quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
Eerst ook, het was zomer en zoeen vriend zat achterop.
Ik de hele tijd toeteren ( waarom weet ik niet jeweet )
Houd de politie me aan, rijd hij me klem. Hij kon me een boete geven. Maar ik zei dat ik ff naar een vriend toeterde. Hij zei : nou dan toeter je zeker voor de hele wijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraard zonder boete weggereden. Kzat wel bijna tegen die politie auto op whehe, ik reed zo 30, en hij komt tegemoet. Opeens dik snel voor me stilstaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeh nee gek, der zat iemand achteropquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef diep-in-de-war het volgende:
stond je stil met een hendig sjieke slip?
Leg me alsjeblieft uit hoe een auto dik snel kan stilstaan...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
Eerst ook, het was zomer en zoeen vriend zat achterop.
Ik de hele tijd toeteren ( waarom weet ik niet jeweet )
Houd de politie me aan, rijd hij me klem. Hij kon me een boete geven. Maar ik zei dat ik ff naar een vriend toeterde. Hij zei : nou dan toeter je zeker voor de hele wijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraard zonder boete weggereden. Kzat wel bijna tegen die politie auto op whehe, ik reed zo 30, en hij komt tegemoet. Opeens dik snel voor me stilstaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeh gewoon he, door snel op zijn rem te trappen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:30 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Leg me alsjeblieft uit hoe een auto dik snel kan stilstaan...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je wat het mooie is? Je hebt nog gelijk ook!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh gewoon he, door snel op zijn rem te trappen.
lolleromfg , wat praat jij een poep zeg jostikneusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:00 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Weet je wat het mooie is? Je hebt nog gelijk ook!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maikuuul 4 PresidentJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:04 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
[b]lolleromfg[/b[ , wat praat jij een poep zeg jostikneus
gelukkig niet, anders zat ik op het niveau van jostikneuzenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:07 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En je weet wel wat ik hiermee bedoel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kneus? Ik heb geen smoezen nodig om mijn imago omhoog te houden... (glijpartij, fietspad, dronken...nazi's?)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:07 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
gelukkig niet, anders zat ik op het niveau van jostikneuzen
wtf, dat is onder de gordel krisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Kneus? Ik heb geen smoezen nodig om mijn imago omhoog te houden... (glijpartij, fietspad, dronken...nazi's?)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Af, koest...en in de mand!! Dan laat ik je imago voorlopig nog heel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
wtf, dat is onder de gordel kris
Als je de acceptgiro krijgt 1 euro teveel overmaken, die krijg je na 2 maanden dan weer terug gestortquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef diep-in-de-war het volgende:
ach ik probeer het gewoon. ik heb zoiets van als je geflitst wordt ofzo oke. maar nu hebben ze niks.
En daarna krijg je een dikke hogere boete + administratiekosten enz enz?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Als je de acceptgiro krijgt 1 euro teveel overmaken, die krijg je na 2 maanden dan weer terug gestortom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Standaard procedure bij het overmaken van een bedrag naar het CJIBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wiggerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
mompelt iets over fuck the police
TS rijdt 120 waar 100 mag, haalt politiebus rechts in en krijgt boete voor rechtsinhalen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:22 schreef Drifter__ het volgende:
TS rijdt 120, haalt politiebusje in(neem aan links...), krijgt boete voor rechtsinhalen....huhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of ging het niet zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ROFL, wat een sukkel, en dan gaat ie nog klagen ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
TS rijdt 120 waar 100 mag, haalt politiebus rechts in en krijgt boeten voor rechtsinhalen.
TS beweert vervolgens niet recht ingehaald te hebben.
TS haalt keurig links inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
ROFL, wat een sukkel, en dan gaat ie nog klagen ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Let wel, dat rechts inhalen beweert een politieagent. Aangezien deze is beedigd, ga ik er van uit dat dat de waarheid is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
ROFL, wat een sukkel, en dan gaat ie nog klagen ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:53 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
TS haalt keurig links inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
L-E-Z-E-Nom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en je probleem is?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat beweert TS, politie beweert anders.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Conflict!
Ik heb geen probleem havo-student.... TS heeft een probleem.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:56 schreef kloely het volgende:
[..]
en je probleem is?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop