Weet ik veel, keb niets te zoeken in die hoek van Eindhoven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
die wijk die de vlinderbuurt heet, ligt die niet in Tongelre dan? Nabij het hofke
Ik een 6 (OOSM dan, maar dat is hetzelfde)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is maar goed ook, want heb ook een 5 staan voor OO2![]()
niet zeuren danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Weet ik veel, keb niets te zoeken in die hoek van Eindhoven.
is geen tongelre...quote:die wijk die de vlinderbuurt heet, ligt die niet in Tongelre dan? Nabij het hofke
wat dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
is geen tongelre...
maar hoe komt het dat je zo aggressief bent?![]()
ik wacht nog steeds op jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
met temprament is nix mis
CGR heb ik al jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef blieblie het volgende:
Maarehm.. Flow, heb jij CGR al?.
Ik moet alleen CGR, 1 ISA module en EXP nog. Al hoop ik EXP gehaald te hebben maandag.
CGR moet ik die eindopdracht nog maken en die ISA module is kwestie van ff aftekenen.
Ik zeur wel. Over Geitewollensokken figuren die debiele namen verzinnen voor nieuwe wijken en hetgeen wat er in die nieuwe wijken te vinden is. Dood irritant is dat. Waar is de tijd van "Kruisstraat, Sint Janslaan, Jan van Eijkgracht, Oirschotsedijk"? Neej we hebben tegenwoordig Boromir, Opaal, Grasheuvel, Vuurvlinder, Zandvis etc.. Doe normaaaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
niet zeuren dan
en ja, het probleem is, in groep 3 leer je maar tot 10 tellen ofzo
Je moet 5 ISA punten dingessen. Dat kan met een beetje netjes plannen in 2 modulen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
CGR heb ik al ja
Ow fuck, ik moet nog ISA-modules doen
Moet je er verplicht 3 doen?
die straten zijn er al...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zeur wel. Over Geitewollensokken figuren die debiele namen verzinnen voor nieuwe wijken en hetgeen wat er in die nieuwe wijken te vinden is. Dood irritant is dat. Waar is de tijd van "Kruisstraat, Sint Janslaan, Jan van Eijkgracht, Oirschotsedijk"? Neej we hebben tegenwoordig Boromir, Opaal, Grasheuvel, Vuurvlinder, Zandvis etc.. Doe normaaaal.
Op een gegeven moment zijn de normale namen gewoon opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zeur wel. Over Geitewollensokken figuren die debiele namen verzinnen voor nieuwe wijken en hetgeen wat er in die nieuwe wijken te vinden is. Dood irritant is dat. Waar is de tijd van "Kruisstraat, Sint Janslaan, Jan van Eijkgracht, Oirschotsedijk"? Neej we hebben tegenwoordig Boromir, Opaal, Grasheuvel, Vuurvlinder, Zandvis etc.. Doe normaaaal.
ik zal je niet slaan...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
met temprament is nix mis
Ow dan kan ik komend half jaar wel 2 ISA's doen voor 5 SPquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je moet 5 ISA punten dingessen. Dat kan met een beetje netjes plannen in 2 modulen.
Wat heb jij voor CGR gemaakt?.
Dat weet ik dat die straten er al zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
die straten zijn er al...
Sommige namen vind ik wel grappig, zoals gelaarsde kat
ik zit op mijn werk in Bergeijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zal je niet slaan...
of ben je stiekem al langsgedriewielert?
vrouw holle is daar toch wel de ergste straatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat weet ik dat die straten er al zijn.
*Waar woon je?*
*Gelaarsde kat 34!*.
Ehm.... Mag je wel opschieten met jezelf opgevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow dan kan ik komend half jaar wel 2 ISA's doen voor 5 SP
Voor CGR eindopdracht had ik Emil's eindopdracht wat lopen veranderen
Het is wachten op Patty Brardskut in de BN-Geslachtsdelenwijk....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vrouw holle is daar toch wel de ergste straat![]()
Emil had een X-fighter om een aardbol laten draaien enzo... en als je dan op school 10 X-fighters erin gooide dan liep de PC vastquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ehm.... Mag je wel opschieten met jezelf opgeven.
Ah kijk! Daar kan ik me wel in vinden![]()
. Maar wat was het dan wat Emil gemaakt had
.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het is wachten op Patty Brardskut in de BN-Geslachtsdelenwijk....
Good bizzie.quote:
quote:
Ik heb ISA php gedaan voor 3 ECTS... Maar ik geloof dat ze daaronderuit wilden omdat dat wel een erg lamme ISA was om je punten mee te scoren als informaticus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Good bizzie.
Heb ik weer, de ISA waar ik al voor ingeschreven stond is slechts 1 ECTS.
Maandag ff bij het ISA-bureau voor eentje van 2 ECTS in laten schrijven.
Weet jij welke ISA's 3 ECTS zijn?
Nope. En dat wil ik graag zo houden,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:50 schreef Blueman het volgende:
Iemand al naar de Zenith in Venray geweest?
Ideequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb ISA php gedaan voor 3 ECTS... Maar ik geloof dat ze daaronderuit wilden omdat dat wel een erg lamme ISA was om je punten mee te scoren als informaticus.
Die mochten wij op de BI al niet doen, dus ik vrees dat jullie 't ook niet meer mogen. Ik heb pech onderweg, teambuilding en spaans I gedaanquote:
Als je nog mee wil naar het Kurhaus dan mag je wel opschietenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef LaraLove het volgende:
al dat bijgeloof
Ik heb vroeger een zwarte kat gehad...nooit iets van gemerkt... Vijdag de dertiende..so what.
Liever vijdag de 13e dan welke Maandagochtend dan ook![]()
quote:She was right next door and I'm such a strong persuader
That she was just another notch on my guitar
She's gonna lose the man that really loves her
In the silence I can hear their breaking hearts
Weet je hoeveel geld er over de balk wordt gesmeten aan veel te dure reclame's voor (zorg)verzekeraars. rara wie betaald datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:33 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het weerzinwekkend dat er een door Reaal een onderzoek is gehouden naar vrijdag de dertiende.
Het is echt belachelijk voor woorden, het is maar een dag. In Engeland en Spanje is bijvoorbeeld dinsdag de dertiende een ongeluksdag...
De Menz is wordt belazerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Weet je hoeveel geld er over de balk wordt gesmeten aan veel te dure reclame's voor (zorg)verzekeraars. rara wie betaald dat
als je opschiet kan je met Flow mee naar het kurhausquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef Blueman het volgende:
Hmmm iemand leuke dingen die ik vanavond kan gaan doen.
Neh!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:13 schreef LaraLove het volgende:
[..]
als je opschiet kan je met Flow mee naar het kurhaus![]()
Zonder winstoogmerk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
De Menz is wordt belazerd.
Net als die club zonder winstoogmerk. Die zijn wel 5 euro per maand goedkoper, whooohooow...
who are you?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:43 schreef silverpearl het volgende:
Amaranta waarom sta ik achter Eindhoven -wie?![]()
niet echt zin inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Staat een topic of 7 terug uitgelegd.
Veel plezier met zoeken!.
In de catering.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
en waar werk je cindy?
Zo ik ben meteen niet meer interressant, want ik heb een vriend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:06 schreef blieblie het volgende:
Ow en ze heeft al een vriend. Dus dat hoef je ook niet meer te peilen.
ik heb ondertussen ook al 5 jaar een vriendinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:07 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Zo ik ben meteen niet meer interressant, want ik heb een vriend.![]()
is voorspelbaar hierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:07 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Vraag ik me bij jou eigenlijk ook afquote:
zoals artic het altijd verwoord ben ik "een wannabe gansta uit compton Blixembosch East"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vraag ik me bij jou eigenlijk ook af
En jij doet Woody Woodpecker na?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Mijn naam is Cindy.
Ik ben 23 jaar en werk in de horeca.
En ik studeer Middle Management.
Naja, hij komt hier binnen met een capslock aan zinloze post, heeft paar dagen lang geen flikker te melden maar zodra er een dame binnenstapt die hij nog niet gezien heeft duiktie der bovenop. Ik dacht... Zal em maar ff de slagingskans vermeldenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:07 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had, mijn reddende engelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Naja, hij komt hier binnen met een capslock aan zinloze post, heeft paar dagen lang geen flikker te melden maar zodra er een dame binnenstapt die hij nog niet gezien heeft duiktie der bovenop. Ik dacht... Zal em maar ff de slagingskans vermelden.
Je bent stoer hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik heb ondertussen ook al 5 jaar een vriendin![]()
anders was je nog niet interressant.. ik vind geen vriendinnen op het internet![]()
Ook dat was niet geheel de opzet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had, mijn reddende engel![]()
Ahhh okay... als mijn mede Helmonder dat zegt... dan zal dat wel...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zoals artic het altijd verwoord ben ik "een wannabe gansta uit compton Blixembosch East"![]()
Nee, jammer he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oeh! Dat wil ik wel meemaken! Heb je een webcam?
dus jij gelooft elke helliemonder op zun woord?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahhh okay... als mijn mede Helmonder dat zegt... dan zal dat wel...
Hij is er zelf 1quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dus jij gelooft elke helliemonder op zun woord?![]()
quote:
Eerder dan jouquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dus jij gelooft elke helliemonder op zun woord?![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oeh! Dat wil ik wel meemaken! Heb je een webcam?
En voor de dames een plaatje:quote:Hij is het beu. De 35-jarige Jonah Falcon heeft al tien jaar geen vriendin meer gehad en leeft nog steeds bij z'n moeder. Da's opvallend, want hij heeft toch 34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van worden. Hij mag zich dan ook de man met de grootste penis ter wereld noemen.
Jarenlang werkte Falcon als gigolo, maar daar moet hij nu van walgen. "Bij een eerste ontmoeting kijken mensen altijd onmiddellijk naar beneden. Vroeger trok ik spannende broekjes aan en sliep ik haast elke nacht met iemand anders, nu ben ik dat heftige uitgaansleven kotsbeu. Het enige dat me nog interesseert is een duurzame relatie met een vrouw die me niet als een freak beschouwt", zo klaagt de Amerikaanse groot geschapene.
De gemiddelde lengte van een penis in erecte toestand is ongeveer vijftien centimeter. Die van Jonah haalt in slappe toestand al bijna 23 centimeter. Soms vraagt hij zich af hoe zijn leven zou zijn als hij een 'normale' penis had gehad. Hij is ervan overtuigd dat hij op dit moment wel een vaste relatie zou hebben.
WAAT??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef blieblie het volgende:
Zijn er Foksters die wat kunnen hebben ? Nouw, beat that Floris![]()
En voor de dames een plaatje:
[afbeelding]
Bijna alle minie's kunnen verstevigd wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef LaraLove het volgende:
[..]
hmmm...niet alle Mickeys zien er even ...stevig ... uit
EN bedankt hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
1 woord!:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Ik verwijs u naar Seksualiteitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:27 schreef silverpearl het volgende:
He Lara, zou jij een vent willen met een lul van 35 centimeter?
Onze wijze leider helpt ons op weg!quote:
As alwaysquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Onze wijze leider helpt ons op weg!
Is dat al uitgezakt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef LaraLove het volgende:
[..]
1 woord!:
AUW
2e: wat een ontzettend uitgezakte lelijke kerel![]()
euhmmm nee.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:27 schreef silverpearl het volgende:
He Lara, zou jij een vent willen met een lul van 35 centimeter?
Dan voel je je inderdaad net een kip op 't spit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:31 schreef LaraLove het volgende:
[..]
euhmmm nee.....
ik ben zelf maar klein...en dat ding...gaat dwars door mijn middenrif![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan voel je je inderdaad net een kip op 't spit.
Lekker braaienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maak je je zorgen over jou lichaam.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
Maar uitgezakt?
Zit ze bovenop, hoor je op een gegeven moment *krak/scheur*, vraag je "is dat je maagdenvlies schatje? Doet ze het niet meer omdat het iets dieper krak/scheur zeiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op die foto niet...maar die foto uit die link van je...die ONDERKIN... sorry hoor...maar daar issie echt uitgezaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef blieblie het volgende:
En hier: *Ogen dicht Juup*
[afbeelding]
Vind ik hem als man zijnde niet eens zo heel lelijk. Sterker nog, zou best willen ruilen (Als ik mijn eigen penis mee mag nemen tenminste).
Wil ik eerst de mickey mouse imitatie zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Maak je je zorgen over jou lichaam.
Laat eens een naaktfoto zien.
Lara en ik zullen je wel beoordelen.![]()
Vrouwen eerst.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn middenrifquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zit ze bovenop, hoor je op een gegeven moment *krak/scheur*, vraag je "is dat je maagdenvlies schatje? Doet ze het niet meer omdat het iets dieper krak/scheur zei.
NOw were talkin':Dquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vleeskeuringen. Als je zonodig vlees wilt keuren ga je maar naar de slagerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Okay.quote:
slagerij Fok: Mag ik een onsje Blieblie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vleeskeuringen. Als je zonodig vlees wilt keuren ga je maar naar de slager
Jij doet niet aan vleeskeuringen, maar wij wel dus broek omlaag!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vleeskeuringen. Als je zonodig vlees wilt keuren ga je maar naar de slager
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Jij doet niet aan vleeskeuringen, maar wij wel dus broek omlaag!!!
Je kunt ook gewoon even bij hem langs gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Een foto zegt niets hoor. Dat moet je in vol ornaat zien/voelenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Er zijn al foto's van mij geplaatst ongeveer 7 topic's geleden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Zorg eerst maar eens zelf voor foto's en dan praten we verder
Dan post je ze maar opnieuwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Er zijn al foto's van mij geplaatst ongeveer 7 topic's geleden.
Wat durf je niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:40 schreef LaraLove het volgende:
ik durf niet ...ik ben een beetje afgeschrikt door die 35 cm![]()
zal ik ook nooit ontkennen...waarom hard werken als je mannen voor je kan laten werkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het bewijs dat vrouwen van nature lui zijn.
Jullie zijn niet alleen lui, maar ook door en door slecht.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
zal ik ook nooit ontkennen...waarom hard werken als je mannen voor je kan laten werken
Ow... Dat haaltie niet hoor... 35cm.quote:
Beetje borsten schudden en pruillip werkt zeker goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
zal ik ook nooit ontkennen...waarom hard werken als je mannen voor je kan laten werken
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
euhm...'kleine' meisjes...dat klinkt ERG foutquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow... Dat haaltie niet hoor... 35cm.
Tis allemaal getest op kleine meisjes en elke keer weer pastte het zonder problemen.
elke keer weerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Beetje borsten schudden en pruillip werkt zeker goed.
BlieBlie, ik vind je een toffe gozer hoor maar ik hoef je seksuele ervaringen met kleine onschuldige meisjes toch echt niet te horenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow... Dat haaltie niet hoor... 35cm.
Tis allemaal getest op kleine meisjes en elke keer weer pastte het zonder problemen.
Jij bent toch ook een klein meisje?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:44 schreef LaraLove het volgende:
[..]
euhm...'kleine' meisjes...dat klinkt ERG fout![]()
Nee?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
BlieBlie, ik vind je een toffe gozer hoor maar ik hoef je seksuele ervaringen met kleine onschuldige meisjes toch echt niet te horen
met borsten schudden...kom ik niet verquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Beetje borsten schudden en pruillip werkt zeker goed.
Ik geloofde toch al niet in een God.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef LaraLove het volgende:
[..]
met borsten schudden...kom ik niet ver![]()
Maar een kort rokje, en een lieve glimlach....beetje voorover buigen...:D
waarom geen gebruik maken van de dingen die God je meegegeven heeft![]()
Zeggen die mutsen op het Baekelandplein ook denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Slimme meid.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef LaraLove het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben zeer visualiserend ingesteld.
Ow... Nouw, dan maken we er vrouwen vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:46 schreef LaraLove het volgende:
Nou Blieblie...er is een verschil tussen 'kleine' meisjes, en kleine vrouwen hoor
als dat die hoerenbuurt is......:Nquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeggen die mutsen op het Baekelandplein ook denk ik.
Dat denken al die vrouwen ook toen ik achter de bar aan het werk was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef LaraLove het volgende:
je kan met een beetje flirten veel gedaan krijgen hoor![]()
Plek waar de dames die de dingen die zij van god gekregen hebben gebruiken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef LaraLove het volgende:
[..]
als dat die hoerenbuurt is......:N
je kan met een beetje flirten veel gedaan krijgen hoor![]()
Daar hoef je geen hoer voor te gaan zijn![]()
Unleashed is wel leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef LaraLove het volgende:
Komt dadelijk een vriendin langs...gaan we Unleashed kijken en Hitch....iemand al gezien?
scheelt dat ik niet lelijk ben....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat denken al die vrouwen ook toen ik achter de bar aan het werk was.
Tssss...
Sommige kregen ook wel eens wat voor elkaar.
Maar sommige lelijke ***** toch echt niet.
Beide leuke films.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef LaraLove het volgende:
Komt dadelijk een vriendin langs...gaan we Unleashed kijken en Hitch....iemand al gezien?
Unleashed was wel een aardige film.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef LaraLove het volgende:
Maar je kijkt wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:49 schreef blieblie het volgende:
Ik moet zeggen dat kort rokje + decollete + vooroverbuigen toch wel beetje nasty is. Mits het geen varken is die dat doet.
Meestal kun je er niet omheen nee!quote:
Je kunt je ogen dichtdoen of weglopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Meestal kun je er niet omheen nee!
Dat zeg jij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:50 schreef LaraLove het volgende:
[..]
scheelt dat ik niet lelijk ben....![]()
Wat betekent dat bloemetje?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Bij een varken?
Ja... + het nodige gegriezel.
ach het zal niet ieders smaak zijn Juup, maar ik heb over aandacht weinig te klagen...quote:
Net alsof jij weg kijkt als er een mannelijk figuur vlak voor je neus zijn broek laat zakken!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:51 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Je kunt je ogen dichtdoen of weglopen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:53 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ach het zal niet ieders smaak zijn Juup, maar ik heb over aandacht weinig te klagen...
Hoewel sommige uit culturen ik de aandacht liever niet zag..![]()
Ikke niet. Ik wil van dichtbij bekijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Net alsof jij weg kijkt als er een mannelijk figuur vlak voor je neus zijn broek laat zakken!
ICQ is toch veel ouder dan MSN???quote:
Nee dat zullen wij vast niet kennenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ICQ is toch veel ouder dan MSN???
Ik was vroeger nog op mIRC....kennen jullie dat nog
IRC bestaat nog steeds maar tis een heel ander principe dan Messengers.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Daarom zit ik op de cursus "How to become a bastard"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef blieblie het volgende:
Dat bloemetje betekend dat ik de allerliefste jongen op de wereld ben. Nadeel is alleen dat vrouwen daar niet op vallen.
'nog'. Ik IRC nog steedsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Bestaat nog hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef LaraLove het volgende:
Ik weet dat het IRC heet....deed ik al toen ik nog in Roemenië woondequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
'nog'. Ik IRC nog steeds. Al ruim 7/8 jaar ofzo.
En zeg liever IRC. mIRC is het programma wat gebruik maakt van het IRC protocol en heeft verder niets met IRC op zich te maken, dat in de jaren 80 al populair was.
Niet goed geklikt misschien?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar er gebeurt niks.
Ouwe mutsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik weet dat het IRC heet....deed ik al toen ik nog in Roemenië woonde
Lang geleden man.
De reden dat ik je verbeter is dat ik mij gewoon buiten gesloten voel als men het over mIRC heeft. Dat is een Windows programma en dat werkt niet op mijn mooiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik weet dat het IRC heet....deed ik al toen ik nog in Roemenië woonde
Lang geleden man.
ik heb ICQ ook nog ergens op mijn PC staan als het goed is....maar waar....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef blieblie het volgende:
Als je muis opt bloemetje houdt krijg je het ICQ nummer te zien.
En wat is dan de bedoeling.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef blieblie het volgende:
Als je muis opt bloemetje houdt krijg je het ICQ nummer te zien.
Dan moet je ook ICQ installeren, en kan je met dat nummer hem toevoegen aan je personen en met hem chatten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef silverpearl het volgende:
[..]
En wat is dan de bedoeling.
Je merkt dus al dat ik niet vaak achter de pc zit.
Ik kan hem nog net aan zetten.
ICQ is zeg maar gewoon net als MSN een manier om met mensen in contact te komen en met elkaar te kunnen praten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Laat maar, te veel werk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Dan moet je ook ICQ installeren, en kan je met dat nummer hem toevoegen aan je personen
nee leg eens uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ICQ is zeg maar gewoon net als MSN een manier om met mensen in contact te komen en met elkaar te kunnen praten.
Of weet je ook niet wat MSN is?![]()
ICQ is precies hetzelfde als MSN maar dan van een ander bedrijf.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef silverpearl het volgende:
[..]
quote:
Ja ik weet wat msn is maar ik dat heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ICQ is zeg maar gewoon net als MSN een manier om met mensen in contact te komen en met elkaar te kunnen praten.
Of weet je ook niet wat MSN is?![]()
Daarom zit jij op MSN & Fok! Want dat zijn helemaaaaaal geen kansloze scoormedia.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MSN is een soort YabYum om minderjarige vrouwen in je bed te krijgen.
ah...ik dacht dat het een soort medium was om 13 jarig brezzahsletjes perverse webcam filmpjes te laten maken, die je vervolgens aan je hele vriendenkring kan doorsturenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wil je me zo graag zien dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
en waarschijnlijk hebben niet zoveel mensen dat.
Kun je beter skype installeren, nu met webcam functie
Die webcam functie is fun
Kun je full screen zetten
skype is stomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
en waarschijnlijk hebben niet zoveel mensen dat.
Die webcam functie is fun
Kun je full screen zetten
Niet happen BlieBliequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daarom zit jij op MSN & Fok! Want dat zijn helemaaaaaal geen kansloze scoormedia.
Yahoo messengerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:03 schreef Blueman het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:04 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ah...ik dacht dat het een soort medium was om 13 jarig brezzahsletjes perverse webcam filmpjes te laten maken, die je vervolgens aan je hele vriendenkring kan doorsturen![]()
Dat is voordat je haar ritueel aan je lans rijgt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:04 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ah...ik dacht dat het een soort medium was om 13 jarig brezzahsletjes perverse webcam filmpjes te laten maken, die je vervolgens aan je hele vriendenkring kan doorsturen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zoek de verschillen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:04 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Jaaah naja, maar in het algemeen volgt het 1 op het anderquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:07 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Fysiek let wel...ik schrijf het goed contact
nou vooruit danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaaah naja, maar in het algemeen volgt het 1 op het ander.
Say NO more!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:08 schreef LaraLove het volgende:
[..]
nou vooruit dan![]()
ik zal niet te kritisch worden
Uhh nee..quote:
Zoot?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nu heb ik al twee spankings van je tegoed.
Heet je toevallig Zoot?
Zoot ???quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nu heb ik al twee spankings van je tegoed.
Heet je toevallig Zoot?
Haar naam is Laura, een hele lieve meid... als ik in haar ogen kijk, ben ik de weg heel even kwijt..quote:
Je kent The Holy Grail dus nietquote:
Verschrikkelijk Jan Smit, wat een eikel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Haar naam is Laura, een hele lieve meid... als ik in haar ogen kijk, ben ik de weg heel even kwijt..
Jan Smit
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Haar naam is Laura, een hele lieve meid... als ik in haar ogen kijk, ben ik de weg heel even kwijt..
Jan Smit
Ik zei toch dat ik al die Monty Python films niet uit mijn hoofd kenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kent The Holy Grail dus niet
In Castle Anthrax zitten een stuk of 40 maagdelijke nonnetjes, waar de leidster Zoot heet, die graag spankings uitdelen en orale seks geven aan mannelijke ridders zoals Sir. Galahad.
Wat is er mis met NL-talige muziek a la Blof, Acda en de Munnik en Van Dik Hout?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat is er mis met NL-talige muziek a la Blof, Acda en de Munnik en Van Dik Hout?
Anita Meijer, Bzn, Lee Towers, Mariane Weberquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef blieblie het volgende:
Boudewijn de Groot, Acda en de Munnik
, Spinvis
, Abel
.
Sommige NL talige muziek is okee.
Oee ik vergat Guus ja..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef LaraLove het volgende:
[..]
![]()
De enige die ik een beetje kan pruimen...is Guus Meeús
Nee ik vin dat echt niks![]()
Hoeveel % van die ragbagger is NL-Talig?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef Anthraxx het volgende:Altar,
Patatje Metal,
Kutschurft,
Fluisterwoud,
Textures.
Ja, muziek van eigen bodem is ok
Je hebt ook verschil in genre van NL-talig he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Anita Meijer, Bzn, Lee Towers, Mariane Weber![]()
![]()
Mee eens is. Net als Hazes, Grad Damen t/m Gerard Joling en Gordon.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Anita Meijer, Bzn, Lee Towers, Mariane Weber![]()
![]()
De Roemeense wel dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef LaraLove het volgende:
maar de NL taal is niet echt geschikt voor muziek...
Patatje Metal. Die coveren namelijk Nederlandstalige muziek in Metal stijlquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoeveel % van die ragbagger is NL-Talig?
Echt waar, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je hebt ook verschil in genre van NL-talig he.
IDD best tofquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Patatje Metal. Die coveren namelijk Nederlandstalige muziek in Metal stijl.
http://www.patatjemetal.com/
Luister maar eens, het is best tof
Osdorp posse is best leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik hou ook van NL-talig:
Osdorp Posse, de Onderhonden, Opgezwolle, DuvelDuvel, Jawat, ABN, etc. etc.![]()
Extince!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik hou ook van NL-talig:
Osdorp Posse, de Onderhonden, Opgezwolle, DuvelDuvel, Jawat, ABN, etc. etc.![]()
Dat is nog uit de hardcore rooie demo tijdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Osdorp posse is best leuk.
Die van tram 5 Moordenaars en katholieke trutten.![]()
beetje respectquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan OZone... Dus enlighten us met andere East European gedrochten.
Braakwater wat je kotstquote:
Ik heb ze op cd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is nog uit de hardcore rooie demo tijd
Cassettebandjes enzo
CD'squote:
Die had ik toen ook allemaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is nog uit de hardcore rooie demo tijd
Cassettebandjes enzo
Kunt een link posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:26 schreef LaraLove het volgende:
hoe post ik een MP3??
* ArTiC belt BREINquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:26 schreef LaraLove het volgende:
hoe post ik een MP3??
nieuwsbericht: Roemeense opgepakt door BREINquote:
Moet je op een webspace zetten en dan hier de link posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:26 schreef LaraLove het volgende:
hoe post ik een MP3??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |