Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
't Is nogal een bombastisch werkje geworden. Op sommige nummers slaan ze net iets te ver door in het grootse en meeslepende. Maar over het algemeen een prima plaat. Kijk uit naar 8 februari
Zou wel verdiend zijn. Ik vind het nieuwe album zeer geslaagd! Vooral Pelicans en Forever I've Known vind ik er voorlopig bovenuit stijgen. Hopelijk staan ze deze zomer op Lowlands, kan er in februari helaas niet bij zijn.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024
Ik heb ze gezien in het voorprogramma van The Black Keys in de Ziggo Dome op 3 december 2012.
Tot zover mijn bijdrage aan dit topic.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||