Jah maar men wordt niet graag geasocieerd met Duitse termen uit de 2e wereldoorlogquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:49 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vond de originele titel mij meer aanspreken, dit is weer een doorgeslagen EO titel waar ik nooit op zou klikken
Hier kan ik me meer in vinden, nog steeds niet optimaal. Maar beter, dat wel...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zo dan?
Omdat dat meestal de topics zijn waarin getergde christelijke zieltjes zoals jij tevoorschijn komen om te klagen over het woord kanker, aids, tyfus, nazi's of andere terminale bezigheden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:53 schreef FOKke-H het volgende:
Xebrozius wat is er dan in je jeugd misgegaan dat je je enkel voelt aangetrokken tot topic titels waarin buitensporig wordt gescholden
Dan kan ik nog wel 300 topics openen met zo'n bewoordingen. Maak nog wel eens wat meequote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Omdat dat meestal de topics zijn waarin getergde christelijke zieltjes zoals jij tevoorschijn komen om te klagen over het woord kanker, aids, tyfus, nazi's of andere terminale bezigheden.
Jullie zijn zo grappig...
Dank uquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zo dan?
Xebro...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Omdat dat meestal de topics zijn waarin getergde christelijke zieltjes zoals jij tevoorschijn komen om te klagen over het woord kanker, aids, tyfus, nazi's of andere terminale bezigheden.
Ik reageer enkel op een postquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Xebro...Doe's niet. Je weet wel beter...
Nee, je zuigt. Niedoen.quote:
Okay, okay... Ik zal me wel conformeren net zoals dat christentuig ook altijd doet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, je zuigt. Niedoen.Lief zijn voor elkaar
![]()
PWNTquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:05 schreef Vipers het volgende:
Wat een kneus zeg dat hij zijn middenvinger op steekt en nu mooi een boete heeft.
Heb ik ook een keer gehad reed ik op de A12 richting Utrecht (daar mag je 120) dus ik rij 150-160 ofzo en zit er een kneus achter me te bumperkleven. Kijk ik in de verte staat er een auto langs de weg, met zo'n hond die staat te flitsen. Die gast achter me begint te seinen dat hij er langs wil dus ik ga een baan naar rechts en rem. Wat doet die kneus gaat hij langs me en steekt zijn middenvinger op en geeft die extra gas haha.
hoe is het eigenlijk met je buddy werkzaamheden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Okay, okay... Ik zal me wel conformeren net zoals dat christentuig ook altijd doet.
Ik mag binnenkort testen gaan doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je buddy werkzaamheden?
We willen pics van terminale en Xebo zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort testen gaan doen.
Dat soort dingen gooi ik absoluut niet op een forum. Sommige zaken gaat geen enkele fokker wat aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
We willen pics van terminale en Xebo zien![]()
Maar wel genieten van anderen he, hoer dat je bentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat soort dingen gooi ik absoluut niet op een forum. Sommige zaken gaat geen enkele fokker wat aan.
Ik verplicht niemand ergens toe...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Maar wel genieten van anderen he, hoer dat je bent
Arme jongen... jij bent ook wel eens grappig hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lekkere opvoedingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:50 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Arme jongen... jij bent ook wel eens grappig hoor![]()
Maar wouten zijn idd kutjanussen... waren ze toen, zijn ze nu en zullen ze ook wel blijven
* RedDevil085 z'n broertje wil ook juut worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |