Mag ik dan nooit eens boos zijn, en mag ik in dat geval niet net zoveelquote:
's gebruiken als ik maar wil?
Lucht je hart dan eens bij ome Buup.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mag ik dan nooit eens boos zijn, en mag ik in dat geval niet net zoveel's [afbeelding] gebruiken als ik maar wil?
Waar kun je het mee vergelijken? Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:37 schreef Tom_Tom- het volgende:. Antony and the Johnsons.
.
Wat een verslavende muziek.
Jij!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lucht je hart dan eens bij ome Buup.
Wat heb je op je lever, jongen?
Belle & Sebastian!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:38 schreef mark_03 het volgende:
Waar kun je het mee vergelijken? Ben wel benieuwd.
Ben de laatste weken heel erg into Belle & Sebastian ... ook superlekker.
Staat in m'n downloadlijstquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Belle & Sebastian!. Die zijn zo leuk! Welke luister je veel, die nieuwe CD? Die vind ik erg goed, net als de rest.
.
En pfft, Antony and the Johnsons. Het is erg bizar. Antony is een behoorlijk androgyne man. Zijn stem ligt tussen mannelijk en vrouwelijk in, daarom wordt hij vaak vergeleken met Nina Simone. Hij heeft veel muzikale vrienden met wie hij ook muziek maakt (Lou Reed, Boy George, Devendra Banhart, Rufus Wainwright, CocoRosie) en het is gewoon bloedstollend mooi. Iedere keer wordt het nog weer mooier en ik krijg er geregeld kippenvel van..
Ja! had ik al gezegd dat 'ie briljant is? Echt. Live, die man. I love him! Echt. Die stem!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent toch naar Motel Mozaique geweest?
Daar trad 'ie toch ook op?
Oooh, ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:55 schreef PeRi het volgende:
Ja! had ik al gezegd dat 'ie briljant is? Echt. Live, die man. I love him! Echt. Die stem!
Als hij weer komt, zullen we samen gaan? Niemand in mijn omgeving vindt het leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oooh, ik ben jaloers!
Zijn concert in Carre was in een vloek en een zucht uitverkocht. Althans, de kaarten die in mijn budget pasten..
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een lulhannes!. Dumpen!
. Ik heb veel meer smaak!
. Én ik ben smakelijk!
.
En ik ben voor!. Net als met Rufus Wainwright.
.
.
My lady story zit ik nu te luisteren... apart... echt zo'n album dat je wat vaker moet luisteren. Aparte stem, die trilling erin... denk dat ik dit heel erg mooi ga vindenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oooh, ik ben jaloers!
Zijn concert in Carre was in een vloek en een zucht uitverkocht. Althans, de kaarten die in mijn budget pasten..
Ga ik ook meequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een lulhannes!. Dumpen!
. Ik heb veel meer smaak!
. Én ik ben smakelijk!
.
En ik ben voor!. Net als met Rufus Wainwright.
.
.
Ja, je moet er echt aan wennen. Maar dat is met al dat soort artiesten (CocoRosie, Devendra Banhart, Joanna Newsom).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef mark_03 het volgende:
My lady story zit ik nu te luisteren... apart... echt zo'n album dat je wat vaker moet luisteren. Aparte stem, die trilling erin... denk dat ik dit heel erg mooi ga vinden.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb gister echt het geniaalste ooit gekocht: de CD-rom van Get The Picture. Gepresenteerd door GTP-babe Paula Udondek..
Jasmine Sendarquote:
En Cripple and the Starfish, You Are My Sister, Bird Gerhl, Fell In Love With a dead Boy, Candy Says (zijn versie), Spiralling, God With No Tear, Frankenstein, For Today I'm A boy en Hitler In My Heart.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn favoriete nummers zijn Hope There's Someone, Man Is The Baby en Fistful Of Love.
Aaaaah, wat lief.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij!.
Met je 'Dag stomme kloon' en 'Je doet me na, je doet me na!' en 'Doe nu niet eens iemand anders na, kansloze teringmongool'.
![]()
Hope there's someone, daar kan ik zo treurig van worden. Zo ontzettend mooi. Ik ben ok echt helemaal weg van For Today I Am A Boy en Craple & Starfish. Eigenlijk van alles van hem!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, je moet er echt aan wennen. Maar dat is met al dat soort artiesten (CocoRosie, Devendra Banhart, Joanna Newsom).
Mijn favoriete nummers zijn Hope There's Someone, Man Is The Baby en Fistful Of Love.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En Cripple and the Starfish, You Are My Sister, Bird Gerhl, Fell In Love With a dead Boy, Candy Says (zijn versie), Spiralling, God With No Tear, Frankenstein, For Today I'm A boy en Hitler In My Heart..
Lees jij hun reacties dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
Ik ken werkelijk geen een van de mensen die jullie opnoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |