Ja primaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:42 schreef Maxtar het volgende:
genoteerd ik w8 nog even af als je het goed vind
haha de eerste had het al verwacht naja ik ben erop uit gekeken dus waarom niet verkopen tegen een goede prijs?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:47 schreef Jesuz het volgende:
Jaja beetje dingen van inkoopacties hier verpatsen...
in de specificaties staat bereik tot 100 Meterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:43 schreef Slicky het volgende:
hoeveel bereik heeft die dongle?
thnx genoteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:43 schreef -chefke- het volgende:
15 ¤ incl verzenden voor die fm transmitter.
Nou volgens mij is het niet toegestaan in Nederland teminste niet in het verkeer want je zit op frequenties van fm waardoor je misschien wel andere mensen hindert in het verkeer. Kan leuk zijn voor in de filequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:49 schreef kievit19 het volgende:
mag die linefx transmitter hier in nl. ????
niet dat het mij zoveel boeit, maar vroeg het me af
ik laat het dit weekend er nog op staan ik heb in het weekend niet altijd tijd om te kijken en te reageren maar maandag ben ik van plan alles definitief te verkopen dus maandag krijg je het te horen tot die tijd mag iedereen vrolijk door vragen/biedenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef Vince22 het volgende:
Mail me anders even als je beslist hebt over je memcard ok?
15incl krijg je hem ik mail je dit weekend oke?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:01 schreef Vince22 het volgende:
nou vooruit.... ¤ 10 ex... ok?
nog interesse in de fm transmitter?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:43 schreef -chefke- het volgende:
15 ¤ incl verzenden voor die fm transmitter.
Prima, ik lees je mail wel dit weekend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef Maxtar het volgende:
[..]
15incl krijg je hem ik mail je dit weekend oke?!
jipquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:19 schreef Maxtar het volgende:
[..]
nog interesse in de fm transmitter?!
Primaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:19 schreef Maxtar het volgende:
[..]
haha ja is wel goed we komen dr nog wel uit ikke mail je dit weekend oke?!
En mail terug!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef Maxtar het volgende:
@ Vince22: you have mail!!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef Maxtar het volgende:
@ Chefke: you have mail!!
Sorry, was laat gister avondquote:Op zondag 15 januari 2006 12:05 schreef Maxtar het volgende:
@ Slicky kan je nog even terug reageren op mijn mail voor de dongle...
fm transmitter verkochtquote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef -chefke- het volgende:
[..]
en de fm transmitter is verkochtgeld is overgemaakt
![]()
deze die ik heb sluit je aan doormiddel van zelfde plugje als oordopjes ofzo dus denk dat je die voor je PSP nodig hebt. zit toch geen usb aansluiting op PSP of wel anders zou 1 met usb aansluiting ook wel geschikt zijn maar volgens mij moeten die op stroomnet aangesloten worden of gebruiken stroom van accu...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef mar1m het volgende:
Even een off-topic vraagje,
Kun je die transmitter ook op een PSP aansluiten.
Zo ja, welke moet je dan hebben, die de verkoper aanbiedt of de usb uitvoering?
is goed hou het in de gaten je hoort van me!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Vince22 het volgende:
Yo Maxtar, memorycard is verkocht, geld is overgemaakt!
klopt ze zijn in nl verboden. check je mail maar even daar staat in waar ik hem vandaan heb misschien heb je er wat aan.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
Die transmitter hé, Waar heb je die gehaald?
Of besteld via internet? Want die waren ( meende ik) toch in Nederland verboden?
Had namelijk ook intresse, maar net te laat. ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |