Ja primaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:42 schreef Maxtar het volgende:
genoteerd ik w8 nog even af als je het goed vind
haha de eerste had het al verwacht naja ik ben erop uit gekeken dus waarom niet verkopen tegen een goede prijs?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:47 schreef Jesuz het volgende:
Jaja beetje dingen van inkoopacties hier verpatsen...
in de specificaties staat bereik tot 100 Meterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:43 schreef Slicky het volgende:
hoeveel bereik heeft die dongle?
thnx genoteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:43 schreef -chefke- het volgende:
15 ¤ incl verzenden voor die fm transmitter.
Nou volgens mij is het niet toegestaan in Nederland teminste niet in het verkeer want je zit op frequenties van fm waardoor je misschien wel andere mensen hindert in het verkeer. Kan leuk zijn voor in de filequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:49 schreef kievit19 het volgende:
mag die linefx transmitter hier in nl. ????
niet dat het mij zoveel boeit, maar vroeg het me af
ik laat het dit weekend er nog op staan ik heb in het weekend niet altijd tijd om te kijken en te reageren maar maandag ben ik van plan alles definitief te verkopen dus maandag krijg je het te horen tot die tijd mag iedereen vrolijk door vragen/biedenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef Vince22 het volgende:
Mail me anders even als je beslist hebt over je memcard ok?
15incl krijg je hem ik mail je dit weekend oke?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:01 schreef Vince22 het volgende:
nou vooruit.... ¤ 10 ex... ok?
nog interesse in de fm transmitter?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:43 schreef -chefke- het volgende:
15 ¤ incl verzenden voor die fm transmitter.
Prima, ik lees je mail wel dit weekend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef Maxtar het volgende:
[..]
15incl krijg je hem ik mail je dit weekend oke?!
jipquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:19 schreef Maxtar het volgende:
[..]
nog interesse in de fm transmitter?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |