nee sorry maar ik vind pdz echt geen bal aanquote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef Zeiksnor het volgende:
Wil je Kameo ruilen tegen PDZ
Bied jij nou PGR3 of Condemned aan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:45 schreef dnzl het volgende:
Iemand die Condemned wil ruilen voor PGR3?
Dat staat nog steeds?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef EvilWasp het volgende:
Iemand die Kameo nog wil hebben?
Ik verkoop/ruil hem omdat ik hem uitgespeeld heb.
Games die ik graag wel wil: PDZ.
PGR3 heb ik al.
Dat snap ik ook nooitquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Bied jij nou PGR3 of Condemned aan?
In de ochtend van maandag, stormde een groep terroristen het postkantoor binnen. De medewerkers werden meteen gegijzeld! Duidelijk was dat ze het op een bepaald pakket hadden gemunt...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:22 schreef Lampie_ het volgende:
Weet je ook waarom een game niet was aangekomen?
Eensch.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:32 schreef NX het volgende:
* NX vindt dat je z'n onzinnig shitty vraag stelt...
En indien nodig aangetekend, hoewel dat wel prijzig is. Maar je bent ervan verzekerd dat het pakketje aankomt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:27 schreef H.Flick het volgende:
Bij mij is het nog nooit fout gegaan met versturen via de post. Grotere pakketjes zou ik wel onder rembours doen, maar games en DVD's kunnen makkelijk met de 'gewone' post.
Helaas heb ik pdz al dus die gaat niet doorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:30 schreef Smots het volgende:
Ik heb zelf PDZ in de aanbieding en ik ben op zoek naar DOA4.
OK, ik heb DOA 4 ondertussen ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:27 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Helaas heb ik pdz al dus die gaat niet door
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:43 schreef DarkChylde het volgende:
ik heb wel interesse in dao4. maar wil'm dan overkopen.. 40 euro?
doa4 overgekocht van oldenzaaltjuh. (geld overgemaakt, en per post ontvangenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:27 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ik zal je vana ff mailtje sturen enzo. Moet nu sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |