Hetzelfde liedje als vandaagquote:
Nou zegquote:
Eigenlijk wel jammerEsto, berichten spraken over nevel en later zon ... dus eigenlijk vroeg uit de veren zien te komen. Lijkt aantrekkelijk mooi weer te worden.quote:
Mauroquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef IntruderAlert het volgende:
Hey speedy,
Ik sta op de laatste foto
Gave foto's op je site.
Heb je de resultaten hier @ fok! nog niet gezien?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mauro![]()
klopt, die andere was te veel bewogen en deze vond ik gewoon de mooiste
en thnx
waar is jou collectie joh
aangezien jij meer dan mij hebt geschoten
Hey S.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, voor jou ook een goedenacht dus.
Nee. Ik was bijna de hele avond weg.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, dat heb ik wel.
Heb jij zaterdag de FOT topics nog een beetje doorgebladerd?
Klopt. (sorry voor late reactie). En nu ben ik slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Schanulleke het volgende:
Oh, vandaar. Jij bent lekker bezig geweest bij een supermarkt zag ik?
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ok. Trusten.
(ben net wakker geworden op mijn toetsenbord)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammerEsto, berichten spraken over nevel en later zon ... dus eigenlijk vroeg uit de veren zien te komen. Lijkt aantrekkelijk mooi weer te worden.![]()
Goeiemorgen Estoquote:Op zondag 15 januari 2006 11:11 schreef Esto het volgende:
[..]
Nou zeg... Te laat... Ik kom net m'n bed uit
Goeiemorgen Mod .... accu's opgeladen van de cam ... tis gaaf weer, maar wel fris denk ik zo.quote:
Ze zijn weer helemaal volquote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen Mod .... accu's opgeladen van de cam ... tis gaaf weer, maar wel fris denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |