De rol van Lampard wil je toch niet vergelijken met die van De Jong hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou Rijkaard ook zo over Messi denken? Of Mourinho over Lampard. Ik dacht het toch niet. Nigel de Jong is één van de betere spelers bij Ajax en zou uit kunnen groeien tot een absolute sterkhouder, maar dan moet hij wel als zodanig worden gewaardeerd. Nu loopt hij straks gratis de Arena uit.
Hij mag inderdaad niet in de schaduw staan van die 2, maar Ajax mag momenteel ook niet in de schaduw staan van Barcelona en Chelsea, dus je moet het betrekkelijk bekijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:47 schreef jna het volgende:
de Jong vergelijken met Lampard en Messi![]()
![]()
Lampard IS bijna chelsea net zoals Ronaldinho nu Barcelona is en Messi zal die rol over een paar jaar gewoon overnemen.
Nigel is gewoon een goede speler.
Ik bedoel ook niet de kwaliteiten maar de rol binnen het elftal, ook die kan je niet vergelijken. Op dit moment is Sneijder meer te vergelijken met Lampard/Ronaldinho/enz enzquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij mag inderdaad niet in de schaduw staan van die 2, maar Ajax mag momenteel ook niet in de schaduw staan van Barcelona en Chelsea, dus je moet het betrekkelijk bekijken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:52 schreef SCH het volgende:
Ik kwam de spelersbus van Ajax gisteren tegen, onderweg naar Groningen.
De Jong speelde anders erg goed bij Ajax het afgelopen half jaar. Samen met Sneijder toch wel de belangrijkst man denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet de kwaliteiten maar de rol binnen het elftal, ook die kan je niet vergelijken. Op dit moment is Sneijder meer te vergelijken met Lampard/Ronaldinho/enz enz
Wisselvallig was ie...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Jong speelde anders erg goed bij Ajax het afgelopen half jaar. Samen met Sneijder toch wel de belangrijkst man denk ik.
Dat kon ik niet zien in het donker, nou ja er zaten wel mensen maar wee niet wie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef jna het volgende:
[..]
Wat deed die daar dan, of zat er niemand in?
Vooral in de Champions League, met die doelpunten van hem...quote:
Ja dat is wisselvallig, in sommige westrijden goed (zoals in de CL) maar er waren ook genoeg wedstrijden waar hij slecht wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vooral in de Champions League, met die doelpunten van hem...
Ik zie hem wel naar HSV vertrekken eerlijk gezegd. Lekker samen spelen met Van der Vaart, Barbarez, Van Buyten, Boulahrouz en waarschijnlijk Podolski.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:33 schreef PLAE@ het volgende:
wat mij betreft rot ie weg bij een of andere kutclub in een ver land![]()
quote:Het Openbaar Ministerie (OM) werkt aan het in kaart brengen van de harde supporterskern van Ajax. Van 1300 fans is een foto beschikbaar omdat zij zich in het verleden hebben misdragen. Ongeveer honderd mensen hebben een uitgebreider dossier. De top van de harde kern, die bestaat uit beruchte lastpakken, wordt gevolgd. Het gaat om vijftien mensen, die justitie omschrijft als 'een hooliganelftal met reservebank'.
De cijfers zijn vrijdag bekendgemaakt tijdens een persbijeenkomst van het Openbaar Ministerie in de hoofdstad. De verdachten die in de kaartenbak van justitie zitten hebben zich bijvoorbeeld schuldig gemaakt aan openlijke geweldpleging of het afsteken van vuurwerk in en rond de Amsterdam Arena. Met de gegevens hoopt het OM daadkrachtiger en gerichter te kunnen optreden tegen relschoppers, zegt hoofdofficier van justitie Leo de Wit van het Amsterdamse parket.
"Mensen zijn met hun foto en hun historie bekend, zodat we ze gerichter in de gaten houden", zegt De Wit in Het Parool. "Ook bekijken we wat ze uitspoken bij uitwedstrijden." Het bestand wordt nog steeds uitgebreid. De Mobiele Eenheid gebruikt de kaarten, maar ook de zogeheten supportersbegeleiders van de politie, die meereizen tot in het stadion. Zij houden de aanhang in het vizier en noteren misstappen, geholpen door videobeelden.
De avond vóór de belangrijke wedstrijden houdt de politie de beruchte relschoppers al in de gaten in het uitgaansleven. Vaak proberen de fans gevechten met rivalen af te spreken of uit te lokken. Justitie en politie hebben ervoor gekozen zoveel mogelijk supporters die zich misdragen voor de rechter te brengen. Het geven van alleen een boete werkt niet afdoende, vindt het OM. De Wit hoopt dat de rechter vaker besluit mensen een stadionverbod op te leggen.
quote:Babel: "Ik ben nog lang niet uitgevoetbald bij Ajax. Ik was achter Rosenberg en Charisteas derde keus. Ik ben nu tweede man achter Rosenberg. Dat is een plekje omhoog, dus het schiet op. "
Laat hem dan zijn droom achterna gaan. Dat mag je zo'n jongen niet ontzeggen vind ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:15 schreef Radegast het volgende:
Van VI:
Rosales gevleid met interesse Passarella
14/1/2006 17:24
River Plate wil Mauro Rosales losweken bij Ajax. Daniel Passarella, de nieuwe coach van de millonarios, bekende aan de Argentijnse pers de buitenspeler van Ajax te willen hebben.
'Ik zou graag voor River spelen', liet Rosales op zijn beurt weten in het radioprogramma La Pelota No Dobla. 'Zoiets zou een jongensdroom zijn die uitkomt. Maar River moet ver gaan om mij te krijgen. Ajax wil me behouden.'
Rosales vertelde verder het goed naar zijn zin te hebben in Amsterdam en beschouwt Ajax als een van de grootste clubs in Europa. Toch zou een halfjaar River hem wel wat lijken, zeker omdat hij dan meer kans denkt te maken terug te keren in de nationale ploeg.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Laat hem dan zijn droom achterna gaan. Dat mag je zo'n jongen niet ontzeggen vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |