Ongeloofwaardig dusquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oei, als iemand dat doet zet ik natuurlijk wel ff een mooie kras op zijn auto en rijd weg
Dat zal je leren, pauperlul, volgende keer als ik dat lelijke geval weer spot, kras ik jouw lieve gezichtje ook gelijk even open.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:01 schreef sr_firewire het volgende:
Wie zijn toch altijd die kneuzen die je wagen bekrassen en waarom doen die eikels dat ?
Gisteravond kwam ik erachter dat ze me afgelopen week ergens een kras van een centimeter of 15 in de motorkap hebben gezet... kutvolk
Denk dat als ik zoiets zag (ook bij andere wagens) dat die gast blij kon zijn dat hij nog leefde![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat zal je leren, pauperlul, volgende keer als ik dat lelijke geval weer spot, kras ik jouw lieve gezichtje ook gelijk even open.![]()
Wat kan die auto er nou aan doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef LowJoe het volgende:
Ik heb dat ook eens gedaan!Omdat zo'n motherfucker automobilist zijn auto zonodig voor de ingang van het fietspad moest parkeren!En dat was niet de eerste keer,dus toen heb ik hem een fikse kras bezorgd.....Wie niet horen wil moet maar voelen.......![]()
Typische actie voor een kneus die te bang is om iemand aan te spreken...... Om zich vervolgens in zijn vuistje lachend voor de pc af te trekken op zijn stoere actie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef LowJoe het volgende:
Ik heb dat ook eens gedaan!Omdat zo'n motherfucker automobilist zijn auto zonodig voor de ingang van het fietspad moest parkeren!En dat was niet de eerste keer,dus toen heb ik hem een fikse kras bezorgd.....Wie niet horen wil moet maar voelen.......![]()
Ik denk eerder dat je huilend naar je mammie toe rent als je de TS in het echt zou tegenkomen. Uiteraard wel na in je broek gepist te hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat zal je leren, pauperlul, volgende keer als ik dat lelijke geval weer spot, kras ik jouw lieve gezichtje ook gelijk even open.![]()
moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:10 schreef Frollo het volgende:
LANCE
Still got your Malibu?
VINCENT
You know what some fucker did to it
the other day?
LANCE
What?
VINCENT
Fuckin' keyed it.
LANCE
Oh man, that's fucked up.
VINCENT
Tell me about it. I had the goddamn
thing in storage three years. It's
out five fuckin' days – five days,
and some dickless piece of shit fucks
with it.
LANCE
They should be fuckin' killed. No
trial, no jury, straight to execution.
VINCENT
I just wish I caught 'em doin' it,
ya know? Oh man, I'd give anything
to catch 'em doin' it. It'a been
worth his doin' it, if I coulda just
caught 'em, you know what I mean?
LANCE
It's chicken shit. You don't fuck
another man's vehicle.
Uit Pulp Fiction
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:20 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je huilend naar je mammie toe rent als je de TS in het echt zou tegenkomen. Uiteraard wel na in je broek gepist te hebben.
Ik hoop dat je moeder op dat moment kiest voor postnatale abortus.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:03 schreef Maikuuul het volgende:
Inderaad, zo achterlijk is dat alsof je niet van andermans spullen kunt afblijven
Eerst had me moeder ook een flinke kraskoste best veel dat spuiten door zoiets gaars
Ik denk eerder dat ik TS eerst 3 keer in z'n rug steek.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:20 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je huilend naar je mammie toe rent als je de TS in het echt zou tegenkomen. Uiteraard wel na in je broek gepist te hebben.
Ik hoop dat je moeder op dat moment kiest voor postnatale abortus.
Dus je bent niet alleen zo laf om iemands auto te bekrassen als die persoon er niet bij is, je durft hem ook nog eens niet langs voren aan te vallen, laat staan zonder wapen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik TS eerst 3 keer in z'n rug steek.
Uiteraard wel na hem eerst in z'n bek te hebben gepist.
Ik zou jou graag willen ontmoetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik TS eerst 3 keer in z'n rug steek.
Uiteraard wel na hem eerst in z'n bek te hebben gepist.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
Krassenmakers met botte voorwerpen, dat zijn pas sukkels![]()
ach, kras opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:52 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik zou jou graag willen ontmoetenJe schijnt nogal een boefje te zijn... of niet Mohammed ?
Als je GOED gelezen had knuppel,had je kunnen zien dat het al voor de tweede keer was en dat komt omdat ik die knuppel daar op aan gesproken heb.Maar die knuppel lachte alleen maar,dus moest ie het maar voelen....En inderdaad die auto kan er niks aan doen.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:15 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Typische actie voor een kneus die te bang is om iemand aan te spreken...... Om zich vervolgens in zijn vuistje lachend voor de pc af te trekken op zijn stoere actie.
Met zo'n actie zet je jezelf op een nog lager niveau dan die vent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:54 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Als je GOED gelezen had knuppel,had je kunnen zien dat het al voor de tweede keer was en dat komt omdat ik die knuppel daar op aan gesproken heb.Maar die knuppel lachte alleen maar,dus moest ie het maar voelen....En inderdaad die auto kan er niks aan doen.....
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:54 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Als je GOED gelezen had knuppel,had je kunnen zien dat het al voor de tweede keer was en dat komt omdat ik die knuppel daar op aan gesproken heb.Maar die knuppel lachte alleen maar,dus moest ie het maar voelen....En inderdaad die auto kan er niks aan doen.....
Nee hoor!Als ik niet normaal tussen die auto en een andere auto door kan om op het fietspad te komen is het zijn eigen schuld!Dat dan mijn fiets even langs zijn auto komt en een kras veroorzaakt,tja jammer dan....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:40 schreef Seneca het volgende:
[..]
Met zo'n actie zet je jezelf op een nog lager niveau dan die vent.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef LowJoe het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:46 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]In dat geval geef ik je gelijk.
wrom nou alleen bmws en merceddes ook al is het een fiat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ookAsociaal geparkeerde BMW's, Mercedessen en andere auto's etc mag je bekrassen. Maar niet zomaar willekeurig een auto die netjes geparkeerd staat.
doe dat binnen mijn zichtveld en ik kras jou meteen ook fijn open, hoeft niet eens bij mijn auto te zijn gebeurd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef LowJoe het volgende:
Ik zat meer te denken aan een groot wagenpark oid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:29 schreef Dirktator het volgende:
Job Cohen-uitleg: deze jongeren vervelen zich gewoon en gaan daarom het criminele pad op. Laten we met z'n allen een groot uitgaanscentrum bouwen voor deze jongeren en laat ze een huiskamerconcert krijgen van Ali B. en Yes-R, ze hebben het verdiend.
![]()
Ja maar het zijn doorgaans altijd van die aso met van die aso bakken die dat doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wrom nou alleen bmws en merceddes ook al is het een fiat.
alleen dat maar?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef eos het volgende:
Laat ik nooit zien wie het doet want ik geloof dat ik diegene zijn benen breek!!!
En jij kan heel goed parkeren natuurlijk??En je parkeert altijd op een plek waar je niemand tot last bent???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef eos het volgende:
Afgelopen jaar 1 kras van 30 cm. lang tot diep in het staal. 2 Maanden later een kras van kop- tot achterlamp, 5 meter lang dus. Een half jaar later...put in de achterklep. Vervolgens nog een kras op het zijscherm en nu een portier wat in elkaar gereden is plus een dikke groef van haast een meter lang op het achterscherm, een gescheurde stootstrip en 1 stootstrip er compleet af.
Daders alle keren op het kerkhof.
Voor de laatste schade zijn we nu met het waarborgfonds bezig, de andere schade's hebben we allemaal uit eigen zak moeten betalen.
Laat ik nooit zien wie het doet want ik geloof dat ik diegene zijn benen breek!!!
Dat slaat nou echt helemaal nergens op!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ookAsociaal geparkeerde BMW's, Mercedessen en andere auto's etc mag je bekrassen. Maar niet zomaar willekeurig een auto die netjes geparkeerd staat.
Och gut, je voelde je vast aangesproken.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:18 schreef Nashje het volgende:
Jij bent ook elke dag in Klaagbaak te vinden. En dan 9 van de 10 keer ook nog een grote bek.
In het echt vast een wegrennend kneusje.bink.
Domme opmerking sukkel..!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef LowJoe het volgende:
[..]
En jij kan heel goed parkeren natuurlijk??En je parkeert altijd op een plek waar je niemand tot last bent???
Maar waarom hebben sommige mensen zo'n moeite met lezen?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:31 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Dat slaat nou echt helemaal nergens op!
Dit is echt een vooroordeel
Dat BMW & Mercedes rijders aso's zijn, wel eens die mensen in een Honda Civic gezien bijvoorbeeld?
Dus dat slaat gewoon nergens op, en vaak is het de jaloezie hé
Dat was dus wel zo bij ons in de straat, hadden ze spiegel + spatbord gekrast,
Allemaal leuk en aardig,maar op dat weer te laten spuiten in minder
En ook die Mercedes stond gewoon netjes geparkeerd!
Dus kijk eerst een beetje rond voordat je meningen gaat geven vriend![]()
En vaak is het zo dat Mercedes bekend staat om de luxe, en niet om die afbagger auto's waarvan je de motor bijna opblaas, vaak zijn Mercedes rijders juist
netjes met hun auto's, omdat de onderdelen van een Mercedes niet zo goedkoop zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |