quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef Slarioux het volgende:
Bloot gaan.
Mijn ideequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Je hebt niks, maar je kunt wel 30min zoeken..
Nog beter *LOL*. Makes me so horny...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Spendex baby, spendex!!
Ga je je nu al omkleden om vanavond breezah te kunnen drinken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef moemoe het volgende:
Mijn kledingkast is te leeg! Ik heb niks! Ik ben al een half uur aan het zoeken naar kleding om aan te doen, maar tot nu toe heb ik niks kunnen vinden. Mijn nieuwe zwarte shirtje van de H&M is te koud om ''alleen'' te dragen, dus er moet iets overheen. Mijn normale jasje kan er niet overheen, want daar zit een vlek op.![]()
Dusssssss toen wilde ik mijn nieuwe grijze shirtje aan doen, maar ook die is ''alleen'' te koud. Nu ben ik dus aangewezen op een van mijn truien of een van mijn blouses. Ik wilde gewoon een shirtje met een jasje erover heen aan doen, maar de een is dus vies en de anderen zijn niet leuk erbij. Ik heb niks! Zal ik nog snel nieuwe kleding gaan kopen? Ik ben heel dit weekend weg en ik wil leuke kleding aan hebben!
Wat moet ik nou doen?!![]()
fotoboek check.... I second thatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef Slarioux het volgende:
Bloot gaan.
Dus? Die kennen je al dus kun je je rustig op je gemak voelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:33 schreef moemoe het volgende:
Mijn kleding nu nog wassen is geen optie, ik moet zo meteen weg en mijn wasmachine is niet al te snel en ik heb geen droger.
Bloot gaan is ook geen optie, ik ga naar familie toe.![]()
Ik denk niet dat moemoe iemand is voor een witte puntmutsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef insanergy het volgende:
vuilniszaklook: helemaal 2006
[afbeelding]
Het moet maar hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef hetmoetmaar het volgende:
Doe een vest erbij aan, dan doe je die uit al s je daar ben... Ja of je moet 30 km fietsen maar lijkt me niet
Dat is een eigenschap van een vrouw. Maar dat kon jij uiteraard niet weten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef QM84 het volgende:
Als je allemaal kleren in je kast hebt hangen die je niet leuk vindt, waarom koop je ze dan?
quote:Geslacht: Man
Hobbies/interesses: PC's
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:03 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat is een eigenschap van een vrouw. Maar dat kon jij uiteraard niet weten.Jijhebt weer verstand van andere zaken.
![]()
[..]
fotoooooooo!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:32 schreef moemoe het volgende:
Ooooook, ik heb kleding gevonden en het ziet er geweldig uit.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef insanergy het volgende:
vuilniszaklook: helemaal 2006
[afbeelding]
Een trui en een broek.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:47 schreef Quara het volgende:
Wat heb je dan gekozen om aan te trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |