Ik verwacht dat Blind de mogelijkheid wil hebben om nog over te schakelen naar 4-3-3 tijdens de wedstrijd. Anders snap ik het ook niet, dan had het logischer geweest om Schilder om de bank te zetten.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Martina op de bank, heeft hij dat zelf afgedwongen of is de nood aan de man?
?quote:
De score, weet jequote:
Ja oke je hebt gelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 14:48 schreef Roeni3 het volgende:
Ik wil serieus geen modje na-apen ofzo, maar we verneuken zo ons mooie topic. Laten we voor wedstrijdgeblaat verder gaan in Eredivisie Liveverslagen #28: Met inhaalwedstrijden
Dat was Sparta toch al?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef DeTolk het volgende:
Jaja, Feyenoord is de beste....
Van Rotterdam
niet dat is excelsiorquote:
Is elke Feijenoorder die hier post dat niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:01 schreef DeTolk het volgende:
Fok_you==Dirk_Kuyt?
neequote:Op zondag 15 januari 2006 15:01 schreef DeTolk het volgende:
Fok_you==Dirk_Kuyt?
Ja, reacties uitlokken en daar doen we hier niet aan.quote:
Gek zeg.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef Fok_you het volgende:
voor ajax mooi dat ie niet verhuurd is.....
ik vind het jammer
ok... over ajaxquote:Op zondag 15 januari 2006 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, reacties uitlokken en daar doen we hier niet aan.
Weer over Ajax en niet over andere dingen!
Dat is op dit moment de waarheid, wat wil je ermee zeggen?quote:
Gast, je solliciteert echt te hard naar een ban.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ok... over ajax![]()
sorry ik kon het even niet laten![]()
Wat is dat toch met Feijenoord-fans en onze topics? Is het jaloezie? Is het afgunst?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:28 schreef StarGazer het volgende:
En de nieuwe Dirk_Kuijt dient zich alweer aan
jaloeziequote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Feijenoord-fans en onze topics? Is het jaloezie? Is het afgunst?
geen idee. maar ik had een boost verwacht na de komst van KJH. Maar het is echt bagger op dit moment...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:48 schreef Roeni3 het volgende:
Schijnt dat er weer weinig zelfvertrouwen bij Ajax is. Wanneer krijgen ze dat weer terug? Pas als ze 10 wedstrijden op rij winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |