Mijn mama is heel trots op mequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef innerSheep het volgende:
[..]
zoooooo heb je dat helemaal zelf verzonnen? je moeder zal wel trots op je zijn! ga nou maar weer tmf kijken
Is er toch nog 1 moeder trotsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef innerSheep het volgende:
[..]
zoooooo heb je dat helemaal zelf verzonnen? je moeder zal wel trots op je zijn! ga nou maar weer tmf kijken
echt waar? was dat geen argument?? zoek eens op wat sarcasme is als je wil.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
het is geen argument, het zijn 2 icoontjes welke betekenen "ik kots op jou"
ik heb er 2 van gemaakt om het wat extra kracht bij te zetten
Vandaar dat ik ook de Fok! messias ben !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:27 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
offtopic:
wtf, precies op het moment dat ik rosenrot oh rosenrot uit mn speakers hoorde merkte ik jou sig op![]()
eeehhh oja, TS moet betalen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef Kaneelstok het volgende:
FF weer ontopic mensen, het zou zonde zijn als dit juweeltje op slot moet
mijn reactie was ook sarcastisch,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef innerSheep het volgende:
[..]
echt waar? was dat geen argument?? zoek eens op wat sarcasme is als je wil.....
een agent geldt zowieso als 2 getuigen omdat ze een eed hebben afgelegdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef Krizzle19 het volgende:
MAAR EH, was die politiemeneer met een collega? Want dan sta je dus ook een stuk minder stevig in je schoenen als je een bezwaarschrift indient.
1 of 2 collega's je blijft wel even goed in je schoenen staan hoor.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef Krizzle19 het volgende:
MAAR EH, was die politiemeneer met een collega? Want dan sta je dus ook een stuk minder stevig in je schoenen als je een bezwaarschrift indient.
Jah, maar dan is het zijn woord tegen de jouwe.. dan zou hij je overdag een bekeuring kunnen geven voor het rijden zonder licht? (Mits je niet in een tunnel rijdt danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:33 schreef Dulk het volgende:
[..]
een agent geldt zowieso als 2 getuigen omdat ze een eed hebben afgelegd![]()
Dus omdat die man zijn werk doet ga je hem maar uitschelden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:59 schreef diep-in-de-war het volgende:
blablala ik ging alleen maar lopen fucken omdat die gast niet eens tegen me sprak, hij liep meteen terug naar zijn bussie om een bekeuring uit te schrijven voor iets wat ik niet gedaan heb. kom op zeg, ik kon er toch niet meer onderuit komen.
hij deed zijn werk niet, hij wou me gewoon bekeuren omdat ie me niks kon maken voor het inhalen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus omdat die man zijn werk doet ga je hem maar uitschelden?
my point exactly.... volwassen van hem he?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Politieagenten worden altijd eerder geloofd bij getuigenissen, jammer voor je.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef diep-in-de-war het volgende:
ach ik probeer het gewoon. ik heb zoiets van als je geflitst wordt ofzo oke. maar nu hebben ze niks.
hoezo jou punt, waarom zei je het dan niet gewoonquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:36 schreef innerSheep het volgende:
[..]
my point exactly.... volwassen van hem he?
nee, want voor zover ik weet is dat nog steeds niet verplicht in nederlandquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Jah, maar dan is het zijn woord tegen de jouwe.. dan zou hij je overdag een bekeuring kunnen geven voor het rijden zonder licht? (Mits je niet in een tunnel rijdt dan)
Je snapt er niks van hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef diep-in-de-war het volgende:
ach ik probeer het gewoon. ik heb zoiets van als je geflitst wordt ofzo oke. maar nu hebben ze niks.
Uit de OP kun je toch duidelijk opmaken dat de agent in kwestie een klootzak is die erom vraagt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef innerSheep het volgende:
[..]
als ik dit zo lees ben ik er niet van overtuigd dat TS links en rechts uit elkaar kan houden.... verder is het ook echt HEEL erg dom om op een dergelijke manier een politiebus in te halen, en voor het verrotschelden van die politieagent (en met name WAT hij dan zegt, of hij het nou meent of niet) heb ik ook geen woorden. Die gast doet gewoon zn werk, jij zat fout en nu ga je betalen, niet janken.
dat had ik dus al gedaan....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
hoezo jouw punt, waarom zei je het dan niet gewoon
Ja mama, volwassen van hem he? HEE MAM JA TOCH MAM?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:36 schreef innerSheep het volgende:
[..]
my point exactly.... volwassen van hem he?
Maar jij ook niet...en dat lijkt me het probleem. Zeker omdat het hier geen strafrechtelijke zaak betreft en er dus ook geen sprake is van bewijslast of iets dergelijks is dit wat de agent betreft gewoon een constatering van een overtreding. Ik denk dat jij nu zult moeten bewijzen dat je niet rechts hebt ingehaald, vooral omdat er dus 2 agenten bij waren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef diep-in-de-war het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |