Ligt eraan hangt die er nog? Anders was het een hangjong dus telt het nu niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:56 schreef Seneca het volgende:
Hier in de straat waar ik woon had een jongen zich laatst opgehangen.
Telt dat ook?
Doe dat dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef Kalkeun het volgende:
Het zou fijn zijn om hier een aantal verhalen uit te wisselen zonder al te veel racisme en vloeken
Hier je tekst uit je fotoboek maar dan met een aantal verbeteringen doorgevoerd door een allochtoon:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:57 schreef tuut84 het volgende:
maar t zijn wel hoofdzakelijk alochtonen
Zo zie je maar dat je met genoeg komma's een kei lange zin kunt maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hier je tekst uit je fotoboek maar dan met een aantal verbeteringen doorgevoerd door een allochtoon:
Hallo Fokkers,
Ik ben Mark, ik kom uit Geesteren (OV), Ik ben 20 jaar oud, doordeweeks ga ik naar school en ik loop stage,
in het weekend ga ik altijd met de kameraden op stap, en dan wordt er best gefeest,
als je meer wilt weten vraag maar.
Nou vooral snachts komt een groepje dat ik nog wel ken van vroeger op school tuig en begint dingen te slopen lantaarn palen, bushokjes,(dit doen ze in de avond als er nog mensen rond lopen) beetje mensen pesten, vechten met andere jongens die hun mond wel open trekken zoals een goede vriend van me. Had ik al gezegt dat het van die wanna be nazis waren?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
en wat was jouw klacht? ts begint.
Eerst een cursus nederlands volgen graagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:12 schreef Kalkeun het volgende:
[..]
Nou vooral 's nachts komt een groepje dat ik nog wel ken van vroeger op school tuig en begint dingen te slopen lantaarnpalen, bushokjes,(dit doen ze in de avond als er nog mensen rond lopen) beetje mensen pesten, vechten met andere jongens die hun mond wel open trekken zoals een goede vriend van me. Had ik al gezegd dat het van die wannabee nazi's waren?
laatst hadden ze de lantaarnpalen bij men ma kapot getrapt was ze totaal geflipt en schold ze de huid vol vet lachen, want je zag dat ze zich dood schaamden dit komt echt bijna nooit voor bij dit soort groepjes normaal heb je meteen een kogel door je kop of een mes op je keel.
Die mogen van mij allemaal naar de detentie in.
Je kent wel erg veel details, wat mij doet vermoeden dat je zelf bij zo'n groepje zit....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:12 schreef Kalkeun het volgende:
[..]
Nou vooral snachts komt een groepje dat ik nog wel ken van vroeger op school tuig en begint dingen te slopen lantaarn palen, bushokjes,(dit doen ze in de avond als er nog mensen rond lopen) beetje mensen pesten, vechten met andere jongens die hun mond wel open trekken zoals een goede vriend van me. Had ik al gezegt dat het van die wanna be nazis waren?
laatst hadden ze de lantaarn palen bij men ma kapot getrapt was ze totaal geflipt en schold ze de huid vol vet lachen, want je zag dat ze zich dood schaamden dit komt echt bijna nooit voor bij dit soort groepjes normaal heb je meteen een kogel door je kop of een mes op je keel.
Die mogen van mij allemaal naar de detentie in.
zo konden zo uit american history x gestapt zijn... letterlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:14 schreef KoudeVrouw het volgende:
Een lantaarnpaal kapot trappen? Die kerels horen in een film thuis.
Zou jij niet dood zijn? Of gebeurt dat later op de dag pas?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:16 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je kent wel erg veel details, wat mij doet vermoeden dat je zelf bij zo'n groepje zit....![]()
Ik weet niet, ik voel me nog kiplekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zou jij niet dood zijn? Of gebeurt dat later op de dag pas?
Nee hoewel ik niet geheel onschuldig ben ik heb ook wel eens een eitje of 2 gegooid in het verleden, maar ik verafschuw geweld gebruiken om dat iemand je tot de orde roept (hadden ze daar niet ergens iemand voor dood geslagen?). Ik vertel alleen wat ik met mijn eigen ogen gezien heb je hoeft me niet te gelovenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:16 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je kent wel erg veel details, wat mij doet vermoeden dat je zelf bij zo'n groepje zit....![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:56 schreef Seneca het volgende:
Hier in de straat waar ik woon had een jongen zich laatst opgehangen.
Telt dat ook?
Je bent dus zelf even erg en nu ga je op FoK klagen over mensen die hetzelfde zijn als jij een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef Kalkeun het volgende:
[..]
Nee hoewel ik niet geheel onschuldig ben ik heb ook wel eens een eitje of 2 gegooid in het verleden, maar ik verafschuw geweld gebruiken om dat iemand je tot de orde roept (hadden ze daar niet ergens iemand voor dood geslagen?). Ik vertel alleen wat ik met mijn eigen ogen gezien heb je hoeft me niet te geloven
Volgens jouw verhaal heeft de groep waarover je vertelt geen geweld gebruikt toen ze tot de orde geroepen werden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef Kalkeun het volgende:
[..]
Nee hoewel ik niet geheel onschuldig ben ik heb ook wel eens een eitje of 2 gegooid in het verleden, maar ik verafschuw geweld gebruiken om dat iemand je tot de orde roept
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |