stop stalking me. ik moet morgen weer werken daarom reed ik naar amsterdam.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lul niet!
Je hebt vakantie want je hebt gewerkt tijdens de kerst......
Wat loop jij verschrikkelijk sneu te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef innerSheep het volgende:
[..]
ik zie zojuist dat "effe" wel gewoon als bijwoord in de dikke van Dale staat
Maar als je de TS wat beter kent (en ja dat ken ik) dan weet je ook dat hij dit niet zomaar verzint.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gheg. Ga een dag meelopen met de politie, dan zie je dat iedereen vindt dat de politie een "foute" beslissing maaktIk zeg alleen dat je niet blind af moet gaan op de TS en zijn verhaal, zoals hij nu overkomt op mij is niet al te best voor een situatieschets
En ja, ik heb meegelopen met de politie, een week. Notoire hardrijders, asocialen, leugenaars, criminelen, noem het maar op, alles meegemaakt. En gewoon glashard liegen als ze iets gevraagd word, of plotseling "geheugenverlies" lijden als het erom aankomt. Been there, done that. In mijn optiek is de TS nummertje-zoveel die dit gedrag vertoond.
Lul niet zo stom, je vergelijkt een niet-strafbaar feit (Overdag fietsen zonder licht) met een strafbaar feit (rechts inhalen)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:46 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Klopt, maar als die agent dat dus beweerd, zou hij je dus zomaar een bekeuring kunnen uithschrijven. Maar dat geldt helemaal niet. Hetzelfde zouden ze nu dus net zo goed kunnen flikken. Omdat ze toch in hun recht staan en hun quota moeten halen.
I try toquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:48 schreef X_X het volgende:
[..]
Wat loop jij verschrikkelijk sneu te doen![]()
Nou ga dan geen 120 rijden waar je 100 mag.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef Dulk het volgende:
[..]
dat slaat natuurlijk ook nergens op he, die beredenering van jou![]()
Jah het gaat om het feit dat je een bekeuring krijgt, voor iets wat niet strafbaar is...VOOR NIX.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lul niet zo stom, je vergelijkt een niet-strafbaar feit (Overdag fietsen zonder licht) met een strafbaar feit (rechts inhalen)
maar met het enige verschil dat rechts inhalen verboden is en ze kunnen je daar dus inderdaad een boete voor geven en dat zal de rechter dan ook beslissen als je deze sanctie laat voorkomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:46 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Klopt, maar als die agent dat dus beweerd, zou hij je dus zomaar een bekeuring kunnen uithschrijven. Maar dat geldt helemaal niet. Hetzelfde zouden ze nu dus net zo goed kunnen flikken. Omdat ze toch in hun recht staan en hun quota moeten halen.
Rechts inhalen is strafbaarrrrrrrrquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Jah het gaat om het feit dat je een bekeuring krijgt, voor iets wat niet strafbaar is...VOOR NIX.
Dat zal best, maar feit blijft dat zijn gedrag in dit geval negatief zal uitpakken voor hem.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:48 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Maar als je de TS wat beter kent (en ja dat ken ik) dan weet je ook dat hij dit niet zomaar verzint.![]()
Eh nee.... gewoon beweren dat je niet rechts inhaalde....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou ga dan geen 120 rijden waar je 100 mag.
Zo zit je gewoon zelf al fout.
Wat ga je dan zeggen bij hoger beroep ?
Ik reed 20 km te hard en toen beweerde die politiebus dat ik rechts inhaalde
Nou ik ken de politie beter en weet dat ze je gewoon niks kunnen maken als je niks fout doetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:48 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Maar als je de TS wat beter kent (en ja dat ken ik) dan weet je ook dat hij dit niet zomaar verzint.![]()
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef Dulk het volgende:
[..]
maar met het enige verschil dat rechts inhalen verboden is en ze kunnen je daar dus inderdaad een boete voor geven en dat zal de rechter dan ook beslissen als je deze sanctie laat voorkomen.
Maar als je dus de "fictieve" boete laat voorkomen van "overdag rijden zonder licht aan op een fiets" zal de boete worden vernietigd, omdat dit niet verplicht is, en ook niet in het wetboek staat
(ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg, heb me dag niet echt)
Rechts inhalen is zeer strafbaar in dit land.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Jah het gaat om het feit dat je een bekeuring krijgt, voor iets wat niet strafbaar is...VOOR NIX.
Dat blijkt maar weer hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou ik ken de politie beter en weet dat ze je gewoon niks kunnen maken als je niks fout doet
JA!!!! en dan had de desbetreffende agent dat toen maar moeten constateren, en daar werk van moeten maken, en niet iets anders verzinnen want dat is bull shit!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou ga dan geen 120 rijden waar je 100 mag.
Zo zit je gewoon zelf al fout.
Wat ga je dan zeggen bij hoger beroep ?
Ik reed 20 km te hard en toen beweerde die politiebus dat ik rechts inhaalde
En jij denkt dat politieagenten dat doen? Die eed die ze afleggen betekent niks voor hen wil je dus eigenlijk zeggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdek kom ook niet helemaal goed uit men woorden. Maar ik bedoel dus, dat als een agent in zijn eentje jou een bekeuring uit mag schrijven voor iets wat je niet gedaan hebt(zoals de TS blijkbaar) dat hij dan net zo goed allerlei boetes en overtredingen kan gaan verzinnen, en die uit gaan schrijven.
Maar de TS heeft niet rechts ingehaald...LEZENquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rechts inhalen is zeer strafbaar in dit land.
Nou nee... Tuurlijk betekent dat wel iets. Maar vast niet bij iedereen. Maar ik bedoel er maar mee aan te geven dat het dan dus niet zo moeilijk is om een bekeuring uit te schrijven voor iets wat niet eens is gebeurd. (volgens de agent dan dus wel..)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En jij denkt dat politieagenten dat doen? Die eed die ze afleggen betekent niks voor hen wil je dus eigenlijk zeggen?
Zijn woord tegen die van de politie.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Maar de TS heeft niet rechts ingehaald...LEZEN![]()
en daarom hebben ze die eed dus afgelegd, als het goed is doen ze dat nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdek kom ook niet helemaal goed uit men woorden. Maar ik bedoel dus, dat als een agent in zijn eentje jou een bekeuring uit mag schrijven voor iets wat je niet gedaan hebt(zoals de TS blijkbaar) dat hij dan net zo goed allerlei boetes en overtredingen kan gaan verzinnen, en die uit gaan schrijven.
precies, omdat de agent geen meet apparatuur had heeft ie maar iets anders verzonnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef Dulk het volgende:
[..]
JA!!!! en dan had de desbetreffende agent dat toen maar moeten constateren, en daar werk van moeten maken, en niet iets anders verzinnen want dat is bull shit!!!
Het gaat niet voorkomen. De OvJ gaat hard lachen om daarna het bezwaar te verscheuren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef Dulk het volgende:
[..]
JA!!!! en dan had de desbetreffende agent dat toen maar moeten constateren, en daar werk van moeten maken, en niet iets anders verzinnen want dat is bull shit!!!
Kans is super klein dat ze je geloven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh nee.... gewoon beweren dat je niet rechts inhaalde....
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Maar de TS heeft niet rechts ingehaald...LEZEN![]()
Het ging hierover, moppie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:51 schreef diep-in-de-war het volgende:
ze bekeuren mij voor iets wat ik niet doe. dat kan niet. je mag toch ook niet veroordeeld worden voor iets wat je niet gedaan hebt.
Ook een optie idd.. Plus het feit dat ie mischien de TS wel heeft bekeurd omdat ie over de vluchtstrook rechts inhaalde (om zen auto voor oom agent aan de kant te zetten) Maar das wel heel ver gezochtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
precies, omdat de agent geen meet apparatuur had heeft ie maar iets anders verzonnen![]()
Dat zeg ik schat, hij heeft het niet gedaan, en toch word ie bekeurdquote:
Iets anders verzinnen kan echt nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef Dulk het volgende:
[..]
Wat is dat voor debiele actie dan? Hij kan toch gewoon achter de bus stoppenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:56 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Ook een optie idd.. Plus het feit dat ie mischien de TS wel heeft bekeurd omdat ie over de vluchtstrook rechts inhaalde (om zen auto voor oom agent aan de kant te zetten) Maar das wel heel ver gezocht![]()
Daar doelde ik niet op.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kans is super klein dat ze je geloven.
dan kun je toch niet meer wegkomenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is dat voor debiele actie dan? Hij kan toch gewoon achter de bus stoppen![]()
Jij hebt kennelijk onomstotelijk bewijs.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Dat zeg ik schat, hij heeft het niet gedaan, en toch word ie bekeurd![]()
In Amerika (jajaja, slepen we die er weer ff bij) laten ze je ook altijd voor hun auo stoppen. Wat zit daar voor strategie achter dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
dan kun je toch niet meer wegkomen
Maar dat is wel de aanleiding tot de mogelijke foutquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op.
Je had het over die 20 km per uur te hard. Dat hebben ze niet geconstateerd, dus dat ga je ook niet roepen, mocht je voor de rechter moeten komen.
Wellicht, maar dan nog!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dat is wel de aanleiding tot de mogelijke fout
grappig, van die mensen die alles een broodje aap vinden omdat ze zelf niks meemakenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:03 schreef Repeat het volgende:
bullshit verhaal.
jouw hoofd gelukkig welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:04 schreef Repeat het volgende:
Ook nog eens niet grappig, als het dat nou nog was....
Jij maakt wel wat mee, gezien je 'exotische' vriendin!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:04 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
grappig, van die mensen die alles een broodje aap vinden omdat ze zelf niks meemaken
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij maakt wel wat mee, gezien je 'exotische' vriendin!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef Kaneelstok het volgende:
ja , feit is dat de ts een boete krijgt voor iets wat hij zegt niet gedaan heeft te hebben maar daar kunnen wij niet over oordelen want wij waren er niet bij.
jij snapt het niet helemaal volgens mij, de OvJ moet de brief gewoon zo objectief mogelijk beoordelen, als het goed is wordt de desbetreffende agent er ook bijgehaald en wordt zijn constatering gevraagd (ja dat moet de agent nog weten!)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat niet voorkomen. De OvJ gaat hard lachen om daarna het bezwaar te verscheuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |