quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:04 schreef Litpho het volgende:
Je bedoelt dat ze zinloze actiescenes vervangen hebben door plot?
Ze hebben ze vervangen door nietszeggende beeldvulling.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:04 schreef Litpho het volgende:
Je bedoelt dat ze zinloze actiescenes vervangen hebben door plot?
De trailer biedt alle karakterontwikkelingen in één minuut?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:08 schreef Erikbobo het volgende:
[..]
Ze hebben ze vervangen door nietszeggende beeldvulling.
Het begin is gewoon FMJ, maar dan net niet. Daarna gebeurd er niet veel meer dan je al in de trailer hebt gezien...
Eigenlijk wel ja, erg veel meer karakterontwikkeling dan ze je in de tailer laten zien is er eigenlijk niet. Ze vullen voor de rest de film op met een paar dick-jokes, maar daar is alles dan ook wel mee gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:09 schreef bolivian het volgende:
[..]
De trailer biedt alle karakterontwikkelingen in één minuut?
Ik weet zeker dat je ongelijk hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:11 schreef Erikbobo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, erg veel meer karakterontwikkeling dan ze je in de tailer laten zien is er eigenlijk niet. Ze vullen voor de rest de film op met een paar dick-jokes, maar daar is alles dan ook wel mee gezegd.
Jij speelt teveel Battlefield 2quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Fatality het volgende:
Inderdaad, dik saai. In een echte oorlog schieten ze tenminste elke dag.
Mmmm daar gaat de film nou juist over...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Fatality het volgende:
ach wat dom..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Fatality het volgende:
Dus ik ben ook geschikt voor de landmacht?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Jou beeld van: In een echte oorlog schieten ze tenminste elke dag. Dat hadden die jongens ook. Totdat ze in een echte oorlog kwamen.
![]()
Het is een oorlogs\dramafilm.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:28 schreef _Liquid_ het volgende:
Het is toch een komedie, en dient niet serieus genomen te worden?
Of zie ik t fout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |