Ja ik ken het .. ga ik meestal wat rondlezen op FOK! .. alsof je daar blij van word. Je ziet gewoon de verandering van mentaliteit van die gasten.. denk ik zo vaak van "Doe nou eens normaaaal dan"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vanmorgen was het best nog wel druk.... maar nu begint het weer stil te worden...
Bij jullie ook?
Er zitten dagen bij... was rond oud en nieuw... dan is er echt geen HOL te doen.. dan helpt internet zelfs niet
Ken je dat... open je een Internet Explorer venster en wil je gaan typen... heb je geen idee wat je nu weer moet opzoeken
Meissiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:52 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Zou wel willen posten maar hoe in hemelsnaam, daar heb ik een man voor.....![]()
manneke daar was ik weer......quote:
Ja, ik dacht dat je die wel leuk zou vinden.. plaatje van Phoe stond er niet meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:55 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
manneke daar was ik weer......
Heerlijk kind slaapt ahhh.... bedankt voor pic.. van Jasmijn![]()
Volgens mij bedoelen ze ook... Strol vast in Schiphol tunnelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:14 schreef Magneet het volgende:
Trein vast in de Schipholtunnel
moet Strol daar niet langs?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze ook... Strol vast in Schiphol tunnel
B.. post jij ff een foto, namens je vrouw, van jezelfquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:52 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Zou wel willen posten maar hoe in hemelsnaam, daar heb ik een man voor.....![]()
Wil je gaan shoppen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
B.. post jij ff een foto, namens je vrouw, van jezelf
Nee he?
neeeeeee.... dat laat ik aan jou en Brown over...quote:
Zo!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze ook... Strol vast in Schiphol tunnel
Ik hoop dat je stikt in je etenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:52 schreef Rooiegrapjas het volgende:
*Mouwen opstroopt*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo!!
Je jaarlijkse goeie grap is ook weer gemaakt
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:45 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Ja wil nog een BABY![]()
![]()
![]()
![]()
lekker ding van me
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:45 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Ja wil nog een BABY![]()
![]()
![]()
![]()
lekker ding van me
station neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jep, heb de kaartjes al besteld. Je moet om 12,30 in Roosendaal zijn
Echo , zoooooooooooooo gaafquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Goed , kan niet beter en jij....
Al huilie gedaan bij echo?![]()
Moet je doen wij ook gedaan jaja echt gaaf....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Echo , zoooooooooooooo gaaf
we zitten te denken om bij de 20 weken een 3d echo te doen
krijg je 3d foto`s van die kleine
[afbeelding]
[afbeelding]
DON'T WASTE MY MOTHERFUCKIN' TIME!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:47 schreef Bastard het volgende:
*afwacht op wat komen gaat*
*volkslied neuriet*
Peper het anders nog even in hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
De volgende keer na de [ / quote] de tekst invullen mop
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Peper het anders nog even in he![]()
Heb het al erg snel veranderd hoopte dat je het niet zag, maar ja dom dat ik dat dacht natuurlijk,,,,![]()
creepyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Echo , zoooooooooooooo gaaf
we zitten te denken om bij de 20 weken een 3d echo te doen
krijg je 3d foto`s van die kleine
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hoofd ook.quote:
als er een rij staat te dringen om naar buiten, de bus in te gaan dan moet je via de zijkant naar binnen gaan. Gaat veel snellerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
Grote puinzooi op het spoor...Ik moest met twee veschillende NS bussen terug naar huis.
Uiteindelijk maar een half uurtje extra over gedaan.Je merkt wel dat je na jaren treinen toch een zesde zintuig ontwikkeld voor deze situaties. Waar je moet gaan staan (rechts, rijen gaan altijd naar links
) , aan wie je informatie moet vragen (de blanke NS-medewerker, dat is de baas), etc....
Ja, is goed joh.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef silver-surfer het volgende:
B... Ga je mee roken?
Roken is slecht voor je gezondheidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, is goed joh.
Geeezzzellliiiggggggg rrrooooooooooooooooooooooken
[B. mode]quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Roken is slecht voor je gezondheid
Grappen maken over mij is ook slecht voor jouw gezondheidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Roken is slecht voor je gezondheid
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Oh ... jij moet tot 0.00 uur he...quote:
Goh wat lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ... jij moet tot 0.00 uur he...
Goh.. en ik ga over 45 minuten naar huis..
Ik hoop dat je aangereden wordt door een vrachtwagenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ... jij moet tot 0.00 uur he...
Goh.. en ik ga over 45 minuten naar huis..
en bij jou hoop ik dat de brug open staat.... heeeeeeeeel langquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goh wat lekker
Ik over een dik uur ook.. bonus he
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en bij jou hoop ik dat de brug open staat.... heeeeeeeeel lang
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aangereden wordt door een vrachtwagen
zondag![]()
Wat ga jij eten straks gijs? Thuis, in de warme woonkamer, met een biertje in je hand...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goh wat lekker
Ik over een dik uur ook.. bonus he
Ik eet straks gezellig met mn vrouw samen aan tafel lekker Hache. Staat al de hele dag te pruttelen om het vlees lekker mals te krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat ga jij eten straks gijs? Thuis, in de warme woonkamer, met een biertje in je hand...
Lekker behaagelijk... hmmm..
Je zou maar op een koud kantoor zitten joh..
Update: Nog 24 minuten!
He lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik eet straks gezellig met mn vrouw samen aan tafel lekker Hache. Staat al de hele dag te pruttelen om het vlees lekker mals te krijgen.
Hmm lekker met een biertje daarna, schoenen uit, voeten op tafel. Vanavond lekker top gear kijken.
Oh nog 3 kwartier..
* Jupiler plopt *quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:07 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Haal je strakjes kratje GROLSCHE dan moppie![]()
Ja is goed..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:07 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Haal je strakjes kratje GROLSCHE dan moppie![]()
Laptop toetsenbord hequote:
Kleine toetsen...dikke vingers...quote:
klootzakquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:28 schreef Bastard het volgende:
Maar wat doe ik hier nog eigenlijk
Prettig weekend mensen!
Werk ze Brown!.
Ervaring?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kleine toetsen...dikke vingers...
Ja, ik heb wel eens met mijn pik proberen te tikken.quote:
Die grap is -3 op de schaal van Surferquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens met mijn pik proberen te tikken.
Maar hij is wel schunnig, toch nog 4 punten erbij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die grap is -3 op de schaal van Surfer
Ludoquote:
En Nina is neukbaarquote:
Vroeger was Frits veel leuker. Van wat ik er nu van heb gezien valt t bitter tegenquote:
Je hebt het echt lang niet gezien hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, godver, Sjors![]()
Dat blonde haar zo staat r echt GOED!
Ja joh, ik doe niet moeilijkquote:
Nope, tis wel grappig om het weer eens te zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt het echt lang niet gezien he
tis zijn tweelingbroerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is Frits ook helemaal volgens mij, hij kende Jef niet eensEn die ouwe snoepert weer verliefd, wat een serie is het ook
![]()
![]()
Serieus?quote:
ik vind jou een lul!quote:
quote:
Mocht je willenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:23 schreef Quinny het volgende:
Zo,........... even lekker mijn man pijpen
goed planquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:23 schreef Quinny het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:23 schreef Quinny het volgende:
Denk het ook Brown...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:39 schreef O-Ren het volgende:
[..]
goed plan![]()
nee sjo.....niet inkoppen......
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het valt ook niet op ook he, dat post onder je vrouws account
Wees niet bang het is bij praten geblevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Al dat gepraat over pijpen 's ochtends vroeg
Ben je gaan aftrekkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Al dat gepraat over pijpen 's ochtends vroeg
Waar ga je heen?quote:
Frankrijkquote:
Ik begin 26 januari aan de game, na mn laatste tentamenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:56 schreef Chocobo het volgende:
Oh,.. en DQVIII is God !!
Kamperen noemt ie datquote:een chalet te huren naast de camping
quote:
Twee kids in een tent zag ik even niet zitten... misschien als ze wat ouder zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kamperen noemt ie dat![]()
Ik vond het heeeeerlijk dat kamperen, lekker in een tentje
Maar lijkt me een toffe vakantie met de kids zo hoor
![]()
Ik ben er toen ik klein was een paar keer geweest! Erg mooi, prachtige ruwe natuur, pitoreske vissersplaatsjes, heerlijk eten & drinken....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef Chocobo het volgende:
Lijkt me prachtig Gijs !!
Een van de mooiste delen van Frankrijk imoquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef Nuongirl het volgende:
* Nuongirl is vandaag klusvrouw aan het spelen, heb net al op mijn duim geslagen
Lach niet, of ik spijker je vastquote:
Heb net ook een ouderwets spiegeldeurtje opgehangenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Een van de mooiste delen van Frankrijk imo
* Nuongirl is vandaag klusvrouw aan het spelen, heb net al op mijn duim geslagen
Heeeerlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben er toen ik klein was een paar keer geweest! Erg mooi, prachtige ruwe natuur, pitoreske vissersplaatsjes, heerlijk eten & drinken....
Je gaat vast genieten Gijs.
mocht je links zijn dan zijn 2 linkerhanden ok!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb net ook een ouderwets spiegeldeurtje opgehangen
Echter ging het dit keer goed,.... wonder want ik heb ook 2 linkerhanden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:47 schreef Bastard het volgende:
/me
Maar met hoeveel vingers?quote:
9,5quote:
Ziet er idd erg leuk uit Quin!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef Quinny het volgende:
Ik heb een idee vor een etentje trouwens O-ren
www.borsalino.nl/bojangles
quote:
En nu verwacht je applaus?quote:
quote:
Ook tijdens mijn niet-vrijgezel-tijd kwam ik niet op een forum melden wanneer ik geneukt had.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef Bastard het volgende:
Sprak de vrijgezel sarcastisch.
Denk ook maar dat die aan het geiten is hoor.... zou ik ook niet doen !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook tijdens mijn niet-vrijgezel-tijd kwam ik niet op een forum melden wanneer ik geneukt had.
Die kwast inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef Chocobo het volgende:
Doe mij zo'n kwast
http://www.dumpalink.com/media/1137233886/IO_Brush
Die pijn............... die pijn,..........
http://www.danerd.com/Show.php?vid=1443#
daemon toolsquote:Op zondag 15 januari 2006 08:33 schreef Chocobo het volgende:
Ken je dat..... Nero downloaden omdat je geen brand programma hebt en Nero in een .bin en .cue file ontvangen
Dat is briljantquote:Op zondag 15 januari 2006 09:22 schreef Magneet het volgende:
http://www.daemon-tools.cc
dat progje maakt een virtuele cd/dvd drive aan waarin je die bin/cue files laad dan kan je ze van daaruit benaderen![]()
lol zelfs ik snapte het neet. Ok, het hielp dat ik het al wist en je de zin onder de 25 woorden kon houdenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 09:33 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
doe er een L bijquote:Op zondag 15 januari 2006 10:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Moooooooooooogggggggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuhhhh
Merijn
als die kleine van hem dadelijk geboren is beseft ie dat de term vroeg toch echt nu niet meer pastquote:
ach ons mannetje kwam vannacht om 3.00h en daarna om 8.00hquote:Op zondag 15 januari 2006 10:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
als die kleine van hem dadelijk geboren is beseft ie dat de term vroeg toch echt nu niet meer past![]()
valt nog mee, tis ook maar even en dan ben je met een beetje geluk van die van 3.00h afquote:Op zondag 15 januari 2006 10:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
ach ons mannetje kwam vannacht om 3.00h en daarna om 8.00h
tot nu doe deed ik hem de fles geven maar morgen moet ik weer gaan werken dus vanaf nu geef ik Miranda een stomp ( die is er al een paar keer doorheen geslapen )quote:Op zondag 15 januari 2006 10:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
valt nog mee, tis ook maar even en dan ben je met een beetje geluk van die van 3.00h af(al zal die 8.00h dan waarschijnlijk een paar uur eerder worden
)
Jij moet ook 5 dagen per week om 5,15 uit bed voor je werk?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
als die kleine van hem dadelijk geboren is beseft ie dat de term vroeg toch echt nu niet meer past![]()
dude dan slaapt een kleine, die ligt om 3.00h te janken om eten oidquote:Op zondag 15 januari 2006 11:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij moet ook 5 dagen per week om 5,15 uit bed voor je werk?
quote:We hebben onderstaande bestelling van u ontvangen:
Datum: January 15, 2006 17:24:59
Bestelling van:
--------
Bastard
XXXXXX
XXXXXXXXX
XXXXXXXXXX
zegiknie
Aantal Prijs (¤) Product ID - Product Naam
============================================================
2 0.50 SAU - Saus Knoflook
2 11.95 SWE - Sweet runnermenu Frites; Knoflook
============================================================
TOTAL: ¤ 24,90
Scarlett Johansson doet er wel in mee...die is wel erg lekker.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:27 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Ja dat leek mij ook.. maar hij is cool om te kijken.
Oehh ja Gijs... die is erg mjammiequote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Scarlett Johansson doet er wel in mee...die is wel erg lekker.Toch maar eens een keertje huren dan!
Iedereen is het vast met je eensquote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef Magneet het volgende:
Steelers vs Colts live is toch echt een stuk cooler dan dat kut darts
Romequote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Is er ook nog iets op TV voor normale mensen?![]()
Dat volg ik al lang op Canvas.quote:
eentonig, maar mee eensquote:
Cool he... ben vrijdag geweest en heb echt genotenquote:
Ja zag je zequote:
Zo ff bijkomen van het weekend.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:37 schreef Bastard het volgende:
Eigen accountje maar doen ook
He.. morgen weer werken, wat een feest... enzo.
Sja, die kerel stond te gooien alsof ie gewoon een spelletje stond te spelen, helemaal geen zenuwen. En Barney maar zwetenquote:Op maandag 16 januari 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zo ff bijkomen van het weekend.
Mooie finale van de lakeside.
quote:
ja dat is ze zeker! en ondanks dat (gelukkig) mijn kinderen zo absoluut niet zijn heb ik wel het gevoel dat als je het regelmatig kijkt je hier en daar goede tips oppikt die ook hier in huis verschil makenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja zag je ze![]()
Die vrouw is wel goed trouwens
Was een "grapje" van een 15-jarig ventje. Hij is op gesprek geweest bij oom agent en heeft beloofd het nooit meer te doen.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:57 schreef QueenR het volgende:
Gelezen trouwens van die vrouw die vorige week haar kind op marktplaats zette? Ze had er vier, hij was niet ziek ofzo maar ze was niet zo goed met kinderenzal er ook wel zoeen geweest zijn
ben benieuwd trouwens of ze haar al gepakt hebben, niets meer van gehoord. Iemand van jullie?
Ik ben twee weken vrij. Dan een weekend werken en dan ben ik altijd vrijquote:Op maandag 16 januari 2006 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Het is maandag en we mogen werken, allemaal naar de baas toe
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was een "grapje" van een 15-jarig ventje. Hij is op gesprek geweest bij oom agent en heeft beloofd het nooit meer te doen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:58 schreef Bastard het volgende:
Dit word een rare week.. ben ik bang.
Die details,.... het was een grapquote:Op maandag 16 januari 2006 08:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
Gelezen trouwens van die vrouw die vorige week haar kind op marktplaats zette? Ze had er vier, hij was niet ziek ofzo maar ze was niet zo goed met kinderenzal er ook wel zoeen geweest zijn
ben benieuwd trouwens of ze haar al gepakt hebben, niets meer van gehoord. Iemand van jullie?
Ochtendpoepersquote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. onderbuik gevoelens.. en ik hoef niet te poepen..
quote:Jicht komt vooral voor bij mannen, maar vrouwen kunnen de ziekte ook krijgen. Bij mannen treed de eerste aanval van jicht meestal op tussen de veertig en de vijftig
zie ik eruit als Hannibal ofzo?? dat eet je toch zoiezo nietquote:Er is een aantal voedingsmiddelen waarvan matig gebruik aanbevolen word bij Jicht. Dit zijn producten met een hoog purine gehalte.
Te denken valt hierbij aan bijvoorbeeld: ansjovis, bier, bouilion, haring, hart, hersenen, lever, niertjes , mosselen, jus, sardines, viskuit, wijn en zwezerik.
altijdquote:Op maandag 16 januari 2006 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OchtendpoepersOp het werk ook altijd...
Zo vies
gijs... geen ideequote:
Ja.. ik krijg drang als ik terug kom met de hond sochtends.. helemaal vlg schema.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
altijdelke ochtend
standaard.... binnen een minuut nadat ik wakker ben
Rens heeft het bonnetje ook niet meer zeker?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs... geen ideevolgens mij is mijn garantie verlopen
enne....
doe eens niet zo enthousiast ja
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. ik krijg drang als ik terug kom met de hond sochtends.. helemaal vlg schema.![]()
Chagrijnig wakker wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
heerlijk hè zo'n schema
![]()
wordt jij ook altijd zenuwachtig als het een x niet wil??
ritueel:
wakker worden
slokje cola drinken
kijken hoelaat het is....
poepen![]()
lekker onder het genot van een blaadje....
douchen
aankleden
schatje een kusje geven![]()
en weg
neh... die is ze "kwijtgeraakt"quote:Op maandag 16 januari 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rens heeft het bonnetje ook niet meer zeker?
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Chagrijnig wakker worden
Wekker uitzetten
PC aan
rondhuppelen omdat je naar de wc moet
mp3 aan
poepen
douchen
Ja iets ander schema hier natuurlijk.. maar ik word zenuwachtig als de aandrang een keer niet komt... "wanneer komt het dan wel? Toch niet op mn werk he?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
heerlijk hè zo'n schema
![]()
wordt jij ook altijd zenuwachtig als het een x niet wil??
ritueel:
wakker worden
slokje cola drinken
kijken hoelaat het is....
poepen![]()
lekker onder het genot van een blaadje....
douchen
aankleden
schatje een kusje geven![]()
en weg
Ga jij niet op je werk?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja iets ander schema hier natuurlijk.. maar ik word zenuwachtig als de aandrang een keer niet komt... "wanneer komt het dan wel? Toch niet op mn werk he?Dan moet ik wachten tot vanavond he last... oh... oh... daarrr komt wat kloppen.. rennen!"
hahahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja iets ander schema hier natuurlijk.. maar ik word zenuwachtig als de aandrang een keer niet komt... "wanneer komt het dan wel? Toch niet op mn werk he?Dan moet ik wachten tot vanavond he last... oh... oh... daarrr komt wat kloppen.. rennen!"
geen problemen meequote:
Nee liever niet.. stap jij uit het toilet, op het moment dat je collega binnen komt. En dan weten dat hij weet dat ik daar heb zitten bouten.quote:
Als ik een hele dag op de faculteit zit (quote:Op maandag 16 januari 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee liever niet.. stap jij uit het toilet, op het moment dat je collega binnen komt. En dan weten dat hij weet dat ik daar heb zitten bouten.
Nee, dat is niet cool.
Het MOET gewoon thuis.. maar dat snappen mn darmen gelukkig ook.
Ik ga dagelijks.. maar als ik dan voor een weekend weg ga.. dan werkt het ook niet.
Mn darmen missen mn eigen veilige toilet dan.
En dan richting huis begint ie te kloppen he.. moet ik wel es rennen..
ALS ik moet op werk doe ik het bij de vrouwen, maar ALS je dan betrapt wordt door een chick is het nog ergerquote:Op maandag 16 januari 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee liever niet.. stap jij uit het toilet, op het moment dat je collega binnen komt. En dan weten dat hij weet dat ik daar heb zitten bouten.
Nee, dat is niet cool.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat is niet cool.
Het MOET gewoon thuis.. maar dat snappen mn darmen gelukkig ook.
Ik ga dagelijks.. maar als ik dan voor een weekend weg ga.. dan werkt het ook niet.
Mn darmen missen mn eigen veilige toilet dan.
En dan richting huis begint ie te kloppen he.. moet ik wel es rennen..
Ja dan gaat het niet joh.. geen aandrang, niks..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]snap dat niet.... vriend van me heeft dat ook... .gaan we een lang weekend weg..... dan poept hij gewoon echt 3 of 4 dagen niet
![]()
moet er niet aan denken
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ALS ik moet op werk doe ik het bij de vrouwen, maar ALS je dan betrapt wordt door een chick is het nog erger
Iets mompelend van "Hmm blijft wennen een ander toilet inlopen na een transsexuele operatie.. goedemorgen"quote:Op maandag 16 januari 2006 10:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ALS ik moet op werk doe ik het bij de vrouwen, maar ALS je dan betrapt wordt door een chick is het nog erger
Vrouwen zijn gewoon frisser.... laten geen strepen achter, ruiken beter,...... althans.. vind ik. Niet elke vrouw is fris natuurlijk maar als ik hier de gemiddelde kantoorman zie wil ik niet mijn bovenbeenhaar met die mensen delen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iets mompelend van "Hmm blijft wennen een ander toilet inlopen na een transsexuele operatie.. goedemorgen"
Een van mijn exen woonde in een vrouwelijk studentenhuis...ik bleef er wel eens slapen. Die WC's waren dus echt goor. Naast poepresten ook gebruikt maandverband en tampons.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Vrouwen zijn gewoon frisser.... laten geen strepen achter, ruiken beter,...... althans.. vind ik. Niet elke vrouw is fris natuurlijk maar als ik hier de gemiddelde kantoorman zie wil ik niet mijn bovenbeenhaar met die mensen delen.
Tevens zit ik ALTIJD op mijn handen tijdens poepen.... !!
Die statement staat in contrast met een uizondering op de regel natuurlijk ! Studentenhuizen tellen NIET meequote:Op maandag 16 januari 2006 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat vrouwen netter zijn als mannen is dus een mythe.
Dat is ook weer waar. Studenten zijn echt vies volk.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef Chocobo het volgende:
Die statement staat in contrast met een uizondering op de regel natuurlijk ! Studentenhuizen tellen NIET mee
Zie quote boven !quote:Op maandag 16 januari 2006 11:02 schreef Bastard het volgende:
Sja inderdaad.. na 5 jaar in een zustersflat gewoon te hebben weet ik wel dat vrouwen ECHT NIET schoner zijn dan mannen
VRESELIJK vies volk....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Studenten zijn echt vies volk.![]()
Ook de reden dat ik toentertijd in een studio zat en niet in een studentenhuis.quote:
Ja is het zover.... moet je poepen?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef Bastard het volgende:
He lekker..
Dat heb je netjes gedaan Gijsquote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik toentertijd in een studio zat en niet in een studentenhuis.
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Studenten zijn echt vies volk.![]()
ECHTE studenten Gijs... geen Martinair Stewardsquote:
Was een gebouw met allemaal studenten, heel gezellig dus. Maar eigen badkamer + wc zijn goud waard.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Dat heb je netjes gedaan GijsIk heb ook een half jaar in een studio gezeten in Noordwijk
Veeeeel beter
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:05 schreef Chocobo het volgende:
ECHTE studenten Gijs... geen Martinair Stewards
Dan woon ik ook in een 'studio'quote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was een gebouw met allemaal studenten, heel gezellig dus. Maar eigen badkamer + wc zijn goud waard.![]()
Hij moest voor zijn vlucht naar de States 3 stoelen boekenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
past Roy uberhaupt in het gangpad?![]()
Als mede-chubby mag ik dat soort grapjes maken vind ik.quote:
P&O en leuke meisjes... Dat is OVERAL! Bij ons, of nee, bij mijn oude werkgever, ookquote:Op maandag 16 januari 2006 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een werkgeversverklaring nodig. Ik even langs P&O. Zegt het leuke meisje daar dat ik hem vanmiddag kan ophalen.Maar waarom wordt ik toch meteen zo wantrouwig als dingen bij UWV snel gaan?
Ja johquote:Op maandag 16 januari 2006 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als mede-chubby mag ik dat soort grapjes maken vind ik.
Ze was wel erg leuk.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
P&O en leuke meisjes... Dat is OVERAL! Bij ons, of nee, bij mijn oude werkgever, ook
ow jahquote:Op maandag 16 januari 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
P&O en leuke meisjes... Dat is OVERAL! Bij ons, of nee, bij mijn oude werkgever, ook
Ik kijk ALTIJD naar binnen als ik langsloopquote:
ook nooit gedaanquote:Op maandag 16 januari 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk ALTIJD naar binnen als ik langsloop
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
En m'n hypotheekadviseuse is ook al leuk.En ik moet haar straks weer bellen.
Ja soort gelijk.. aan het werkquote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja is het zover.... moet je poepen?
Ze is van oorsprong spaans maar heeft een heerlijk zacht Maastrichts accent.quote:
Senoritas !!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze is van oorsprong spaans maar heeft een heerlijk zacht Maastrichts accent.
Dus de taalbarriere is er niet danquote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ah, ze heeft een snor?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |