Zei me pa eens toen we 110 reden met caravan in Duitsland. Wij aangehouden:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
" Wir habben das niet gewuhst?"
Duits...zucht rampen taal
Nu die Merkel kanselier is zal ik daar niet zo blij mee zijn. Zoete praatjes maar ondertussen in het Schwarzwald...quote:
Ook gezakt voor duits neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:42 schreef Camplo het volgende:
IHR HABT DIE KRIEG VERLOREN!!!
Hé! Ken je die mop? Moet je naar een Duitser gaan, en dan op z'n schouder tikken en zeggen: "Entschuldigung, aber ich glaube, Sie haben etwas verloren." En dan zegt-ie: "Oh, was denn?"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:42 schreef Camplo het volgende:
Dah is kut![]()
Gewoon overal neerzetten, Schweinehund, en IHR HABT DIE KRIEG VERLOREN!!!
Haha hulde voor je vaderquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zei me pa eens toen we 110 reden met caravan in Duitsland. Wij aangehouden:
- Sie durfen nur 80 fahren.
"Entschuldigung, ich habe es nicht gewusst"
En we konden 150 DM + 300 DM afrekenen voor het rijden en beledigen van de dienstdoende agenten.
En me ma pissed, en ik vond me pa een held![]()
omgquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef AtraBilis het volgende:
[..]
Hé! Ken je die mop? Moet je naar een Duitser gaan, en dan op z'n schouder tikken en zeggen: "Entschuldigung, aber ich glaube, Sie haben etwas verloren." En dan zegt-ie: "Oh, was denn?"
En dan zeg je: "DEN KRIEG!". Hilárisch! Dus.![]()
Hij blijft leukquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef AtraBilis het volgende:
[..]
Hé! Ken je die mop? Moet je naar een Duitser gaan, en dan op z'n schouder tikken en zeggen: "Entschuldigung, aber ich glaube, Sie haben etwas verloren." En dan zegt-ie: "Oh, was denn?"
En dan zeg je: "DEN KRIEG!". Hilárisch! Dus.![]()
Gaven ze Duits op het IVBO?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had daar een voldoende voor in de 4de
Ach Maastricht's is toch half duitsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaven ze Duits op het IVBO?
Nee, geschiedenis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:27 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Ook gezakt voor duits neem ik aan?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |