Definieer dan eerst de bovenkant van de aardequote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:04 schreef TommyGun het volgende:
En waarom merken wij er niks van als we op onze kop hangen (de aarde dus)
Ja die volgen dus de kromming van de aarde ...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:05 schreef Mr-Z het volgende:
waarom zijn de bananen dan krom?
[afbeelding]
ahumquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:06 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja die volgen dus de kromming van de aarde ...
Omdat er geen op zijn kop is in de ruimte.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:04 schreef TommyGun het volgende:
En waarom merken wij er niks van als we op onze kop hangen (de aarde dus)
klopt die liggen al platquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:06 schreef frankium het volgende:
Niet overal, zoals hier:
[afbeelding]
Maar ja, dat kost dan ook een miljoen eurie![]()
je mag niet in het meervoud spreken als je maar 1 boom toontquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:03 schreef tuut84 het volgende:
waarom staan de bomen dan recht op
[afbeelding]
Omdat ze allemaal de zon zo mooi vindenquote:
wil je er meer zien dan. dan moet je even t bos in lopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:07 schreef Vipers het volgende:
[..]
je mag niet in het meervoud spreken als je maar 1 boom toont![]()
ech welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
Raar man.
tsssss en waarom hield je die (toch belangrijke) informatie achter?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:11 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja ik zei niet welk stuk van de aarde, de onderkant natuurlijk![]()
Welk bos ik zie alleen maar bomen..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:09 schreef tuut84 het volgende:
[..]
wil je er meer zien dan. dan moet je even t bos in lopen
Achtte ik redelijk triviaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsssss en waarom hield je die (toch belangrijke) informatie achter?
dan ben je er alquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:14 schreef peterh het volgende:
[..]
Welk bos ik zie alleen maar bomen..![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:14 schreef peterh het volgende:
[..]
Welk bos ik zie alleen maar bomen..![]()
een bal is toch ook rond. die is ook nie bollquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:15 schreef VASND het volgende:
wat remlof zegt, bol, niet rond.
Nietwaar:quote:aarde is rond ....
quote:De aarde is plat, ik weet het zeker.
Geen cijfers en getallen,
ik heb een baksteen op mn globe laten vallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |