Vriendingen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Ynske het volgende:
wat voor dingen?
Werk je hier ofzo?quote:
Die wil ikquote:
Sowieso een verschrikkelijke jeukterm wat mij betreft, slechts in mislukte goede bedoelingen overtroffen door 'dinnetje. *ril*.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso een verschrikkelijke jeukterm wat mij betreft, slechts in mislukte goede bedoelingen overtroffen door 'dinnetje. *ril*.
Ik vind vriending altijd wel leuk klinkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso een verschrikkelijke jeukterm wat mij betreft, slechts in mislukte goede bedoelingen overtroffen door 'dinnetje. *ril*.
Onder andere.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zou ik er daarom geen hebben
ik vind dat zo ontzettend denigrerend klinken.quote:
Kun je nog meer mogelijke redenen aandragen danquote:
Ik neem dan altijd maar aan dat bij de laatste paar spellingsvereenvoudigingen het correct gebruik van het Koninklijk Meervoud ook op de schop is gegaanquote:
zullen we samen dingen gaan doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Mokster het volgende:
Ik doe gewoon mijn ding... Mag ik nu niet meer posten hier?
Is niet waar natuurlijk, maar als je zoveel moeite moet doen om zo iemand te krijgen, dan mag je er ook wel enigszins van genieten lijkt mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind dat zo ontzettend denigrerend klinken.
net of we alleen maar goed zijn om de persoon in kwestie te bedienen op zijn wenken om vervolgens weer op de plank geplaatst te worden
het gaat niet om het krijgen, maar het gaat om de manier van aansprekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Is niet waar natuurlijk, maar als je zoveel moeite moet doen om zo iemand te krijgen, dan mag je er ook wel enigszins van genieten lijkt mij![]()
Ding ding-a-dongquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Mokster het volgende:
Ik doe gewoon mijn ding... Mag ik nu niet meer posten hier?
Dat is toch zo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind dat zo ontzettend denigrerend klinken.
net of we alleen maar goed zijn om de persoon in kwestie te bedienen op zijn wenken om vervolgens weer op de plank geplaatst te worden
OK, sorry, het was grappig bedoeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat niet om het krijgen, maar het gaat om de manier van aanspreken
vriending klinkt in mijn oren ontzettend minderwaardig naar mij toe.
ben daar dan ook gewoon niet van gediend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |