Ja gisteren mijn simkaart ering gehad T-mobile kon er gewoon mee bellen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:44 schreef Epsilux het volgende:
is ie simlockvrij ??
ik woon in Hoorn dus afstand valt nog wel meequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:08 schreef Razor21 het volgende:
Zet er even bij als je bied waar je woont dan kan ik kijken hoe we het eventueel regelen.
Als je hem helemaal komt halen in Huizen krijg je hem voor 50 mee!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:09 schreef Epsilux het volgende:
[..]
ik woon in Hoorn dus afstand valt nog wel mee
Hey ik heb je een mailtje verstuurd met mijn 06 nummer bel me vanavond rond 1800 uur even. Ben er namelijk vanavond niet meer na 21.30 uur. Ben maandag dan pas weer thuis. Zou mooi zijn als het vanavond lukt kan het geld ook wel gebruikenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef Epsilux het volgende:
add me op msn en we bespreken het vanavond verder.. ben op mn werk nu
[cs_epsie et hotmeel punt kom]
ik ben om 5 uur pas klaar met werken.. en mijn ouders zijn weg met de auto tot 9 uur dus denk niet dat ik het red voor half 10...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hey ik heb je een mailtje verstuurd met mijn 06 nummer bel me vanavond rond 1800 uur even. Ben er namelijk vanavond niet meer na 21.30 uur. Ben maandag dan pas weer thuis. Zou mooi zijn als het vanavond lukt kan het geld ook wel gebruiken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |