quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef King_Nothing het volgende:
Ja. Bij IJzebrant van Gesteren.
Wie was dat? Ze zat een jaar hoger dan ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Daan Schuurmans en Egbert Jan Weeber zaten bij mij op school, en Ellen ten Damme volgens mij ookHelaas vóór mijn tijd
Broertje van laatstgenoemde zat een klas lager dan ik.
Een docent bij mij op de opleiding heeft Ellen ten Damme destijds ontdekt
Is dat een rapper? Ik heb wel eens gehoord van Yes-r namelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:48 schreef ACT-F het volgende:
Yep
En zelfs de oprichter is geen BN'erquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb bij de dochter van de oprichter van de Wibra in de klas gezeten.
Nee, da's het antwoord op de vraag van TS. Yep = ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is dat een rapper? Ik heb wel eens gehoord van Yes-r namelijk.
Mijn buurmeisje van 15 jaar geleden was 2e bij de miss friesland verkiezing, in een jaar dat miss friesland ook miss nederland werd. nu woont ze in iatlië en ben ik vergeten hoe ze er uit zagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
En zelfs de oprichter is geen BN'er![]()
Als we zo gaan beginnen: Ik heb bij een meisje in de klas gezeten dat dit jaar 3e is geworden bij de verkiezingen van Miss Overijssel
Tja, al wordt ze ooit nog miss world: 't doet me allemaal niet zo veel als anderen bekend worden, zo lang ze maar niet met de neus omhoog gaan lopen, want daar heb ik een hekel aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje van 15 jaar geleden was 2e bij de miss friesland verkiezing, in een jaar dat miss friesland ook miss nederland werd. nu woont ze in iatlië en ben ik vergeten hoe ze er uit zag
Ze werkte nog steeds bij de Bart Smit toen ze een bekende Friezin wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, al wordt ze ooit nog miss world: 't doet me allemaal niet zo veel als anderen bekend worden, zo lang ze maar niet met de neus omhoog gaan lopen, want daar heb ik een hekel aan
denk het niet want toen was harry potter nog niet zo bekendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Werd kleine Jan Peter veel gepest?
Als ik die kop van mn zie heeft hij geen Harry Potter nodig om gepest te worden hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
denk het niet want toen was harry potter nog niet zo bekend![]()
Wie is dat dan?????quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:28 schreef tessie het volgende:
Ik heb even bij Elize in de klas gezeten.
Ik heb de dochter van een van de drie eigenaren van de Kwantum nog eens gebeft op een vakantie in Zeeland.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb bij de dochter van de oprichter van de Wibra in de klas gezeten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:12 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik heb de dochter van een van de drie eigenaren van de Kwantum nog eens gebeft op een vakantie in Zeeland.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |