Totdat je eigen kind wordt aangeredenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:25 schreef Conflict het volgende:
Ik fiets ook altijd gewoon door, opflikkeren met je kutkinderen![]()
....maar als er niemand IS om over te steken en dus aan te rijden?..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Totdat je eigen kind wordt aangereden![]()
aaah iemand die op geenstijl is weggepest.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:24 schreef Geesoes het volgende:
.....staan daar klaarovers van het niveau geenstijl (laag dus).
Nee. Heb daar nooit wat gepost en ga dat zo houden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef nexhil het volgende:
[..]
aaah iemand die op geenstijl is weggepest.
ik heb geen kinderen en ik wil ze niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Totdat je eigen kind wordt aangereden![]()
Nee, gezien het vroege tijdstip kwam ik niet verder dan omkijken en mijn mond openen. Woorden kwamen er niet uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:38 schreef Markman het volgende:
heb je ook tegen hem gezegd dat hij een randdebiel is, of alleen hier op het forum?
* gebruikersnaam heeft dit topic in zijn bookmarks staan, en gaat de komende jaren het OUD forum in de gaten houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik heb geen kinderen en ik wil ze niet.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef nexhil het volgende:
[..]
aaah iemand die op geenstijl is weggepest.
1. Ik zeg hier niets over mijn eigen niveau... en 2. Kijk is naar alle reacties op geenstijl. Of mensen zijn daar continu aan het dissen of ze hebben de oog op de realiteit verloren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:45 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Beetje een verkapt: "Kijk-mij-eens-stoer-en-intelligent-op-nivea-bezig-zijn" topic.
Of Intel inside van intelligent afstamt?
Typisch... you talk the talk, but don't know how to walk the walk... Volgende keer afstappen en die klaarover voor de ogen van een groepje basisschoolkoters met dat bordje in elkaar meppen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:39 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nee, gezien het vroege tijdstip kwam ik niet verder dan omkijken en mijn mond openen. Woorden kwamen er niet uit.
]quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:48 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Typisch... you talk the talk, but don't know how to walk the walk... Volgende keer afstappen en die klaarover voor de ogen van een groepje basisschoolkoters met dat bordje in elkaar meppen.
Net als op geenstijl zeker? Te moeilijke woorden enzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:39 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nee, gezien het vroege tijdstip kwam ik niet verder dan omkijken en mijn mond openen. Woorden kwamen er niet uit.
dus.... fanboy?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:02 schreef nexhil het volgende:
[..]
Net als op geenstijl zeker? Te moeilijke woorden enzo?
Ik snap de vergelijking met geenstijl en die niveau van die klaarover niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Lol, het spijt me dan alsmik je beledigd heb
Herkenbaar.. Ik woon in Ede en fietste altijd naar het station toe, langs diezelfde klaarovers. Bij die basisschool is enkele jaren geleden een keer een jongetje doodgereden door een vrachtwagenchauffeur, hij rende zo de straat op zonder te kijken. Misschien dat je dan snapt waarom ze er nu klaarovers hebben neergezet? (en waarom die soms wat krampachtig reageren? het zijn altijd ouders van de kinderen die daar op school zitten...)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:24 schreef Geesoes het volgende:
Fietsend van station Ede-Wageningen naar mijn stage plek kom ik altijd langs een basisschool. Uiteraard staan daar klaarovers van het niveau geenstijl (laag dus). Ik kom er aan fietsen en houdt die klaarover zijn irritante bordje naar beneden. Ik moet dus stoppen en de koters met bijbehorende ouders kunnen overstekken. Alleen er hoeft niemand over te steken, want er staat niemand.
Ik denk. Allee. Ik fiets door. Begint de klaarovervader de schelden, dat ik een klootzak ben, omdat ik niet wachtte. Stomme randdebiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |