()
Wat heb je aan een hele lijst met mensen waar je toch nooit mee praat?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, is al te lang geleden, gewoon![]()
Wou je me tel nr nog?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, jij bent er ook uit.![]()
[..]
Jou al veel eerder.![]()
[..]
Omdat toch bijna niemand iets zei..
SC is toch anders dan msnquote:
Dat viel op de vorige meet wel mee hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:01 schreef B_BOY het volgende:
als op de meet maar niet iedereen kei stil is ineens.
Ow dan heb je me niet gebloktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, jij bent er ook uit.![]()
[..]
Jou al veel eerder.![]()
[..]
Omdat toch bijna niemand iets zei..
je moet snel drinke:Pquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat viel op de vorige meet wel mee hoor
We hebben over van alles geluldEn als het even stil was kon je rustig van je biertje drinken
![]()
Succesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben zenuwachtug door darttoernooi vanaaf
Eerst rustig en later op de avond / nacht snellerquote:
Ligt er aan hoeveel je wil drinken op een avondquote:
Ik denk dat er met de meet wel aardig wat bier en anders spul doorheen gaatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je wil drinken op een avond
ligt aan de avond:Pquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je wil drinken op een avond
Nu wil h_m een foto wie het wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:06 schreef Imberr het volgende:
Trouwens Chamell, die wóu ik nieteens.Maar die meiden vonden dat ik die móest vragen.
Wie wie was? wie ik ben?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu wil h_m een foto wie het was
vrijdag 27 januari, Centraal Stattion Eindhoven om 14:00quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:10 schreef saaw het volgende:
is er nou al besloten waar/wanneer die meet komt? te lui om desbetreffend topic te checken, sry
Aah.. Heb ik geen foto van.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
van die mensen die jou dat opdroegen.
quote:
Voordrinken = indrinken hierquote:
Ligt eraan wie er komen, waar het is, wanneer het is en hoeveel geld ik heb om er te komen, en of ik zin hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:10 schreef B_BOY het volgende:
Marlii kom je nu naar de meet?
we moeten meer vrouwen hebben man.
Check meettopicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[..]
Voordrinken = indrinken hier
[..]
Ligt eraan wie er komen, waar het is, wanneer het is en hoeveel geld ik heb om er te komen, en of ik zin heb
Dat wordt gewoon bier drinken in A'dam dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef saaw het volgende:
eindhoven? nevermind danveel te ver weg
buiten dat zit ik tot 1700 op school
voor mij wel jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:15 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon bier drinken in A'dam dus?
Ik zag het alquote:
Ik kom ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef saaw het volgende:
[..]
voor mij wel ja
zitten jullie in dat stomme eindhoven
Dagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef B_BOY het volgende:
IK ga weer. houdeo.
ach, er zal vast wel iets te doen zijn daarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef saaw het volgende:
[..]
voor mij wel ja
zitten jullie in dat stomme eindhoven
Voor mij beide niet ideaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ach, er zal vast wel iets te doen zijn daar
Maar ik had ook liever Amsterdam![]()
B_BOY
Gelderland, Achterhoekquote:
oeh serieus?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik kom ook niet hoor
Ik heb een date saar![]()
welke plaats?quote:
Winterswijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
welke plaats?![]()
Ik woon in aalten![]()
Jij ook?Neequote:
Ze woont hier 3 euro 20 vandaan, en ik ga dus de 27e naar haar toequote:
Dan is Eindhoven voor jouw maar 2:55 reizenquote:
Precies, en kost ook 'maar' iets van 30 euroquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan is Eindhoven voor jouw maar 2:55 reizen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef brainster het volgende:
[..]
Ze woont hier 3 euro 20 vandaan, en ik ga dus de 27e naar haar toe
Ze is wel liev ofzo
Das inderdaad wel een nadeel als je geen OV kaart hebtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:23 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Precies, en kost ook 'maar' iets van 30 euroEn dat allemaal om een cola met jullie te drinken ..
jammerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef saaw het volgende:
vanaf amsterdam duurt het ook 1:26 uur en kost 28 euro naar eindhoven
echt belachelijk
oke ik heb een kortingskaart dus dat scheelt, maargoed ik kan gewoon niet
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das inderdaad wel een nadeel als je geen OV kaart hebt![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef saaw het volgende:
vanaf amsterdam duurt het ook 1:26 uur en kost 28 euro naar eindhoven
echt belachelijk
oke ik heb een kortingskaart dus dat scheelt, maargoed ik kan gewoon niet
lijkt me goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jammer![]()
3e meet dan maar in Amsterdam![]()
okquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:27 schreef saaw het volgende:
[..]
lijkt me goed
jullie komen gewoon allemaal op mijn eindexamenfeestje
Mischien nog een keer een meet over 2.5 jaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
InderdaadNog maar 2.5 jaar en ik OV
Kun je ook geen geld winnenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:27 schreef saaw het volgende:
[..]
lijkt me goed
jullie komen gewoon allemaal op mijn eindexamenfeestje
Kan ik wel op wachten, en dan kom ik gewoon met de autoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mischien nog een keer een meet over 2.5 jaar![]()
Nou er had zich niemand opgegevenquote:
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou er had zich niemand opgegeven
Ze wisten zeker dat ik zou komen !
Ik wou meedoen via de achterdeur
Leuk een darttoernooi in je 1tjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou er had zich niemand opgegeven
Ze wisten zeker dat ik zou komen !
Ik wou meedoen via de achterdeur
hier ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Regenen doet het hier niet
Ik moet morgen ook weer krantjes bezorgen, en ik weet nu al dat ik me ga verslapen omdat het vannacht toch wel laat wordquote:
En hier gelukkig ook nietquote:
Al 3 maal eerder gedaan.quote:
Taartjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook
en ik ga taartjes uitdelen want een van mn kids is jarig![]()
jeuj
+2 slimquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Leuk een darttoernooi in je 1tjeKun je toch wel door laten gaan
Weet je iig zeker dat je wint
het mag nu wel eens een weekendje droog blijvenquote:
Heb jij kinderen dan ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook
en ik ga taartjes uitdelen want een van mn kids is jarig![]()
jeuj
Helaas moesten er 32 mensen meedoen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Leuk een darttoernooi in je 1tjeKun je toch wel door laten gaan
Weet je iig zeker dat je wint
Dat je dat nu pas hoort dat het niet doorgaatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Helaas moesten er 32 mensen meedoen.
Ja me pa belde net hoelaat zijn neef er wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat je dat nu pas hoort dat het niet doorgaat
Als er eergister nog geen 32 zijn, kun je toch wel raden dat er geen 32 mensen meer zijn die zich nog op gaan geven
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja me pa belde net hoelaat zijn neef er was
Zegt die gaat niet door.
Ik hoorde het dus net pas terwijl het al bekend was
Halloquote:
Wtf ? hoe oud was ze toen ze haar 1ste kind kreeg dan ? 12 of 13 ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wist je dat niet dan..
1 dochter van 3 en zoontje van 1
Heyquote:
nee gekquote:
Saaw is nu 18 ofzo dus 3 jaar geleden was ze dan 15 enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf ? hoe oud was ze toen ze haar 1ste kind kreeg dan ? 12 of 13 ?
als ik een dochtertje van 3 had gehad was ik 15 geweest bij de geboortequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf ? hoe oud was ze toen ze haar 1ste kind kreeg dan ? 12 of 13 ?
Erg matig altijdquote:
Het kan ook nog 14 zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Saaw is nu 18 ofzo dus 3 jaar geleden was ze dan 15 enzo.![]()
Ik ken een meisje van net 16 die net bevallen is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:41 schreef saaw het volgende:
[..]
als ik een dochtertje van 3 had gehad was ik 15 geweest bij de geboorte
maar kheb geen kinderen hoor
thank god, moet er niet aan denken
Is wel heel erg vroeg jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ken een meisje van net 16 die net bevallen is.
Moet er niet aan denken, no fucking way dat ik pappie wil zijn
Dus je bent de vader nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie je goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heu, zie ik doar een naiie pubberkeHoooi
Nouquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus je bent de vader niet
Ik ken n meisje die nu 15 is, maar paar maanden geleden is bevallen van n dochtertje toen ze 14 was...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
welke?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Sjieke film op veronica !
Morgen 7-4 samen met me neefjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Erg matig altijdNet 8.5 uur, blij dat ik morgen ns vrij ben
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Zie je goedvoorstellen heb ik hier al gedaan
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ken n meisje die nu 15 is, maar paar maanden geleden is bevallen van n dochtertje toen ze 14 was...
Ze weet het nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat worden 18 jaar betalen !
Was het Lauraine toevallig ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ken n meisje die nu 15 is, maar paar maanden geleden is bevallen van n dochtertje toen ze 14 was...
Zat jij er ook al op te wachten?quote:
Hou het ook maar zo !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Je bent er wel redelijk snel van af![]()
[..]
Ze weet het niet![]()
![]()
Ik moet er niet aan denken om nu al moeder te moeten zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik niks aanquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Je bent er wel redelijk snel van af![]()
Tuurlijk johquote:
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om nu al moeder te moeten zijn
Es ff foto vragen dan maarquote:
TMFquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
Check TMFde hitmix van dit jaar
zo vet
Nee echt, ik ken mensen die bewust 18 jaar en moeder zijn omdat ze graag later na hun - laat ik zeggen - 30ste carriere willen makenquote:
TMF =quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
Check TMFde hitmix van dit jaar
zo vet
Dan zou ik toch eerst doorleren, dan carriere maken en dan pas kinderen nemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee echt, ik ken mensen die bewust 18 jaar en moeder zijn omdat ze graag later na hun - laat ik zeggen - 30ste carriere willen maken![]()
wel een interessant onderwerpquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef saaw het volgende:
wow
ik ben bezig met mn profielwerkstuk over schizofrenie
echt engwat sommige mensen allemaal voor waanideen enzo hebben
ja ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee echt, ik ken mensen die bewust 18 jaar en moeder zijn omdat ze graag later na hun - laat ik zeggen - 30ste carriere willen maken![]()
Precies, eerst genieten van je jeugdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik ook
ze hebben opzich wel een punt
probleem is alleen dat ze waarschijnlijk later het idee hebben dat ze niet genoeg leuke dingen hebben gedaan in hun jeugd
Dan ben je meestal te oud voor kinderen en moet je hulpmiddelen gaan nemen die je veel centen kostenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerst doorleren, dan carriere maken en dan pas kinderen nemen.![]()
Ja, maar dan zit je zeg maar er tussen in, dan kan je niet in 1 keer doorstomen maar zit je ca. 12 jaar aan je kinderen vast terwijl kinderen en school wel te combineren valt icm. een flexibele pappiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerst doorleren, dan carriere maken en dan pas kinderen nemen.![]()
Kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik ook
ze hebben opzich wel een punt
probleem is alleen dat ze waarschijnlijk later het idee hebben dat ze niet genoeg leuke dingen hebben gedaan in hun jeugd
Wat is te oud? En als je de boel goed regelt kan je ook kinderen krijgen en carriere maken tegelijk lijkt me..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ben je meestal te oud voor kinderen en moet je hulpmiddelen gaan nemen die je veel centen kosten
als je normale tijd over je school en opleiding doet ben je rond ja 26e wel klaar hoor, dan werken, kan je op je 35e ofzo een kind nemen, geen probleemquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ben je meestal te oud voor kinderen en moet je hulpmiddelen gaan nemen die je veel centen kosten
Minder snel, carriere maken is veel werken en er voor gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat is te oud? En als je de boel goed regelt kan je ook kinderen krijgen en carriere maken tegelijk lijkt me..
35 is voor de meeste al te oudquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef saaw het volgende:
[..]
als je normale tijd over je school en opleiding doet ben je rond ja 26e wel klaar hoor, dan werken, kan je op je 35e ofzo een kind nemen, geen probleem
en dat is dan ook wat bijna iedereen doet
Ja okequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:55 schreef saaw het volgende:
dat is dus 4 jaar niet werken [en misschien wel 6 of 8, als je er 2 krijgt binnen 5 jaar]
en dan 8 jaar [ofzo?] parttime lijkt me een beetje overdreven
de paps kan toch ook wel wat doen?
Maar als je gewoon een goed betaalde baan hebt, maar geen hoge status in een bedrijf ofzo kan je denk ik rustig kinderen nemen als je eind 20 bent ofzo.. En vaak zijn er ook oma's en opa's die graag op de kleinkinderen willen letten. Ik heb ook men eerste levensjaren elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bij mijn oma gezeten terwijl men vader en moeder beide werkten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Minder snel, carriere maken is veel werken en er voor gaan.
ZIjn je kinderen een dag ziek? Dan moet jij je al afmelden, dat zie ik bij de buren, die zijn minstens 3 keer in de maand om de kinderen al verplicht thuis.
Mijn oma woont 30 km verder op, andere oma spreek ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maar als je gewoon een goed betaalde baan hebt, maar geen hoge status in een bedrijf ofzo kan je denk ik rustig kinderen nemen als je eind 20 bent ofzo.. En vaak zijn er ook oma's en opa's die graag op de kleinkinderen willen letten. Ik heb ook men eerste levensjaren elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bij mijn oma gezeten terwijl men vader en moeder beide werkten.![]()
me tooquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef Imberr het volgende:
Ik heb ook men eerste levensjaren elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bij mijn oma gezeten terwijl men vader en moeder beide werkten.![]()
rond de 35ste gaat het kinderen krijgen al een stuk lastigerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat is te oud? En als je de boel goed regelt kan je ook kinderen krijgen en carriere maken tegelijk lijkt me..
Ja, dat is wel anders ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn oma woont 30 km verder op, andere oma spreek ik niet
vandaar dat mijn mams altijd thuis was![]()
Das waar,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:55 schreef saaw het volgende:
dat is dus 4 jaar niet werken [en misschien wel 6 of 8, als je er 2 krijgt binnen 5 jaar]
en dan 8 jaar [ofzo?] parttime lijkt me een beetje overdreven
de paps kan toch ook wel wat doen?
dat wilde ik ook maar ik weet nu al dat dat niet gaat lukken want dan ben ik hoogstwaarschijnlijk nog aan het studerenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, dat is wel anders ja.Maar goed, ik wil ook t liefst mijn eerste kindje als ik 25 ben.
Maar als ik dan nog druk bezig ben met een opleiding, schuif ik mijn kinderplannen wel ff op.
![]()
Mijn beide opa's en oma's kwamen ook regelmatig langs ja om op ons te passenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maar als je gewoon een goed betaalde baan hebt, maar geen hoge status in een bedrijf ofzo kan je denk ik rustig kinderen nemen als je eind 20 bent ofzo.. En vaak zijn er ook oma's en opa's die graag op de kleinkinderen willen letten. Ik heb ook men eerste levensjaren elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bij mijn oma gezeten terwijl men vader en moeder beide werkten.![]()
Mijn moeder heeft altijd gewerkt. Ook na de scheiding van mijn ouders in 2000.. Vroeger werkte ze part-time (toen mijn broer en ik nog jonger waren), maar toen we allebei op de kleuterschool/basisschool zaten is ze full-time gaan werken en dat doet ze nu nog steeds.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das waar,
Als vader en moeder gescheiden zijn (Zoals bij ons) word het al anders.
Na de scheiding in 95 heeft mijn moeder tot 2000 niet gewerkt. Nu werkt ze part-time![]()
Ik moet over een paar jaar nog es goed nadenken daarover.. Ik ben nu nog niet helemaal zeker wat voor opleiding ik wil gaan doen na de middelbare school..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:00 schreef saaw het volgende:
[..]
dat wilde ik ook maar ik weet nu al dat dat niet gaat lukken want dan ben ik hoogstwaarschijnlijk nog aan het studeren
Parents?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:02 schreef OoAstridoO het volgende:
whoei gezllig thuis-O-
'boh gek daar ben ik weer vriendjes' dan?quote:
Ik was nog maar 7 in 1995, en mijn broertjes 3 en 5. Mijn opa en oma konden ook niet de hele dagen oppassen en mijn vader hoefde je niks van te verwachten (Hij is gewoon een LUL)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd gewerkt. Ook na de scheiding van mijn ouders in 2000.. Vroeger werkte ze part-time (toen mijn broer en ik nog jonger waren), maar toen we allebei op de kleuterschool/basisschool zaten is ze full-time gaan werken en dat doet ze nu nog steeds.
Alleen in Limburg zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sjiek is een normaal woord
Hoiquote:
Ik was 5 in '95 en mijn broer 6.. Mijn vader had in die tijd geloof ik af en toe wel es een baan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik was nog maar 7 in 1995, en mijn broertjes 3 en 5. Mijn opa en oma konden ook niet de hele dagen oppassen en mijn vader hoefde je niks van te verwachten (Hij is gewoon een LUL)![]()
Dus stopte mijn moeder met werken![]()
chic!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sjiek is een normaal woord
Mijn vader zat vaker in de kroeg dan thuisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik was 5 in '95 en mijn broer 6.. Mijn vader had in die tijd geloof ik af en toe wel es een baan.Maar van hem hoefden we ook niet veel te verwachten... Maar omdat mijn broer en ik toch op de basisschool zaten en mijn vader vaak thuis was kon mijn moeder makkelijk full-time werken.
![]()
quote:
Sjiek vind ik het bestequote:
In het Achterhooks wordt het ook zo geschreven, alleen we gebruiken het nooitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Limburgers schrijven sjiek
Moet je 'm bellenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Imberr het volgende:
Ik kan de afstandsbediening niet vinden
Onder de bank, of onder de kussens die op de bank liggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Imberr het volgende:
Dus ze stelen ons dialect daarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In het Achterhooks wordt het ook zo geschreven, alleen we gebruiken het nooit![]()
of andersomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus ze stelen ons dialect daar
hahahquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Onder de bank, of onder de kussens die op de bank liggen?
Daar ligt ie bij ons altijd![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Imberr het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze hebben een spook gevangen
Duh, dat van ons is veel beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus ze stelen ons dialect daar
Neequote:
Stoer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je gezien net !?
Dat ga ik later ook doen
WOEHAHAHAHHAHAHJHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAquote:
Sjieke film is datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Stoer.
TV staat wel aan maar ik kijk er nu nauwlijks naar..Ik zag net nog iets wits zweven ofzo.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:26 schreef Imberr het volgende:
Zeg ik tegen men hond 'Zoek de afstandbediening', rent ze ff rond, komt ze dan met een balletje aanzetten.![]()
![]()
Beter africhten hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:26 schreef Imberr het volgende:
Zeg ik tegen men hond 'Zoek de afstandbediening', rent ze ff rond, komt ze dan met een balletje aanzetten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:26 schreef Imberr het volgende:
![]()
Have funquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:28 schreef Imberr het volgende:
Nou, ik ga der weer vandoor.. tv kijken zonder afstandsbediening.![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:28 schreef Imberr het volgende:
Nou, ik ga der weer vandoor.. tv kijken zonder afstandsbediening.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef VASND het volgende:
Ghostbusters...
Tatatata tata. tatatatatata.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |