Echt woest aantrekkelijk is die nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef cinnamongirl het volgende:
U vraagt. Wij draaien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Baarmoederen daarentegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het niks. Kan je niet eens lekker pijpen. Deapthroaten kan die alleen maar van dromen![]()
Je moet d'r maar van houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, lekker, je baarmoedermond tegen je middenrif aangebeukt krijgen![]()
Enig idee hoe moeilijk die weerhaakjes uit je eikel te verwijderen zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat zou bij mij weleens dodelijk kunnen zijn, ik heb een spiraaltje...ik zie me al op de i.c. liggen met een geperforeerde long.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Enig idee hoe moeilijk die weerhaakjes uit je eikel te verwijderen zijn?
Of omdat ie met 35 nog bij zijn mammie woont.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:31 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij is ie nog single omdat ie onaantrekkelijk is
Hij is 34,5!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of omdat ie met 35 nog bij zijn mammie woont.![]()
Misschien moet ie es een kerel proberen, zo'n homo die op groot valtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of omdat ie met 35 nog bij zijn mammie woont.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat zou bij mij weleens dodelijk kunnen zijn, ik heb een spiraaltje...ik zie me al op de i.c. liggen met een geperforeerde long.![]()
Nu je het zegt. Heeft de dokter die houtsplinters nog uit je snikkel kunnen krijgen ? Dat doe je vast nooit meer met je hobbelpaard hè ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:43 schreef Xebrozius het volgende:
Erodome heeft ervaring met paarden...
Omdat je lelijk bent en nog steeds bij je moeder woont?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef juiced het volgende:
Oh....daarom heb ik dus geen vaste relatie.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |