morgen wel denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef twi het volgende:
Poeh, rond de 80 procent ofzo, maar volgens mij heeft iedereen dat wel zo'n beetje.
ben met andere dingen bezig atm. morgen kan ik wel denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef twi het volgende:
En dat was weer zo'n typische PGR3 avond, waar helemaal niemand kwam of inging op een inviteEn maar zeuren dat er geen reet aan is op Live
Maandag kerel, maandagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef twi het volgende:
En dat was weer zo'n typische PGR3 avond, waar helemaal niemand kwam of inging op een inviteEn maar zeuren dat er geen reet aan is op Live
PGR3, Kameo, Condemned en Call of Duty 2 zijn zeker al alle vier toppers.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:54 schreef Retuobak het volgende:
Zoveel moois te spelen? Mwoh, je moet niet overdrijven. Ik heb de enige twee echt leuke games voor mij nu uitgespeeld, en nu wacht ik tot er meer uitkomen.
Ik weet wel zeker dat het donkere levels worden, want de vijand uit GoW kan niet tegen daglicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:05 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond dat gras-gedoe ook al zo non-GoW. Helaas leek me dat wel leuker dan alleen maar donkere levels, wat het nu toch lijkt te worden, jammer.
Ik heb ze alle 4. 3 ervan heb ik uitgespeeld en PGR3 is eigenlijk gewoon een kutspel. Voor mij is er nu niks meer op de Xbox360. Daarom wacht ik met smart op maartquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
PGR3, Kameo, Condemned en Call of Duty 2 zijn zeker al alle vier toppers.
Ik zou een Nintendo console kopen! Dan heb je lekker veel primaire kleuren en vrolijke, lichte levels.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:10 schreef Retuobak het volgende:
Ah, dat wist ik niet.
* Retuobak streept GoW van wishlist
Moest ik toch nog lachenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou een Nintendo console kopen! Dan heb je lekker veel primaire kleuren en vrolijke, lichte levels.
Face itquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:
Ja, omdat ik niet van pikdonkere monstergames houd ben ik ineens geschikt voor Nintendo.
Het is niet zozeer een probleem van een apparaat wat mensen niet bevalt denk ik, maar welke Friends op je Friends list ook nog daadwerkelijk het leuk vinden om een avondje online te gamen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:52 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb stiekem ook een hekel aan games waar het kleurenpalet enkel uit primaire kleuren bestaat Royquote:
en zoiezo werkt het niet om nu te posten : Komt PGR3 allen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:43 schreef twi het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een probleem van een apparaat wat mensen niet bevalt denk ik, maar welke Friends op je Friends list ook nog daadwerkelijk het leuk vinden om een avondje online te gamen.
Dat Arcade is leuk, maar om nou te zeggen dat ik het zou blijven spelen als ik een invite krijg voor een echte game, nee. Soms zie ik gewoon een hele rits mensen Hexic, Bejeweled of nog wat anders te spelen.
Iedereen zal z'n eigen ding dan wel hebben, maar mijn ding schreeuwt dan hard uit "Stop PGR3 erin en we gaan lekker scheuren!".
Da's natuurliljk onzin, de mensen die hier doorgaans 's avonds komen zitten hier omdat ze anders uit hun neus moeten vreten en dus niets beters te doen hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en zoiezo werkt het niet om nu te posten : Komt PGR3 allen!
van te voren afspreken werkt velen malen beter
kzeg alleen dat je dan meer kans hebt op meer mensen, als ik niet bezig ben kan je me ook altijd op MSN bereiken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Da's natuurliljk onzin, de mensen die hier doorgaans 's avonds komen zitten hier omdat ze anders uit hun neus moeten vreten en dus niets beters te doen hebben.
De dag dat ik in m'n agenda moet gaan trekken om een afspraak te maken voor Live, gooi ik m'n Xbox uit het raam.
Op dit moment weet ik niet of jij een xbox 360 hebt. Maar op de manier waarop je een reactie geeft lijkt me van niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:52 schreef DinoPK het volgende:
Als ik nu een 360 had zou ik ook maar 2 games hebben, op de vorige generatie (Xbox, PS2) is gewoon nog een veel beter spelaanbod. Daarom wacht ik met het kopen van een 360 tot er echt veel toppers beschikbaar zijn, zo rond maart komen veel toffe games uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:52 schreef DinoPK het volgende:
- knip -
Heb je jezelf dat wijs gemaakt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef peristilius het volgende:
Daarom wacht ik met het kopen van een 360 tot er echt veel toppers beschikbaar zijn, zo rond maart komen veel toffe games uit.
Ik ben momenteel bezig met al mijn geld uitgeven aan SNES/NES/Xbox/PS2.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb je jezelf dat wijs gemaakt?
We weten allemaal dat jij wacht met kopen omdat je geen geld hebt
Meer iets van 150 euro.quote:
Nee, maar geld blijft gewoon als je het niet uitgeeft hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:04 schreef Retuobak het volgende:
Dan heb je dus ook geen geld voor de X360
Klopt als een bus, ik vermaak me momenteel veel meer met de DS dan met de 360. Komt omdat ik de 360 specifiek kocht eigenlijk voor DoA4, en toen werd die uitgesteld.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:52 schreef DinoPK het volgende:
Is dat leuren om mensen op live nou al begonnen? Ik had toch verwacht dat de mensen in het begin wel erg veel gebruik zouden maken van Live, met volle speelsessies, maar tot nu toe lees ik daar weinig enthousiaste verhalen over. Lijkt wel een beetje op de dagen op xbox live nadat de populariteit van PGR2 en RS3 waren verdwenen.
Ondertussen krijg ik nog steeds een dubbel gevoel bij deze topics:
Iedereen vind het apparaat prachtig, maar men is (net als bij de psp) aan het wachten op de volgende set games (terwijl er genoeg te spelen is). Mensen lijken meer plezier te beleven aan xbox arcade (leuke toevoeging maar als je dat top vindt moet je eens kijken wat je nou eigenlijk aan het doen bent op je 360...) en het downloaden van demo's.
Niet iedereen zal het zo zien, zeker de eigenaars van de 360 niet, maar ik krijg wel dit gevoel bij het lezen van deze topics. Geniet eens van wat je hebt zou ik zeggen, en staar je niet altijd blind op wat er aan zit te komen.
Ook een game waar ik nog op wacht. De toekomst van de 360 is mooi, de huidige games zijn alleen niet extreem boeiend. Maar dat is mijn mening/quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xboxy (ofzo) heeft de intro van Enchant ARM staan, ziet er prima uit
PSP gekocht speciaal voor Virtua Tennis. Waarom, omdat ik weet dat er later toch nog games kopen die ik ook zal willen spelen, maar moment van kopen ging het me specifiek daarom. Absoluut geen spijt van gehad, Virtua Tennis was de beste game van 2005.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:33 schreef twi het volgende:
Tsja, een gameconsole kopen voor 1 spel vind ik sowieso een beetje aan de enorm rare kant, om het maar heel zacht uit te drukken.
Die turn based card gamequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xboxy (ofzo) heeft de intro van Enchant ARM staan, ziet er prima uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |