tot op zekere hoogte... maar ik denk dat we kunnen vaststellen dat de opmerkingen van TS naar de agent wel degelijk kwetsend waren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:59 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
en wie bepaald of iets kwetsend is voor anderen, dat is toch ook een mening
en dan voor lul staan voor de rechtbank omdat er 2 agenten tegen jou getuigen dat jij fout zatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:01 schreef cultheld het volgende:
Bezwaarschrift indienenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kunt rijden, je taalgebruik laat te wensen over, je hebt een vervelend grote bek, overtreedt de wet en je schrijfstijl is zwaar kut.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef diep-in-de-war het volgende:
je kunt kanker ook verromantiseren kaneelstok
Videoauto zou toch bewijs moeten kunnen leveren!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef innerSheep het volgende:
[..]
en dan voor lul staan voor de rechtbank omdat er 2 agenten tegen jou getuigen dat jij fout zatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I blame the system!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef beerten het volgende:
[..]
Je kunt rijden, je taalgebruik laat te wensen over, je hebt een vervelend grote bek, overtreedt de wet en je schrijfstijl is zwaar kut.
En da's allemaal de schuold van paars!
wie zegt dat dat opgenomen is? als hij niet in de auto mag kijken wat hij fout heeft gedaan dan hebben ze meestal niks...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Videoauto zou toch bewijs moeten kunnen leveren!
ja en die hebben ze nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Videoauto zou toch bewijs moeten kunnen leveren!
Klopt is zie het, OP is ook zo wazig....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef innerSheep het volgende:
[..]
wie zegt dat dat opgenomen is? als hij niet in de auto mag kijken wat hij fout heeft gedaan dan hebben ze meestal niks...
Zolang je 'ik vind' ervoor zegt is er weinig aan de hand hoor. Of het slim is om een agent zo te benaderen is een heel ander verhaal. Als ik een onterechte boete dreig te krijgen benader ik zo'n agent heel anders..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lolz, wie heeft je dat wijsgemaakt?
Een mening is idd vrij heilig in Nederland, maar als die mening een doodsbedreigins is, wat jij dus zegt, kunnen ze je dus echt wel meenemen.
Al was snor in zn 1tje, het is jouw woord tegen het zijne en dat verlies jij altijd. Met 3 onafhankelijke getuigen heb je misschien een kansje, heb je die niet ben je het bokkiequote:Bezwaarschrift indienen kan, maar lijkt vrij nutteloos als zij met z'n 2en zijn geweest.
heb jij de situatieschetsen wel goed bekeken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef innerSheep het volgende:
[..]
en dan voor lul staan voor de rechtbank omdat er 2 agenten tegen jou getuigen dat jij fout zatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahahahaha jij bent echt grappigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:06 schreef Kaneelstok het volgende:
Dit is weer 1 van de aanwijzingen dat nederland net als de rest van de wereld zich beweegt richting een totalitaire POLITIESTAAT.
THE EARTH IS BEIING TURNED INTO A PRISON PLANET
MAKE A STAND!!!
http://www.prisonplanet.com/
oh heheheh dan heb ik het indd verkeerd gelezen, dan staattie voor lul tegenover 1 agent... big dealquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:07 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
heb jij de situatieschetsen wel goed bekeken?
er zat maar 1 agent in het brakke busje
Alsof je naar de rechtbank moet vanwege een bezwaarschrift n.a.v. een boetequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:08 schreef innerSheep het volgende:
[..]
oh heheheh dan heb ik het indd verkeerd gelezen, dan staattie voor lul tegenover 1 agent... big deal
geen idee eigenlijk, ik kom persoonlijk niet zo veel in contact met justitie dus in deze zal ik jou maar op je woord geloven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof je naar de rechtbank moet vanwege een bezwaarschrift n.a.v. een boeteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan moet ik eerst jou familie eruit jagenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:07 schreef innerSheep het volgende:
[..]
hahahahaha jij bent echt grappig
nee maar serieus, moet je niet ergens een bos gaan bezetten ofzo?
anders leer je eerst effe nederlands.... je bedoelt "jouw" als bezittelijk voornaamwoord, schrijf het dan ook zo... verder is het cheap shot, maar je zal wel niet zo slim zijn gezien het feit dat je niks beter kon verzinnen dan de gequote opmerking... ik zal je er vanwege je IQ niet teveel op afrekenenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
dan moet ik eerst jou familie eruit jagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
dan moet ik eerst jou familie eruit jagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerst betalen, daarna mag je pas bezwaar maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef diep-in-de-war het volgende:
beter, leuk briefje opstellen en klaar ben ik.
Laat je nog wel even weten of het je gelukt is om je centjes kwijt te raken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef diep-in-de-war het volgende:
beter, leuk briefje opstellen en klaar ben ik.
als je dan toch zon taalpurist bent waarom gebruik je dan 2 talen door elkaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:17 schreef innerSheep het volgende:
[..]
anders leer je eerst effe nederlands.... je bedoelt "jouw" als bezittelijk voornaamwoord, schrijf het dan ook zo... verder is het cheap shot, maar je zal wel niet zo slim zijn gezien het feit dat je niks beter kon verzinnen dan de gequote opmerking... ik zal je er vanwege je IQ niet teveel op afrekenen
Whehe dan hoop ik dat hij jou oppakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef diep-in-de-war het volgende:
wat is er fendy zit je pappa bij de politie ofzo?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef diep-in-de-war het volgende:
wat is er fendy zit je pappa bij de politie ofzo?
je bent zelf de enige die op "Tuurlijk" gestemd heeft of niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef diep-in-de-war het volgende:
kijk 50 50 dat schiet op
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
TS moet gewoon betalen
gestemDquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef diep-in-de-war het volgende:
en ja ik heb zelf ook gestemtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:25 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goed argument!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
offtopic:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
het is geen argument, het zijn 2 icoontjes welke betekenen "ik kots op jou"quote:
zoooooo heb je dat helemaal zelf verzonnen? je moeder zal wel trots op je zijn! ga nou maar weer tmf kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef Krizzle19 het volgende:
innerSHEEP zo mak als een lammetje, volgeling van de massa.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.InnerSHIIIITJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop