abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34029911
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef twi het volgende:
Poeh, rond de 80 procent ofzo, maar volgens mij heeft iedereen dat wel zo'n beetje.
morgen wel denk ik
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:19:28 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34030000
Nou kom op mensen, ik ga nu even Heintje joinen, gezellig effe een paar uurtjes PGR3
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:56:32 #53
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34031579
En dat was weer zo'n typische PGR3 avond, waar helemaal niemand kwam of inging op een invite En maar zeuren dat er geen reet aan is op Live
pi_34031863
@Twi: Voeg mij maar toe, doe ik wel een keer mee... *username = gamertag
pi_34032220
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef twi het volgende:
En dat was weer zo'n typische PGR3 avond, waar helemaal niemand kwam of inging op een invite En maar zeuren dat er geen reet aan is op Live
ben met andere dingen bezig atm. morgen kan ik wel denk ik
pi_34033369
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef twi het volgende:
Maandag kerel, maandag
pi_34040966
Is dat leuren om mensen op live nou al begonnen? Ik had toch verwacht dat de mensen in het begin wel erg veel gebruik zouden maken van Live, met volle speelsessies, maar tot nu toe lees ik daar weinig enthousiaste verhalen over. Lijkt wel een beetje op de dagen op xbox live nadat de populariteit van PGR2 en RS3 waren verdwenen.
Ondertussen krijg ik nog steeds een dubbel gevoel bij deze topics:
Iedereen vind het apparaat prachtig, maar men is (net als bij de psp) aan het wachten op de volgende set games (terwijl er genoeg te spelen is). Mensen lijken meer plezier te beleven aan xbox arcade (leuke toevoeging maar als je dat top vindt moet je eens kijken wat je nou eigenlijk aan het doen bent op je 360...) en het downloaden van demo's.
Niet iedereen zal het zo zien, zeker de eigenaars van de 360 niet, maar ik krijg wel dit gevoel bij het lezen van deze topics. Geniet eens van wat je hebt zou ik zeggen, en staar je niet altijd blind op wat er aan zit te komen.
pi_34040980
Zoveel moois te spelen? Mwoh, je moet niet overdrijven. Ik heb de enige twee echt leuke games voor mij nu uitgespeeld, en nu wacht ik tot er meer uitkomen .
pi_34041430
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 09:54 schreef Retuobak het volgende:
Zoveel moois te spelen? Mwoh, je moet niet overdrijven. Ik heb de enige twee echt leuke games voor mij nu uitgespeeld, en nu wacht ik tot er meer uitkomen .
PGR3, Kameo, Condemned en Call of Duty 2 zijn zeker al alle vier toppers.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 10:44:00 #60
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34041483
Och launch line ups zijn meestal niet zo heel spectaculair en dan duurt het even voordat er nieuwe games zijn. Het is dus fucking geweldig dat er arcade is en je daar je tijd mee kan vullen

Arcade
pi_34041489
Ik zeg voor mij
Kameo en Condemned zijn niks voor me.
pi_34041720
Epic:

"These are very old images, mostly from our internal PR Kick-off meeting with Microsoft back in December 2004. They were never intended for release and they don't come anywhere close to representing what the game looks like today. In fact some of those images don't represent the game AT ALL! The grassy field images are from our GDC 2004 Unreal Engine 3 demo and NOT from Gears! That is TWO YEAR OLD engine demo content we showed to Microsoft PR people to give them an early flavor of what the tech could do. As you can probably guess we're pretty unhappy that these crappy images have surfaced. Unfortunately this isn't the first time our publisher has released content not intended for release and it feels like a punch in the gut every time it happens".

yeah
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_34041744
Ik vond dat gras-gedoe ook al zo non-GoW. Helaas leek me dat wel leuker dan alleen maar donkere levels, wat het nu toch lijkt te worden, jammer .
pi_34041798
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:05 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond dat gras-gedoe ook al zo non-GoW. Helaas leek me dat wel leuker dan alleen maar donkere levels, wat het nu toch lijkt te worden, jammer .
Ik weet wel zeker dat het donkere levels worden, want de vijand uit GoW kan niet tegen daglicht.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
pi_34041813
Ah, dat wist ik niet.
* Retuobak streept GoW van wishlist
pi_34041969
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:

[..]

PGR3, Kameo, Condemned en Call of Duty 2 zijn zeker al alle vier toppers.
Ik heb ze alle 4. 3 ervan heb ik uitgespeeld en PGR3 is eigenlijk gewoon een kutspel. Voor mij is er nu niks meer op de Xbox360. Daarom wacht ik met smart op maart .
pi_34041985
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:10 schreef Retuobak het volgende:
Ah, dat wist ik niet.
* Retuobak streept GoW van wishlist
Ik zou een Nintendo console kopen! Dan heb je lekker veel primaire kleuren en vrolijke, lichte levels.
pi_34042128
Iemand interesse om PGR3 (ik) tegen Condemned te ruilen?
pi_34042130
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik zou een Nintendo console kopen! Dan heb je lekker veel primaire kleuren en vrolijke, lichte levels.
Moest ik toch nog lachen
Who knew?
pi_34042132
Ja, omdat ik niet van pikdonkere monstergames houd ben ik ineens geschikt voor Nintendo .
Nee, geef mij maar gewoon Blazing Angels .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:42:00 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34042439
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:
Ja, omdat ik niet van pikdonkere monstergames houd ben ik ineens geschikt voor Nintendo .
Face it
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:43:10 #72
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34042469
Hier nog zo eentje.
Pure black darkness technology
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:43:54 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34042488
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 09:52 schreef DinoPK het volgende:
Het is niet zozeer een probleem van een apparaat wat mensen niet bevalt denk ik, maar welke Friends op je Friends list ook nog daadwerkelijk het leuk vinden om een avondje online te gamen.

Dat Arcade is leuk, maar om nou te zeggen dat ik het zou blijven spelen als ik een invite krijg voor een echte game, nee. Soms zie ik gewoon een hele rits mensen Hexic, Bejeweled of nog wat anders te spelen.

Iedereen zal z'n eigen ding dan wel hebben, maar mijn ding schreeuwt dan hard uit "Stop PGR3 erin en we gaan lekker scheuren!".
pi_34042495
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Face it
Ik heb stiekem ook een hekel aan games waar het kleurenpalet enkel uit primaire kleuren bestaat Roy
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:44:58 #75
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34042515
Poe dat wordt pas weer de 22e of de 23e dat ik weer op live ben
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:46:41 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34042539
Ik hou ook niet zo van die enorm darke shooters hoor, maar je moet gewoon voor de juiste games de uitzondering maken. Voor Halo deed ik nooit een shooter, en Halo 1 & 2 vind ik geweldig. Splinter Cell idem dito.
pi_34042831
Donkere games als Doom hoeven van mij ook niet. Maar Gears of War is volgens mij heel anders, het is veel meer een survival horror game en die moeten donker zijn omdat het natuurlijk niet spannend is om door een kleurige sprookjeswereld te lopen.
pi_34044196
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:43 schreef twi het volgende:

[..]

Het is niet zozeer een probleem van een apparaat wat mensen niet bevalt denk ik, maar welke Friends op je Friends list ook nog daadwerkelijk het leuk vinden om een avondje online te gamen.

Dat Arcade is leuk, maar om nou te zeggen dat ik het zou blijven spelen als ik een invite krijg voor een echte game, nee. Soms zie ik gewoon een hele rits mensen Hexic, Bejeweled of nog wat anders te spelen.

Iedereen zal z'n eigen ding dan wel hebben, maar mijn ding schreeuwt dan hard uit "Stop PGR3 erin en we gaan lekker scheuren!".
en zoiezo werkt het niet om nu te posten : Komt PGR3 allen!
van te voren afspreken werkt velen malen beter
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:52:33 #79
35662 Heintje
Gears of War.
pi_34044442
Als iemand zin heeft om PGR3 te spelen en ik ben online dan kun je me eigenlijk altijd wel een invite sturen. Meestal zal ik daar wel op in gaan. Of het moet zijn dat mijn vriendin aan het spelen is of ik een film aan het kijken ben.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:00:42 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34044679
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en zoiezo werkt het niet om nu te posten : Komt PGR3 allen!
van te voren afspreken werkt velen malen beter
Da's natuurliljk onzin, de mensen die hier doorgaans 's avonds komen zitten hier omdat ze anders uit hun neus moeten vreten en dus niets beters te doen hebben.

De dag dat ik in m'n agenda moet gaan trekken om een afspraak te maken voor Live, gooi ik m'n Xbox uit het raam.
pi_34046096
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:00 schreef twi het volgende:

[..]

Da's natuurliljk onzin, de mensen die hier doorgaans 's avonds komen zitten hier omdat ze anders uit hun neus moeten vreten en dus niets beters te doen hebben.

De dag dat ik in m'n agenda moet gaan trekken om een afspraak te maken voor Live, gooi ik m'n Xbox uit het raam.
kzeg alleen dat je dan meer kans hebt op meer mensen, als ik niet bezig ben kan je me ook altijd op MSN bereiken.
ik heb alles uitgespeeld en ik heb me intresse in geometry wars verloren sinds die scoreboard reset dus ik ben vanaf volgende week (doa4) weer actief op live
pi_34046773
quote:
Op dit moment weet ik niet of jij een xbox 360 hebt. Maar op de manier waarop je een reactie geeft lijkt me van niet.

- PGR 3: 8 man live, hadden er minimaal 12 kunnen zijn...

- Call of Duty 2: Geruchten waren 16 man, kom je erachter dat je geen lobby hebt en nog steeds "maar" 8 man.

- PDZ: Dat is ook niet het gene dat het wezen moet, maar wel 16 / 24 man.

- Ghost Recon 3: Advanced Warfighter zou ook een launch titel worden...

Verder 2 a 3 RPG's.

Je hebt de spellen nu wel gezien en je bent toe aan iets anders. Althans ik wel op dit moment. Speel zeker nog wel PGR3, maartoch...

[ Bericht 5% gewijzigd door odebeijer op 14-01-2006 14:47:07 ]
pi_34047180
quote:
- knip -
Als ik nu een 360 had zou ik ook maar 2 games hebben, op de vorige generatie (Xbox, PS2) is gewoon nog een veel beter spelaanbod. Daarom wacht ik met het kopen van een 360 tot er echt veel toppers beschikbaar zijn, zo rond maart komen veel toffe games uit.

Dat het niet storm loopt op Live! is jammer, maar ik had het eigenlijk wel weer verwacht. Met titels als Halo 3 zal dit wel veranderen, of eigenlijk is dat volgens mij de enige titel waaroor dat echt gaat veranderen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34048080
Blazing Angels
Test Drive Unlimited
BF 2
Halo 3
Pro Evo 6

En nog véél meer, oei wat ga ik me dan vermaken zeg
pi_34048081
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef peristilius het volgende:
Daarom wacht ik met het kopen van een 360 tot er echt veel toppers beschikbaar zijn, zo rond maart komen veel toffe games uit.
Heb je jezelf dat wijs gemaakt?
We weten allemaal dat jij wacht met kopen omdat je geen geld hebt
pi_34048132
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Heb je jezelf dat wijs gemaakt?
We weten allemaal dat jij wacht met kopen omdat je geen geld hebt
Ik ben momenteel bezig met al mijn geld uitgeven aan SNES/NES/Xbox/PS2.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_34048149
Welk geld?
Die 5 euro?
pi_34048175
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:59 schreef Retuobak het volgende:
Welk geld?
Die 5 euro?
Meer iets van 150 euro.
pi_34048288
Dan heb je dus ook geen geld voor de X360
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:08:03 #90
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34048382
PGR3 demo gespeeld.... ben blij dat ik die niet gehaald heb
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_34048533
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:04 schreef Retuobak het volgende:
Dan heb je dus ook geen geld voor de X360
Nee, maar geld blijft gewoon als je het niet uitgeeft hoor.

Wat ik in mijn post dus al zei, ik wacht nog even met het kopen van een 360 en richt me nu meer op oudere generaties.
pi_34048853
quote:
Is dat leuren om mensen op live nou al begonnen? Ik had toch verwacht dat de mensen in het begin wel erg veel gebruik zouden maken van Live, met volle speelsessies, maar tot nu toe lees ik daar weinig enthousiaste verhalen over. Lijkt wel een beetje op de dagen op xbox live nadat de populariteit van PGR2 en RS3 waren verdwenen.
Ondertussen krijg ik nog steeds een dubbel gevoel bij deze topics:
Iedereen vind het apparaat prachtig, maar men is (net als bij de psp) aan het wachten op de volgende set games (terwijl er genoeg te spelen is). Mensen lijken meer plezier te beleven aan xbox arcade (leuke toevoeging maar als je dat top vindt moet je eens kijken wat je nou eigenlijk aan het doen bent op je 360...) en het downloaden van demo's.
Niet iedereen zal het zo zien, zeker de eigenaars van de 360 niet, maar ik krijg wel dit gevoel bij het lezen van deze topics. Geniet eens van wat je hebt zou ik zeggen, en staar je niet altijd blind op wat er aan zit te komen.
Klopt als een bus, ik vermaak me momenteel veel meer met de DS dan met de 360. Komt omdat ik de 360 specifiek kocht eigenlijk voor DoA4, en toen werd die uitgesteld.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:30:06 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34048969
Xboxy (ofzo) heeft de intro van Enchant ARM staan, ziet er prima uit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34049001
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook een game waar ik nog op wacht. De toekomst van de 360 is mooi, de huidige games zijn alleen niet extreem boeiend. Maar dat is mijn mening/
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:33:51 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34049068
Tsja, een gameconsole kopen voor 1 spel vind ik sowieso een beetje aan de enorm rare kant, om het maar heel zacht uit te drukken.
pi_34049137
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:33 schreef twi het volgende:
Tsja, een gameconsole kopen voor 1 spel vind ik sowieso een beetje aan de enorm rare kant, om het maar heel zacht uit te drukken.
PSP gekocht speciaal voor Virtua Tennis. Waarom, omdat ik weet dat er later toch nog games kopen die ik ook zal willen spelen, maar moment van kopen ging het me specifiek daarom. Absoluut geen spijt van gehad, Virtua Tennis was de beste game van 2005.

360 geldt hetzelfde, DoA4 was de game die ik gelijk wilde hebben, samen met Call of Duty 2. Maar vooral DoA4, wetend dat er later games zouden komen als EnchantArm, 99 Nights, Halo3, Mass Effect.

Snap je wat ik bedoel?
pi_34049337
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die turn based card game
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_34052078
Enchant ARM had ik eigenlijk wel wat meer van verwacht. Van wat ik zag kon de PS2 die game nog draaien.
pi_34052549
Natuurlijk kan de PS2 dat niet. Lijkt mij een leuke game .
pi_34052965
Een demo van Project Offset waar momenteel drie mensen (1 programmeur en 2 artists) aan werken. Natuurlijk ziet het er nog lang niet uit als een echte game, maar ik ben toch best onder de indruk van wat ze hebben gemaakt.

http://www.xboxyde.com/leech_2144_en.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')