abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 19:50:42 #151
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34590537
Verbruggen inderdaad vergeten. Die heeft geloof ik ook nog een broertje dat in aanmerking kan komen, maar gewoon niet goed genoeg is. Van Diemen, Wynia en Oort zijn gestopt, Livingston ook lijkt me (leeftijd) en de Hoogsteentjes zullen denk ik nog wel ergens spelen. Stanislav Nazarov heeft overigens ook de Nederlandse nationaliteit tegenwoordig, die mag ook nog opgeroepen worden dacht ik.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_34590629
Is er voor ijshockey net zoiets als voetbalinbeeld.nl ? Een soort overzicht waar je kunt zien waar je welke match kunt volgen? =)

Sorry voor die domme vragen steeds :$
pi_34590770
bij www.sopcast.com heeft regelmatig NHL wedstrijden op zaterdagnacht.

Oort en misschien Wynia zijn ongetraind beter dan sommige Nederlanders dus die kunnen best een return maken bij het WK
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 29 januari 2006 @ 20:58:43 #154
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34593067
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
bij www.sopcast.com heeft regelmatig NHL wedstrijden op zaterdagnacht.

Oort en misschien Wynia zijn ongetraind beter dan sommige Nederlanders dus die kunnen best een return maken bij het WK
Probleem is dat Oort leraar is en ook Wynia een gewone baan heeft. Het zou absoluut toegevoegde waarde zijn, maar begrijpelijk dat ze er niet bij zijn. Als Nederland zich voor de Olympische Spelen had gekwalificeerd, waren ze er geweest, zeker weten... profiteurs
pi_34621618
Leuke vakantie. 3 weken B-WK spelen

Waar hebben ze die baan? Canada beide?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34626925
TSN.ca Staff

1/30/2006 2:09:11 PM

The Carolina Hurricanes have acquired Doug Weight and 27-year-old Finnish forward Erkki Rajamaki from the St. Louis Blues.

In exchange, Carolina gave to the Blues three draft picks and three players. The package includes:

- Carolina's first-round pick in 2006.
- Toronto's fourth-round pick in 2006, previously acquired by the Hurricanes.
- Chicago's fourth-round pick in 2007, previously acquired by the Hurricanes.
- Tough guy forward Jesse Boulerice, a 27-year-old eighth-year pro
- Forward Mike Zigomanis, a 25-year-old fifth-year pro
- Magnus Kahnberg, 25, an unsigned Carolina draftee from Sweden who will become an unrestricted free agent on July 1

Weight is scheduled to become an unrestricted free agent on July 1. At this point in time, Weight is considered by both the Hurricanes and himself to be a "rental" for the balance of this season.

Related Info
Predators acquire Sillinger from Blues
Numbers Game: Weight goes to Carolina
Although the Weight trade is not related to the ongoing ownership issues with the Blues, sources tell TSN it finally looks as though the franchise will be sold to a group headed by former New York Ranger executive Dave Checketts, who has been in on-again, off-again negotiations to buy the team for months now.

Sources say the deal was supposed to be finalized over the weekend, but that did not happen. Whether it's just a minor delay or yet another snag that could cause problems remains to be seen, but the sense is that Checketts' group will be able to close the deal to purchase the franchise

Weight, 35, is the Blues' leading scorer with 44 points in 47 games this season. A productive offensive centre throughout his career, Weight will be an unrestricted free agent at season's end. He's earning $5.7-million this year.

In 960 career games with the Blues, Oilers and Rangers, Weight has 235 goals and 637 assists for 872 points, adding 55 points in 68 career playoff games.

Boulerice, an enforcer, has zero points and 51 penalty minutes in 26 games this year. He has 10 points and 291 penalty minutes in 153 career games with the Flyers and Hurricanes. He's earning $501,600 this year.

Zigomanis has not been able to stick with the Hurricanes this year and has one goal in 21 NHL games, while putting up 13 points in 11 games with the Lowell Lock Monsters of the AHL. He has seven points in 57 career NHL games and makes $450,000.

Kahnberg, a 6-foot-2, 192-pound winger, is playing for Vastra Frolunda in Sweden He was a seventh round pick of the Hurricanes in 2000 and has 14 goals and 25 points in 37 games this season.

Rajamaki was reassigned on December 20 from Peoria in the AHL to the Espoo Blues in Finland, where he has two points and 65 penalty minutes in 12 games

De Canes willen de Stanley Cup zo te zien
  dinsdag 31 januari 2006 @ 02:20:32 #157
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34637730
Yzerman scoort z'n 200e powerplay goal.

Erg netjes.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 03:34:08 #158
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34638311
Typisch Red Wings geklooi.

Van 4-0 voor nu op 4-3.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34638372
Nog maar 75 Play-off goals te gaan voor Stevie Y
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:00:30 #160
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34648076
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuke vakantie. 3 weken B-WK spelen

Waar hebben ze die baan? Canada beide?
Ik geloof het wel ja, maar van Oort weet ik het niet zeker.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 31 januari 2006 @ 15:13:26 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34648493
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Canes willen de Stanley Cup zo te zien
Moeten ze eerst voorbij de Avs
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_34657343
Av´s halen de Western Conference final niet
pi_34694056
Ga ook maar weer eens kijken...
in navolging op de Nederlandse bekerfinale die ik heb bijgewoond (en glasrijk werd gewonnen door de Trappers)
Redelijke omslachtige TVP
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:41:05 #164
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34697891
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef Guard het volgende:
[...]
in navolging op de Nederlandse bekerfinale die ik heb bijgewoond (en glasrijk werd gewonnen door de Trappers)

En welkom!
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:59:23 #165
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_34698693
quote:
Glasrijk? Die beker is toch van metaal?
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_34699222
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:59 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Glasrijk? Die beker is toch van metaal?
Glansrijk dus...
Tiepvoud doet niets af aan de overwinning
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:52:44 #167
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34700806
quote:
Meer liefhebbers.
pi_34701048
Volg de NHL maar met 'n half oog,vergeleken met de NFL en MLB dan....

My favorite team zijn de Red Wings,komt omdat Fedorov daar vroeger speelde...
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:27:40 #169
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34701960
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Royal_Flush het volgende:
Volg de NHL maar met 'n half oog,vergeleken met de NFL en MLB dan....

My favorite team zijn de Red Wings,komt omdat Fedorov daar vroeger speelde...
De Red Wings en ook nog de Steelers, jij hebt smaak man.

Nog twee weken hockey en dan op naar Italie.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:52:17 #170
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34702569
Ik vond de Penguins altijd wel stoer, vooral door LeMieux. Wat een koning
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 februari 2006 @ 08:56:01 #171
Rawr
pi_34706421
Laat ik nou een retro vintage jersey van de Pens hebben, met zijn naam en rugnummer erop
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:19:29 #172
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34708064
Kronwall is terug bij de Wings! 2 Assists in zijn eerste wedstrijd, niet verkeerd. Alleen lullig voor TEam Sweden dat ze bij Detroit hebben gezegd dat hij voor de Olympics hooguit een wedstrijd of twee bij het farmteam zou spelen.
Sowieso jammer, er zijn wel meer van dit soort gevallen waarin een speler wel kan, maar eigenlijk niet mag gaan van zijn team (Lehtonen bijvoorbeeld). Er was zelfs even sprake van dat Forsberg niet zo gaan, maar dat lijkt nu wel zekerder te zijn.
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:45:41 #173
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_34708687
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:19 schreef WasQ het volgende:
Kronwall is terug bij de Wings! 2 Assists in zijn eerste wedstrijd, niet verkeerd. Alleen lullig voor TEam Sweden dat ze bij Detroit hebben gezegd dat hij voor de Olympics hooguit een wedstrijd of twee bij het farmteam zou spelen.
Sowieso jammer, er zijn wel meer van dit soort gevallen waarin een speler wel kan, maar eigenlijk niet mag gaan van zijn team (Lehtonen bijvoorbeeld). Er was zelfs even sprake van dat Forsberg niet zo gaan, maar dat lijkt nu wel zekerder te zijn.
In het geval van Forsberg was het vanwege zijn liesblessure, die gelukkig mee bleek te vallen.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_34711645
Lundqvist staat nu 2e in de goalie stats (zowel GAA als SV%). Gisteren weer geweldig gedaan tegen de Penguins.

Norström was ook even sprake van dat hij af zou haken, maar ook dat valt mee. Zelfde geldt voor Näslund.

Maar even terug komend op Kronwall:

Ik had tot gisteren redelijk wat sympathie voor de Red Wings (Zetterberg, Lidström, Franzen, Homer etc), maar met deze actie hebben ze het definitef verkloot bij mij. Doordat Bengt-Åke een vervanger voor Kronwall heeft aangewezen moet er eerst weer een defender geblesseerd afhaken, voordat Kronwall opgeroepen mag worden. Ken Holland heeft BÅG gewoon misleid. Bedrog van dit kaliber moet, indien het nu niet meer mogelijk is dan maar in de toekomst, zwaar bestraft worden. Zowel de IIHF als de NHLPA moeten actie ondernemen tegen zulke personen en acties.
Indien de teams de OS zo willen degraderen als toernooi (het is niet alleen Kronwall, maar ook Lehtonen en eigenlijk Kipper) verdienen ze nog een lock-out van een aantal jaar. Door zo'n opstelling mag van mij die hele ijshockey industrie in Noord Amerika wel omvallen. Gaan we lekker in Europa hockeyen.

Hoop persoonlijk dat Sweden Hockey en BÅG sterk genoeg in hun schoenen staan om te proberen dit nog ongedaan te maken, maar dat zal wel weer niet. Ze zijn te soft. Enige oplossing die ik zie is dat Tjärnqvist komende week helemaal de vernieling in gebeukt wordt (hij hoeft maar 3 weken er uit te liggen), zodat we Kronwall als vervanger van hem kunnen oproepen. Datzelde mag ook nog wel gebeuren met Hannula en J Jönsson (maar dat zijn gewoon slechte keuzes van BÅG), zodat Nillson en Homer ze kunnen vervangen.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:43:45 #175
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34712973
't Is pas een schande dat Holmstrom niet gaat.

Bedrog van het ergste kaliber.

pi_34713013
Zo goed is Holmstrom niet, maar wel een prima speler voor de goal op de PP
pi_34714083
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:43 schreef popolon het volgende:
't Is pas een schande dat Holmstrom niet gaat.

Bedrog van het ergste kaliber.

De Canadezen zijn geïnfiltreerd bij de Tre Kronor in de vorm van Bengt-Åke Gustafsson.
O-H-I-O; Buckeyes
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 februari 2006 @ 17:27:06 #178
Rawr
pi_34733750
Vanavond weer Detroit at Colorado!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:30:10 #179
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34745533
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond weer Detroit at Colorado!
Was heel leuk.

Een lekkere shutout.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 februari 2006 @ 05:12:31 #180
Rawr
pi_34751488
Heh gatver, de Avs lopen wel aan te klooien de laatste week
pi_34827293
Ben het de laatste tijd even niet meer zo goed aan het volgen. Hoe staan de zaken ervoor met nog een weekje te gaan voor de OS?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 februari 2006 @ 14:40:02 #182
Rawr
pi_34828581
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 februari 2006 @ 14:31:26 #183
Rawr
pi_34864001
Avs winnen met 5-2 van de Oilers
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:16:03 #184
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34887242
Leuk, een gokschandaal in de NHL.

Gretzky is er ook bij betrokken: Liet z'n vrouw wedden.
pi_34888013
Hoop dat Phillie Stanley Cup pakt dit jaar.

Mijn favoriete Blackhawks presteren al jaren dramaa.

Gelukkig maakten de White Sox dit jaar al veel goed en ook de Bears hadden een redelijk seizoen
pi_34890135
Rangers winnen van Ottawa. 5-1
O-H-I-O; Buckeyes
  donderdag 9 februari 2006 @ 04:43:54 #187
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34890152
En de Red WIngs met een mooie 6-0 shutout op Nashville.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 00:29:34 #188
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34923199
Gretzky nog zwaarder in de problemen, de beerput gaat nu open.

Een gokschandaal, wheheh.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 00:34:49 #189
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34923355
Dit kan nog leuk worden Reclame voor de sport etc... Bah... Gretzky schijnt alles behalve de enige te zijn. De naam die het meeste genoemd wordt is trouwens Rick Tocchet.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 februari 2006 @ 09:04:05 #190
Rawr
pi_34928025
Woei, Avs winnen met 2-1 van de Wild
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:30:37 #191
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_34929506
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 00:34 schreef WasQ het volgende:
Dit kan nog leuk worden Reclame voor de sport etc... Bah... Gretzky schijnt alles behalve de enige te zijn. De naam die het meeste genoemd wordt is trouwens Rick Tocchet.
Tocchet als aanjager, mw. Gretzky als een van de leden van de gokkring en Wayne die hem vraagt hoe zijn echtgenote buiten schot kan blijven... Het enige slimme wat Gretzky had kunnen doen was Tocchet direct ontslaan, maar daar zijn ze blijkbaar te goede vrienden voor.
pi_34931973
Gretzky heeft Tocchet niet ontslagen maar die is voor onbepaalde tijd op non-actief gezet door Bettman
pi_34949979
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avs winnen met 5-2 van de Oilers
en dat vind jij goed nieuws?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:01:45 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34953866
Wayne Gretzky said he's "done nothing wrong," and his wife denied placing bets with a nationwide gambling ring on his behalf.

Ik geloof er niks van, ik heb de interviews gezien en Wayne komt nou niet echt overtuigend over.

't Schijnt te gaan om een redelijk groot bolwerk waar waarschijnlijk nog veel meer bekende sporters bij betrokken zijn.
pi_34986160
Jagr zet de Rangers op voorsprong. Lijkt in vorm voor de OS.
pi_34989989
Rangers winnen weer. Nu met Weekes. Hebben nu 78 pt uit 58 games.
Jagr leidt stats met 88 pt. (40 goals en 48 assists)
Lundqvist 3e in gaa (2.09) en 1e in svs% (.927)
O-H-I-O; Buckeyes
pi_35038043
Die Jagr is zijn onbeschoft hoge salaris dubbel en dik waard zeg
  maandag 13 februari 2006 @ 15:30:10 #198
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_35038548
Dit seizoen zeker ja! Als iemand het topsalaris verdient, is hij het...
  Moderator / Redactie FP maandag 13 februari 2006 @ 15:57:33 #199
Rawr
pi_35039727
Popo, gefeli met je 6-3

maandag 13 februari 2006 @ 15:58:51 #200
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35039792
The Red Wings will head into the NHL's Olympic break with the League's best record after a 6-3 win over the Avalanche on Sunday

Het wil maar niet lukken voor Colorado om de Wings te verslaan.

GP:57
W:39
L:13
OT:5
PTS:83
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Popo, gefeli met je 6-3

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')