Ruilen tegen G.R.A.W.?quote:Op zondag 2 april 2006 21:59 schreef H.Flick het volgende:
Standaardversie van Oblivion te koop wegens aankoop van de Limited Edition.
z.g.a.n. 45 euro inclusief verzenden.
Wat bied je, ik heb er nog wel 1 staan, nieuw in doos.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef MikdawG het volgende:
Verkoopt iemand toevallig zijn Premium pack?
ik bied 40 euro excl. dus 42 incl., want hij kost bij zuiderpark maar 49.95 nieuw. pspmaniak@hotmail.comquote:Op zondag 2 april 2006 21:59 schreef H.Flick het volgende:
Standaardversie van Oblivion te koop wegens aankoop van de Limited Edition.
z.g.a.n. 45 euro inclusief verzenden.
Ook goed. Je hebt mail.quote:Op maandag 3 april 2006 09:46 schreef pspmaniak het volgende:
[..]
ik bied 40 euro excl. dus 42 incl., want hij kost bij zuiderpark maar 49.95 nieuw. pspmaniak@hotmail.com
Mag ik wat vragen? GRAW is toch nu de meest populaire spel en veel vraag er naar... waarom verkoopt iedereen zijn GRAW eigenlijk?quote:Op maandag 3 april 2006 19:12 schreef JoMo0 het volgende:
G.R.A.W. te koop of te ruil ..
Game is nieuw![]()
Ik heb 'm dubbel. En aangezien bijna elke 360 bezitter die game heeft wordt ie ook meer aangeboden.quote:Op maandag 3 april 2006 19:58 schreef NX het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen? GRAW is toch nu de meest populaire spel en veel vraag er naar... waarom verkoopt iedereen zijn GRAW eigenlijk?
GRAW heeft beste score op www.gamespot.com
Interesse om het te ruilen tegen G.R.A.W.?quote:Op maandag 3 april 2006 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb als het goed is Fight Night nog wel te koop.. 45 euro incl.
Ik heb GRAW, die game is tofquote:Op maandag 3 april 2006 23:16 schreef RobbieLJ het volgende:
[..]
Interesse om het te ruilen tegen G.R.A.W.?![]()
Voor 42 incl is ie voor jou, ongebruikte versie (heb m dubbel)quote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef Smots het volgende:
Wie wil zijn/haar exemplaar van G.R.A.W. aan mij verkopen?
Hoeft niet gesealed te zijn, als disc en toebehoren er gewoon netjes uitzien.
wie-o-wie?
Ik denk niet dat je die zult vindenquote:Op vrijdag 7 april 2006 02:36 schreef NX het volgende:
(... er is geen ander centraal topic over X360, dus ik hoop dat dit hier neergezet mag worden...)
// G - E - Z - O - C - H - T \\
- De gehele kast van de X360, dus FACEPLATE & KAST
[afbeelding]
Waarom![]()
Ik wil mijn X360 bewerken/modden/pimpen/ombouwen/etc, als het mis gaat, wil ik de originele faceplate en kast beschikbaar hebben...
Je weet maar nooit, misschien dat iemand zijn X360 heeft/zal laten vallen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:45 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die zult vinden![]()
De faceplate wel maar de kast ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |