Zei me pa eens toen we 110 reden met caravan in Duitsland. Wij aangehouden:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
" Wir habben das niet gewuhst?"
Duits...zucht rampen taal
Nu die Merkel kanselier is zal ik daar niet zo blij mee zijn. Zoete praatjes maar ondertussen in het Schwarzwald...quote:
Ook gezakt voor duits neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:42 schreef Camplo het volgende:
IHR HABT DIE KRIEG VERLOREN!!!
Hé! Ken je die mop? Moet je naar een Duitser gaan, en dan op z'n schouder tikken en zeggen: "Entschuldigung, aber ich glaube, Sie haben etwas verloren." En dan zegt-ie: "Oh, was denn?"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:42 schreef Camplo het volgende:
Dah is kut![]()
Gewoon overal neerzetten, Schweinehund, en IHR HABT DIE KRIEG VERLOREN!!!
Haha hulde voor je vaderquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zei me pa eens toen we 110 reden met caravan in Duitsland. Wij aangehouden:
- Sie durfen nur 80 fahren.
"Entschuldigung, ich habe es nicht gewusst"
En we konden 150 DM + 300 DM afrekenen voor het rijden en beledigen van de dienstdoende agenten.
En me ma pissed, en ik vond me pa een held![]()
omgquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef AtraBilis het volgende:
[..]
Hé! Ken je die mop? Moet je naar een Duitser gaan, en dan op z'n schouder tikken en zeggen: "Entschuldigung, aber ich glaube, Sie haben etwas verloren." En dan zegt-ie: "Oh, was denn?"
En dan zeg je: "DEN KRIEG!". Hilárisch! Dus.![]()
Hij blijft leukquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef AtraBilis het volgende:
[..]
Hé! Ken je die mop? Moet je naar een Duitser gaan, en dan op z'n schouder tikken en zeggen: "Entschuldigung, aber ich glaube, Sie haben etwas verloren." En dan zegt-ie: "Oh, was denn?"
En dan zeg je: "DEN KRIEG!". Hilárisch! Dus.![]()
Gaven ze Duits op het IVBO?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had daar een voldoende voor in de 4de
Ach Maastricht's is toch half duitsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaven ze Duits op het IVBO?
Nee, geschiedenis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:27 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Ook gezakt voor duits neem ik aan?
![]()
Die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zei me pa eens toen we 110 reden met caravan in Duitsland. Wij aangehouden:
- Sie durfen nur 80 fahren.
"Entschuldigung, ich habe es nicht gewusst"
Als je snel arm wilt worden zeker doen. Komende zomer zijn ze extra streng vanwege het WK.quote:
En terecht aanpakken die zooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je snel arm wilt worden zeker doen. Komende zomer zijn ze extra streng vanwege het WK.
"Ihr hat den* Krieg verloren"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:42 schreef Camplo het volgende:
Dah is kut![]()
Gewoon overal neerzetten, Schweinehund, en IHR HABT DIE KRIEG VERLOREN!!!
Je hebt gelijk met het geslacht van Krieg (die is natuurlijk ook accusativus), maar niet met de conjugatie van haben. Het is wel degelijk "ihr habt".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:28 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
"Ihr hat den* Krieg verloren"
*4e naamval, Der wordt Den.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |