*Nadenkt over een strategisch punt voor aanvalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*benodigdheden voor virtuele food-fight alvast klaarzet...
![]()
't is niet pieken en dalen... maar meer vlak landschap en dalenquote:
Aawww, knuffff...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't is niet pieken en dalen... maar meer vlak landschap en dalen
nog niet helemaal optimaal dus...
maarja
Als je de dalen nu eens probeert te zien als de nullijn, en het vlakke landschap als de pieken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't is niet pieken en dalen... maar meer vlak landschap en dalen
nog niet helemaal optimaal dus...
maarja
lolquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je de dalen nu eens probeert te zien als de nullijn, en het vlakke landschap als de pieken?
(think positive, dude!)
Het voordeel is natuurlijk dat het nooit negatief kan worden, maar alleen positief (en iets minder positief)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
lol
't idee van 't negatieve als norm nemen vind ik ook niet geweldig
lol ja, das wel waarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het voordeel is natuurlijk dat het nooit negatief kan worden, maar alleen positief (en iets minder positief)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef Xilantof het volgende:
zow, een deel is voor zondag al klaar gemaakt.
morgen gaat niet lukken vrees ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je mag eventueel ook al morgen wat komen dumpen hoor
Ik hoop alleen dat het allemaal gaat werken en dat we niet teveel last hebben van het daglicht
een klein schalige meet bij Pdehoog..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef -Marjo- het volgende:
Wat voor leuks gaan jullie doen zondag?
*Schrik!!!quote:
gezellie!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
een klein schalige meet bij Pdehoog..
jeps...quote:
Kort maar krachtig dus...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
jeps...
jammer dat ik alleen ook weer vroeg weg moet door een druk ander schema...
Uiteraardquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
morgen gaat niet lukken vrees ik.
't is trouwens toch mogelijk de auto bij jou even voor je "deur" te zetten voor het uitladen van mijn spul?
Jou op de foto zettenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef -Marjo- het volgende:
Wat voor leuks gaan jullie doen zondag?
Oké danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeeeeeeeey allemaal ben ik weer![]()
Mauro is net wegwas gezellig
Nee!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jou op de foto zettenWeet je dat niet meer
quote:
Jaaaaaaquote:
Dan wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zal zeker wel goed komen, hijs erg aardig enzo
ik vind em zelfs leuker dan ........ sorry
![]()
Doe nou nietquote:
Misschien toch niet zo'n slecht idee van jullie laatst.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:00 schreef RonaldV het volgende:
Ik geloof dat PdH vanmiddag gelijk had. Kunnen we niet een beetje doen alsof het hier FOT is?
Probeer hier anders even...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik mis iets PoseidonVS over wat er vanmiddag hier aan de hand was?
Ik heb vanmiddag dit gepost:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb met verbazing de snelheid van de posts en de MSN-achtige lulpraat zitten bekijken. Niet dat ik nou veel beter ben zo af en toe, maar jullie komen beide uit GC volgens mij en daar is de SC verboden en even later gaat de doorloopsnelheid van een SC-topic hier flink omhoog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg.....wat ik me nou afvraag he......moet dit de nieuwe GCSC wordenEen slowchattopic is leuk, activiteit is ook leuk maar vinden jullie dit nou niet een beetje ver gaan
De snelheid waarmee die dingen dicht worden getikt is wel erg hoog nu
Geen idee, ik heb niet alle slowchattopics van vanmiddag gelezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik post al lange na niet meer in GCquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag dit gepost:
[..]
Ik heb met verbazing de snelheid van de posts en de MSN-achtige lulpraat zitten bekijken. Niet dat ik nou veel beter ben zo af en toe, maar jullie komen beide uit GC volgens mij en daar is de SC verboden en even later gaat de doorloopsnelheid van een SC-topic hier flink omhoog.
Bedankt. Al gezienquote:
Half 4. 1 hele pagina terugquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet alle slowchattopics van vanmiddag gelezen.
En het was ook meer richting Ronald bedoeld, die snapt hem vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |