Inderdaad dan ben je wel een debiel ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:51 schreef clowncloon het volgende:
Dus jij gaat een radio DJ beoordelen op uiterlijk....wie is er nou belachelijk?
touchy touchyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:53 schreef shaun81 het volgende:
Luister eerst maar naar ze voor jij met je domme reactie komt
In dat boerengat waar je woont kunnen ze geen "normale" radiozenders ontvangen ??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:53 schreef shaun81 het volgende:
Luister eerst maar naar ze voor jij met je domme reactie komt
idd echt boeiend topic dit zegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:01 schreef Slicky het volgende:
Mja, als die mensen er plezier in hebben... waarom niet
Yep... ook hier. Inderdaad goeie zender.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:12 schreef Deetch het volgende:
Fantastisch. Hier in Groningen hebben we radio continu. Een collectie voormalige piraten die een legale zender hebben met nederlandstalig. Helemaal top!
Maar als jij echt zo een dappere vent bent dan post je natuurlijk een foto van jezelf om aan te geven dat JIJ er niet belachelik uitziet in tegenstelling tot je gedrag in dit topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:38 schreef shaun81 het volgende:
Foto's verwijderd aangezien mijn foto's gebruikt werden door andere in mijn eigen topic's
Ik dacht dat je een wijf wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:09 schreef shaun81 het volgende:
Doe dan pfff sukkel
En dan jou een plezier doen? Nah. Toch blijft dit een behoorlijk kuttopicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:09 schreef shaun81 het volgende:
Doe dan pfff sukkel
Moet je ook geen MSN gebruiken natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:36 schreef kloely het volgende:
amateurradiomensen zijn vaak irritant. Ik had zo'n jongetje in mijn msn lijst en hij bleef maar spammen met links naar die radio zender enzo. }-|
Blokkeren en verwijderenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef kloely het volgende:
o! wat ben je weer wijs. Ik wist niet dat hij een radio zender had, tot hij vervelend begon te doen.
Welke radiozender was het?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef kloely het volgende:
o! wat ben je weer wijs. Ik wist niet dat hij een radio zender had, tot hij vervelend begon te doen.
geen probleem, ik meldde hier alleen dat ik ook ervaring heb met irritante amateurradio stations. En wat is jou probleem eigenlijk, dat je je zo met mij bemoeid?quote:
Jij plaatst reacties, ik reageer....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:55 schreef kloely het volgende:
[..]
geen probleem, ik meldde hier alleen dat ik ook ervaring heb met irritante amateurradio stations. En wat is jou probleem eigenlijk, dat je je zo met mij bemoeid?
Een gehandicapte piraat ofzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef veldmuis het volgende:
Wat zijn pirten?
Josti-piratenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een gehandicapte piraat ofzo.
kun je niet beter een topic openen over de persoon die jou ertoe dwingt naar dit radiostation te luisteren?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:50 schreef shaun81 het volgende:
Post hier je meest belachelijke amateur radio(pirten)zenders hahaha
Een voorbeeld:
Radio Powerplay hebben een piek van 30 luisteraars gehad en check de dj's hahaha
[afbeelding]
DJ Jan![]()
![]()
[afbeelding]
DJ Danny![]()
![]()
[afbeelding]
DJ Powerlady![]()
![]()
[afbeelding]
DJ Fontana![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kun je niet beter een topic openen over de persoon die jou ertoe dwingt naar dit radiostation te luisteren?
pwned!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:10 schreef mcDavid het volgende:
kun je niet beter een topic openen over de persoon die jou ertoe dwingt naar dit radiostation te luisteren?
Ja, en er zijn zat andere zenders op internet, de kabel of in de ether. Je hoeft niet te luisterenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef ChicaneBT het volgende:
Die gasten hebben plezier dus laat ze lekker![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |