Ongeloofwaardig dusquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oei, als iemand dat doet zet ik natuurlijk wel ff een mooie kras op zijn auto en rijd weg
Dat zal je leren, pauperlul, volgende keer als ik dat lelijke geval weer spot, kras ik jouw lieve gezichtje ook gelijk even open.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:01 schreef sr_firewire het volgende:
Wie zijn toch altijd die kneuzen die je wagen bekrassen en waarom doen die eikels dat ?
Gisteravond kwam ik erachter dat ze me afgelopen week ergens een kras van een centimeter of 15 in de motorkap hebben gezet... kutvolk
Denk dat als ik zoiets zag (ook bij andere wagens) dat die gast blij kon zijn dat hij nog leefde![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat zal je leren, pauperlul, volgende keer als ik dat lelijke geval weer spot, kras ik jouw lieve gezichtje ook gelijk even open.![]()
Wat kan die auto er nou aan doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef LowJoe het volgende:
Ik heb dat ook eens gedaan!Omdat zo'n motherfucker automobilist zijn auto zonodig voor de ingang van het fietspad moest parkeren!En dat was niet de eerste keer,dus toen heb ik hem een fikse kras bezorgd.....Wie niet horen wil moet maar voelen.......![]()
Typische actie voor een kneus die te bang is om iemand aan te spreken...... Om zich vervolgens in zijn vuistje lachend voor de pc af te trekken op zijn stoere actie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef LowJoe het volgende:
Ik heb dat ook eens gedaan!Omdat zo'n motherfucker automobilist zijn auto zonodig voor de ingang van het fietspad moest parkeren!En dat was niet de eerste keer,dus toen heb ik hem een fikse kras bezorgd.....Wie niet horen wil moet maar voelen.......![]()
Ik denk eerder dat je huilend naar je mammie toe rent als je de TS in het echt zou tegenkomen. Uiteraard wel na in je broek gepist te hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat zal je leren, pauperlul, volgende keer als ik dat lelijke geval weer spot, kras ik jouw lieve gezichtje ook gelijk even open.![]()
moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:10 schreef Frollo het volgende:
LANCE
Still got your Malibu?
VINCENT
You know what some fucker did to it
the other day?
LANCE
What?
VINCENT
Fuckin' keyed it.
LANCE
Oh man, that's fucked up.
VINCENT
Tell me about it. I had the goddamn
thing in storage three years. It's
out five fuckin' days – five days,
and some dickless piece of shit fucks
with it.
LANCE
They should be fuckin' killed. No
trial, no jury, straight to execution.
VINCENT
I just wish I caught 'em doin' it,
ya know? Oh man, I'd give anything
to catch 'em doin' it. It'a been
worth his doin' it, if I coulda just
caught 'em, you know what I mean?
LANCE
It's chicken shit. You don't fuck
another man's vehicle.
Uit Pulp Fiction
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:20 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je huilend naar je mammie toe rent als je de TS in het echt zou tegenkomen. Uiteraard wel na in je broek gepist te hebben.
Ik hoop dat je moeder op dat moment kiest voor postnatale abortus.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:03 schreef Maikuuul het volgende:
Inderaad, zo achterlijk is dat alsof je niet van andermans spullen kunt afblijven
Eerst had me moeder ook een flinke kraskoste best veel dat spuiten door zoiets gaars
Ik denk eerder dat ik TS eerst 3 keer in z'n rug steek.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:20 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je huilend naar je mammie toe rent als je de TS in het echt zou tegenkomen. Uiteraard wel na in je broek gepist te hebben.
Ik hoop dat je moeder op dat moment kiest voor postnatale abortus.
Dus je bent niet alleen zo laf om iemands auto te bekrassen als die persoon er niet bij is, je durft hem ook nog eens niet langs voren aan te vallen, laat staan zonder wapen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik TS eerst 3 keer in z'n rug steek.
Uiteraard wel na hem eerst in z'n bek te hebben gepist.
Ik zou jou graag willen ontmoetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik TS eerst 3 keer in z'n rug steek.
Uiteraard wel na hem eerst in z'n bek te hebben gepist.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
Krassenmakers met botte voorwerpen, dat zijn pas sukkels![]()
ach, kras opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:52 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik zou jou graag willen ontmoetenJe schijnt nogal een boefje te zijn... of niet Mohammed ?
Als je GOED gelezen had knuppel,had je kunnen zien dat het al voor de tweede keer was en dat komt omdat ik die knuppel daar op aan gesproken heb.Maar die knuppel lachte alleen maar,dus moest ie het maar voelen....En inderdaad die auto kan er niks aan doen.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:15 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Typische actie voor een kneus die te bang is om iemand aan te spreken...... Om zich vervolgens in zijn vuistje lachend voor de pc af te trekken op zijn stoere actie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |